SUPRANATURAL
Home > LOEKELOE > SUPRANATURAL > {share} Ilmu minang masuk sini..!!
Total Views: 223887 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 20 of 207 | ‹ First  < 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 >  Last ›

tuwaga9 - 27/05/2009 01:12 AM
#381

thumbup:
ambo susun jari nan sapuluah sarato jo kapalo ka angku mudo
yoo lah cukuik panaruahan angku mudo...semoga selalu dalam makrifatullah..

tanyo ciek...tentang iko...
35.Al ‘Arif Billah Asy Syaikh Al-Karim Ibrohim bin Fahati q s Kumpulan.

apokah nan dimaksud syaikh kumpulan pasaman? kalo dikumpulan disabuik urang iyiak balindung, tapi namo aslinyo sangat saketek urang nan tau.
CintaPermata - 31/05/2009 07:30 AM
#382
388
angkat
sup:
dheka130183 - 01/06/2009 07:16 PM
#383

yup.. ambo tolong lo maangkek...
salam kenal unuak uda jo uni....di tread komaho
Angku Mudo - 10/06/2009 09:41 PM
#384
Re: salam
Quote:
Original Posted By edoca
@Angku Mudo: Salam kenal, penjelasan yang luar biasa.. jadi pingin belajar ke payakumbuh.. kapan ya ada kesempatannya...?


salam kenal juga buat edoca,silahkan anda bilamana ada kesempatan datanglah kesurau kami..
MamaNia - 10/06/2009 10:00 PM
#385

Quote:
Original Posted By Si Kelana
lai ado sakete

pemanih dari ranah bonjol

Bis....
Bintang tujuh bintang tarajo
matohari talimo di kaniangku
awan tagantuang didaguakku
bintang tujuh di dadoku
aku membangunkan minyak anak antah kudrat tuhan
huu Allah


Baa caro pakainyo kio da?
Angku Mudo - 10/06/2009 10:03 PM
#386

Quote:
Original Posted By tuwaga9
thumbup:
ambo susun jari nan sapuluah sarato jo kapalo ka angku mudo
yoo lah cukuik panaruahan angku mudo...semoga selalu dalam makrifatullah..

tanyo ciek...tentang iko...
35.Al ‘Arif Billah Asy Syaikh Al-Karim Ibrohim bin Fahati q s Kumpulan.

apokah nan dimaksud syaikh kumpulan pasaman? kalo dikumpulan disabuik urang iyiak balindung, tapi namo aslinyo sangat saketek urang nan tau.


ambo alun ado ziarah kasinan lai,tapi makam Al ‘Arif Billah Asy Syaikh Al-Karim Ibrohim bin Fahati QS selalu rami diziarahi waktu bulan safar atau menjelang puaso,...rute perjalanannyo ado nan dari syaikh bulubuih,syaikh abdurrohim batu hampa,syaikh kumango,sampai ka makam syaikh ibrahim kumpulan dst..dst..

kekuatan silsilah ambo perdapek dari buku nan diagiah turun temurun,yaitu kitab risalah sa adiyah untuk mengenai tarikat naqsyabandiyah alkhalidiyah,dan kitab sabat qulub mengenai tarikat saman.
edoca - 11/06/2009 06:05 AM
#387

Quote:
Original Posted By Angku Mudo
ambo alun ado ziarah kasinan lai,tapi makam Al ‘Arif Billah Asy Syaikh Al-Karim Ibrohim bin Fahati QS selalu rami diziarahi waktu bulan safar atau menjelang puaso,...rute perjalanannyo ado nan dari syaikh bulubuih,syaikh abdurrohim batu hampa,syaikh kumango,sampai ka makam syaikh ibrahim kumpulan dst..dst..

kekuatan silsilah ambo perdapek dari buku nan diagiah turun temurun,yaitu kitab risalah sa adiyah untuk mengenai tarikat naqsyabandiyah alkhalidiyah,dan kitab sabat qulub mengenai tarikat saman.


@Angku Mudo: boleh bertanya ? apakah pernah mendengar Djafar Sidiq dari parit putuih, ampek angkek?
siapakah beliau. kabarnya beliau adalah salah seorang pendiri tarikat di sumbar, apakah kabar ini benar? tarikat apakah yang beliau ikuti.
kalau tidak salah beliau hidup 100-200 th yang lalu (7-8 generasi yang lalu).

salam
juragan senang - 16/06/2009 06:15 AM
#388

Quote:
Original Posted By Angku Mudo
Kaji api aia angin jo tanah

Api itu darah pado kito
Tampek tarjoli sipek Tuhan nan bernamo ‘Azim
Rononyo merah manjadi darah pado kito
Darah itu 6 banyaknyo:
1.Hati
2.Jantuang
3.Limpo
4.Rabu
5.Buah pungguang
6.Darah jalang
Sadonyo nan anam itu bayang-bayang Tuhan nan basipek ‘Azim.

Angin itu urek pado kito
Tampek tarjoli sipek Tuhan nan bernamo Qowi
Rononyo kuniang manjadi urek pado kito
Urek itu bayang-bayang Tuhan nan basipek Qowi

Aia itu tulang pado kito
Tampek tarjoli sipek Tuhan nan bernamo Muhyi
Rononyo putiah manjadi tulang pado kito
Tulang itu bayang-bayang Tuhan nan basipek Muhyi

Tanah itu dagiang pado kito
Tampek tarjoli sipek Tuhan nan bernamo Hakim
Rononyo hitam manjadi dagiang pado kito
Dagiang itu bayang-bayang Tuhan nan basipek Hakim

Api itu darah pado kito
Tampek nyato wujuk Allah nan banamo ‘Azim
Angin itu urek pado kito
Tampek nyato wujuk Allah nan banamo Qowi
Aia itu tulang pado kito
Tampek nyato wujuk Allah nan banamo Mahuyi
Tanah itu dagiang pado kito
Tampek nyato wujuk Allah nan banamo Hakim

Api itu darah pado kito
Ruponyo merah
Kelakuannyo togak berdiri betul manyombah Allah
Angin itu urek pado kito
Ruponyo kuniang
Kelakuannyo rukuak manyombah Allah
Aia itu tulang pado kito
Ruponyo putiah
Kelakuannyo sujuk manyombah Allah

Api itu amek pemarah Allah
Angin itu amek kuaso Allah
Aia itu amek pengasiah Allah
Tanah itu amek tukang Allah

Ilahi anta maksudi waridhoka mathlubi
Wasalam
By:Angku Mudo,
mudiak payokumbuah,26 Mei 2009


dilanjut..ikut nyimak ajah..(pake translater nih) hehehehe
suhu_omtatok - 19/06/2009 02:18 AM
#389

Quote:
Original Posted By Angku Mudo
ALAM TAKAMBANG JADI GURU Maksud ucapan ambo carilah Guru yang memiliki tingkatan ruhani yang tinggi,adalah Guru yang membimbing kita dan membawa kita ke jalan makrifat kepada Allah,Guru yang telah ditumpahkan ilmu batin kedalam dadanya dari guru sebelumnya,dan sampai talinya pada Rosulullah SAW,maka hendaknya kita mencari Guru hakikat dan makrifat yang benar-benar Mursyd dan sampai pula pada martabatnya.

Mempelajari ILMU KETUHANAN / ILMU TASAWUF haruslah dengan bimbingan Mursyd,karena melalui jalan inilah mudah-mudahan kita sampai menjadi manusia insanul kamil yang diredai oleh Allah didunia dan diakhirat ,pelajarilah ilmu tasawuf (tentunya dengan bimbingan Mursyd),karena sesungguhnya jalan tasawuf adalah jalan makrifat yang dilalui dan diamalkan oleh para solihin dan wali-wali Allah sehingga melalui jalan inilah mereka sampai kehadirat Allah aza wajalla.Mohon maaf kok ado kato-kato ambo yang salah dan tidak berkenan dihati om tatok,harap maklum karano ambo orang bodoh.


Mantap Penjelasan Angku Mudo....
rank_batupalano - 19/06/2009 09:07 AM
#390

Quote:
Original Posted By suhu_omtatok
Mantap Penjelasan Angku Mudo....


wak numpank nyimak ciek yo kanda o
pangsang.w.tanu - 19/06/2009 01:23 PM
#391

soal minang,,,gw pernah denger ajian santet or pelet kucing gile,,,,coba dunk yang punya, yang paling ngerti, newbie minta dijelasin sejarahnya, spesifikasi energinya, dan tatacara pegamalannya, pantangan, dan kelebihannya,,,,thanks yaaa,,,,lanjuuutt ilovekaskus
Si Kelana - 13/07/2009 12:37 AM
#392

wah bagus rezeki nya ada silsilah dari syeh kumango dan syeh belubuh
dheka130183 - 17/07/2009 10:24 PM
#393

Quote:
Original Posted By Si Kelana
wah bagus rezeki nya ada silsilah dari syeh kumango dan syeh belubuh


salam kenal uda kelana.....


ambo tolong angkek baliak buliah jan hilang tread nan ko..sup2:sup2:sup2:
suhu_omtatok - 25/07/2009 03:10 AM
#394

Innalillahi wainna Ilaihi Raji'un.

Wafat Bp. LAZUARDI MALIN MARAJO (59 Tahun)
Guru Gadang Silek Kumango; Selasa 21 Juli 2009 03'00 WIB di Malana, Batusangkar
Angku Mudo - 25/07/2009 06:53 PM
#395

Quote:
Original Posted By suhu_omtatok
Innalillahi wainna Ilaihi Raji'un.

Wafat Bp. LAZUARDI MALIN MARAJO (59 Tahun)
Guru Gadang Silek Kumango; Selasa 21 Juli 2009 03'00 WIB di Malana, Batusangkar


iyo..ambo lai dapek kaba pulo,kebetulan sabalun itu ambo basuo jo beliau,sempat carito2 sabanta,samo2 kito doakan ruhaniyah beliau diterimo disisi Alla Aza wajalla.Amiin..

mari kito sadakah fatihah sakali surang ubtuk beliau...

sai u lillahi lahumul fatiha...
Angku Mudo - 25/07/2009 06:55 PM
#396

Quote:
Original Posted By suhu_omtatok
Innalillahi wainna Ilaihi Raji'un.

Wafat Bp. LAZUARDI MALIN MARAJO (59 Tahun)
Guru Gadang Silek Kumango; Selasa 21 Juli 2009 03'00 WIB di Malana, Batusangkar


iyo..ambo lai dapek kaba pulo,kebetulan sabalun itu ambo basuo jo beliau,sempat carito2 sabanta,samo2 kito doakan ruhaniyah beliau diterimo disisi Allah Aza wajalla.Amiin..

mari kito sadakah fatihah sakali surang untuak beliau...

sai u lillahi lahumul fatiha...
Angku Mudo - 01/08/2009 11:51 AM
#397
ambo pamit sabanta


Assalamualaikum.wr.wb

Sabalunnyo ambo ingin mengucapkan raso terimakasih nan sebesar-besarnya kapado dunsanak jo tetua tampek kito berbagi ilmu disiko(tread Ilmu minang)
indak taraso santa lai bulan puaso katibo pulo lai,kini ambo kamintak maaf kapado dunsanak,mamak-mamak,jo guru-guro nan ado disiko,mungkin ambo banyak salah dalam panyampain,banyak terlanggar dalam adab keilmuan,ka Tuhan ambo mintak ampun,kabakeh dunsanak ambo mintak maaf...(@suhu_omtatok,@juragan senang,@tuwaga9,@kunt_21,@badman007,@paremansantiang,@Si Kelana,@mapioso,@seluruh anggota forum dikaskus/kaskuser).
sekironyo dunsanak mambari maaf kabakeh ambo nan bodoh ko,bia nak ringan langkah ambo barangkek,mohon karelaan sadonyo,sabab dek rancano ambo ka manimbo ilmu balaik disurau,bakuruang badan ditampek nan sampik,mancari Nur ditampek Nan Kalam,mamatian diri sabalun mati(mutu anta kobla mutu),bialah ambo tampuah jalan Nanko sabanta...
akhir kalam ambo sudahi jo ucapan para ahli makrifat
Awalnyo Nur
Akhirnyopun Nur
Didalam Nur Tajalli Sifattullah
Hilang Nur Tajalli Allah

mudah-mudahan kito basamo
dibukakkan hijab jo Rasio Tuhan,
karano tiado kaputuih anasir,
karano tiado katabukak pintu makrifat,
selain Turut campur Tuhan jo manompuah jalan....

Pegang Syariat tubuah Nan Kasa
Pegang Tarikat tubuah Nan Aluih
Pegang Hakikat tubuah Nan Batin
Pegang Makrifat Tuhan Allah Nan punyo Pegang

Dicari Raso dalam Zikia
Dipakai dalam Sumbahyang
Disudahi Tatkalo Nyawo kabarpulang...

pamit ambo...
ILAHI ANTA MAKSUDI,WA RIDHOKA MATHLUBI,
mudiak,payokumbuah 1 Agustus 2009
wasalam by:Angku Mudo
Wasalammualaikum Wr.Wb
juragan senang - 06/08/2009 05:50 PM
#398

Quote:
Original Posted By Angku Mudo


Assalamualaikum.wr.wb

Sabalunnyo ambo ingin mengucapkan raso terimakasih nan sebesar-besarnya kapado dunsanak jo tetua tampek kito berbagi ilmu disiko(tread Ilmu minang)
indak taraso santa lai bulan puaso katibo pulo lai,kini ambo kamintak maaf kapado dunsanak,mamak-mamak,jo guru-guro nan ado disiko,mungkin ambo banyak salah dalam panyampain,banyak terlanggar dalam adab keilmuan,ka Tuhan ambo mintak ampun,kabakeh dunsanak ambo mintak maaf...(@suhu_omtatok,@juragan senang,@tuwaga9,@kunt_21,@badman007,@paremansantiang,@Si Kelana,@mapioso,@seluruh anggota forum dikaskus/kaskuser).
sekironyo dunsanak mambari maaf kabakeh ambo nan bodoh ko,bia nak ringan langkah ambo barangkek,mohon karelaan sadonyo,sabab dek rancano ambo ka manimbo ilmu balaik disurau,bakuruang badan ditampek nan sampik,mancari Nur ditampek Nan Kalam,mamatian diri sabalun mati(mutu anta kobla mutu),bialah ambo tampuah jalan Nanko sabanta...
akhir kalam ambo sudahi jo ucapan para ahli makrifat
Awalnyo Nur
Akhirnyopun Nur
Didalam Nur Tajalli Sifattullah
Hilang Nur Tajalli Allah

mudah-mudahan kito basamo
dibukakkan hijab jo Rasio Tuhan,
karano tiado kaputuih anasir,
karano tiado katabukak pintu makrifat,
selain Turut campur Tuhan jo manompuah jalan....

Pegang Syariat tubuah Nan Kasa
Pegang Tarikat tubuah Nan Aluih
Pegang Hakikat tubuah Nan Batin
Pegang Makrifat Tuhan Allah Nan punyo Pegang

Dicari Raso dalam Zikia
Dipakai dalam Sumbahyang
Disudahi Tatkalo Nyawo kabarpulang...

pamit ambo...
ILAHI ANTA MAKSUDI,WA RIDHOKA MATHLUBI,
mudiak,payokumbuah 1 Agustus 2009
wasalam by:Angku Mudo
Wasalammualaikum Wr.Wb


mantaff ..dilanjut dong...

dikit2 coba tuk mengerti......maho




batarepost
mapioso - 06/08/2009 08:37 PM
#399

waalaikumsalam angku muda shakehand:
Lintang9 - 06/08/2009 11:18 PM
#400
@@
mantap
Page 20 of 207 | ‹ First  < 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 >  Last ›
Home > LOEKELOE > SUPRANATURAL > {share} Ilmu minang masuk sini..!!