Kalimantan Tengah
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Tengah > •° Divisi Barito Utara { Iya Mulik Bengkang Turan } °•
Total Views: 18852 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 9 of 108 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 >  Last ›

ahmad riza virs - 15/11/2011 04:02 PM
#161

Quote:
Original Posted By bionix.mask
kemana ja imak maka jarang online o


anugrah yang tak di sengaja D


en pina sunyi kah si silan te D

Quote:
Original Posted By 3266165
kerada duit le o
mklm kantong kembang kempis nggu wesel le o


maka sdh tengah bulan ne bingungs
bionix.mask - 15/11/2011 04:16 PM
#162

Quote:
Original Posted By 3266165
kerada duit le o
mklm kantong kembang kempis nggu wesel le o

beli obat asma le supaya kada kembang kempis ngakak

Quote:
Original Posted By ahmad riza virs
en pina sunyi kah si silan te D



maka sdh tengah bulan ne bingungs

silan kueh mang bingungs
are si silan ku tuh ngakak
3266165 - 15/11/2011 05:43 PM
#163

Quote:
Original Posted By ahmad riza virs

maka sdh tengah bulan ne bingungs

y itu le masalahnya o

Quote:
Original Posted By bionix.mask
beli obat asma le supaya kada kembang kempis ngakak

ngakaks kda ngaruh le obat asmanya o
ahmad riza virs - 15/11/2011 06:20 PM
#164

Quote:
Original Posted By bionix.mask
beli obat asma le supaya kada kembang kempis ngakak


silan kueh mang bingungs
are si silan ku tuh ngakak


si silan kiwa atau gintau yo lah bingungs

Quote:
Original Posted By 3266165
ngakaks kda ngaruh le obat asmanya o


pakai obat maag ja o
imhafi - 15/11/2011 07:38 PM
#165

hanyar kawa onglen nah...
dasar jua peh-el-en ni...
jaka ada ID nya dasar ku batas tu pang
3266165 - 15/11/2011 11:07 PM
#166

Quote:
Original Posted By ahmad riza virs

pakai obat maag ja o

kda sakit maag auk le o

Quote:
Original Posted By imhafi
hanyar kawa onglen nah...
dasar jua peh-el-en ni...
jaka ada ID nya dasar ku batas tu pang

sabar le o
lg hbais kalo batubaranya o
mun kda lg maintenis o
25momo - 16/11/2011 10:01 PM
#167

apa habarnya seberataan ,,o
•° Divisi Barito Utara { Iya Mulik Bengkang Turan } °••° Divisi Barito Utara { Iya Mulik Bengkang Turan } °••° Divisi Barito Utara { Iya Mulik Bengkang Turan } °•
imhafi - 17/11/2011 08:10 AM
#168

Quote:
Original Posted By 25momo
apa habarnya seberataan ,,o
•° Divisi Barito Utara { Iya Mulik Bengkang Turan } °••° Divisi Barito Utara { Iya Mulik Bengkang Turan } °••° Divisi Barito Utara { Iya Mulik Bengkang Turan } °•


habar bungas selalu...
selalu habar bungas..D
bionix.mask - 17/11/2011 03:38 PM
#169

beduduk di teweh dulu nah..
ada kah urangnya o
Kotamanis - 17/11/2011 03:53 PM
#170

Quote:
Original Posted By bionix.mask
beduduk di teweh dulu nah..
ada kah urangnya o


TS nya lagi haur kalo mang o
bionix.mask - 17/11/2011 03:54 PM
#171

Quote:
Original Posted By Kotamanis
TS nya lagi haur kalo mang o


kalau begitu biar kita yang amankan page demi page army:
Kotamanis - 17/11/2011 03:55 PM
#172

Quote:
Original Posted By bionix.mask
kalau begitu biar kita yang amankan page demi page army:


mari le D
wadah imak lawan barito itu parak aja kalo le o
bionix.mask - 17/11/2011 04:04 PM
#173

Quote:
Original Posted By Kotamanis
mari le D
wadah imak lawan barito itu parak aja kalo le o


klo bemotor sekitar 3 jam lah.. (jalan santai 60km/jam) o
handak kesini kah mang D
Kotamanis - 17/11/2011 04:05 PM
#174

Quote:
Original Posted By bionix.mask
klo bemotor sekitar 3 jam lah.. (jalan santai 60km/jam) o
handak kesini kah mang D


jalannya hancur kah pina lambat bener o
60 km itu harusnya sejam aja o
bionix.mask - 17/11/2011 04:09 PM
#175

Quote:
Original Posted By Kotamanis
jalannya hancur kah pina lambat bener o
60 km itu harusnya sejam aja o


yah begitulah o
klo lagi gila tambus ae sejam setangah ngakak
banyak lubak dimana2 mang ae D

nganu..maksudnya itu kecepatan motor..
jarak tempuh purca-teweh sekitar 92 km D
Kotamanis - 17/11/2011 04:11 PM
#176

Quote:
Original Posted By bionix.mask
yah begitulah o
klo lagi gila tambus ae sejam setangah ngakak
banyak lubak dimana2 mang ae D

nganu..maksudnya itu kecepatan motor..
jarak tempuh purca-teweh sekitar 92 km D


owh iya lah kada meliat tadi tuh mun itu kecepatan motor D
lumayan jauh juga tuh 90 km matabelo:

kotanya besar mana barut sama mura nih le o
bionix.mask - 17/11/2011 04:22 PM
#177

Quote:
Original Posted By Kotamanis
owh iya lah kada meliat tadi tuh mun itu kecepatan motor D
lumayan jauh juga tuh 90 km matabelo:

kotanya besar mana barut sama mura nih le o


kurang labih ja D
handak sama2 kaya seruyan jua ganalnya..
cuma bagus teweh pang pembangunannya D
Kotamanis - 18/11/2011 10:58 AM
#178

Quote:
Original Posted By bionix.mask
kurang labih ja D
handak sama2 kaya seruyan jua ganalnya..
cuma bagus teweh pang pembangunannya D


sudah ada SPBU belum disana le o
amun di wadah imak udah ada lah SPBU o
bionix.mask - 18/11/2011 04:04 PM
#179

Quote:
Original Posted By Kotamanis
sudah ada SPBU belum disana le o
amun di wadah imak udah ada lah SPBU o


kalo di teweh sudah ada SPBU
kalo di purca hanyar APMS ja yang ada o
Kotamanis - 18/11/2011 04:08 PM
#180

Quote:
Original Posted By bionix.mask
kalo di teweh sudah ada SPBU
kalo di purca hanyar APMS ja yang ada o


wahhh bisa nih kena kita buka SPBU di purca D
Page 9 of 108 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Tengah > •° Divisi Barito Utara { Iya Mulik Bengkang Turan } °•