Yogyakarta
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > JATENG DIY > Yogyakarta > [eRYe-SHARE] Cerita horor dan misteri
Total Views: 10373 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 15 of 18 | ‹ First  < 10 11 12 13 14 15 16 17 18 > 

banyoepoetih - 02/10/2012 06:41 PM
#281

Quote:
Original Posted By yudha961
sing dimaksud makame ki hajar dewantara po iki amazed:


mase punya pengalaman ghaib gak mas? D
monggo diceritaken dimari mas..malu:

breakheart = galau \( gila: berdukas norose:
yudha961 - 02/10/2012 07:56 PM
#282

Quote:
Original Posted By banyoepoetih
mase punya pengalaman ghaib gak mas? D
monggo diceritaken dimari mas..malu:

breakheart = galau \( gila: berdukas norose:


punya mas D

ndisek ng kosku daerah gedong kuning D
Kissanddestroy - 02/10/2012 10:46 PM
#283

Quote:
Original Posted By banyoepoetih
iku jaman aku jeh smp kang..malu:
mbuh kui buto po gendruwo.. pokok e ireng, mripat e abang..takuts
breakheart = galau \( gila: berdukas norose:


Tetep podho2 le serem,mas... takuts

Quote:
Original Posted By yudha961
sing dimaksud makame ki hajar dewantara po iki amazed:


Ho'o,mas. Aku lali le arep ngarani jenenge D
Aku diceritani koncoku sing omahe ngarep makam kuwi. Tenan po ra,aku ra ngerti. Ning rumangsaku pancen rodo serem hawa'ne... o
yudha961 - 02/10/2012 11:03 PM
#284

Quote:
Original Posted By Kissanddestroy
Tetep podho2 le serem,mas... takuts



Ho'o,mas. Aku lali le arep ngarani jenenge D
Aku diceritani koncoku sing omahe ngarep makam kuwi. Tenan po ra,aku ra ngerti. Ning rumangsaku pancen rodo serem hawa'ne... o


lha pas jaman jogja keno gempa kan ngarep makam kui nggo ngglethakno jenasah2 korban gempa warga sekitar kono o
tp kyne ndisek aku lewat kono tengah wengi rasane yo biasa2 ae ra merasakan hal2 aneh o

opo mergo aku sing ra sensitif yo karo hal2 ngono kui hammer:
alibangkong - 03/10/2012 02:41 PM
#285

Nebeng gan..ono sig pernah ngrungu suara orang drumband -an gak pagi2 gitu..kata temenku dia sering banget denger hal2 aneh kek gitu gan..
Ane sich percaya gak percaya..
Soalnya belum pernah denger sendiri hehe ngakaks
mitea - 05/10/2012 09:55 AM
#286

kadang pas lewat jalan neng endi ngunu aku mambu melati ., rodok sue maneh ilang wes .kiro2 opo ya ? bingung
NO-DOUBT - 05/10/2012 10:22 AM
#287

ihhhh takuts
ceritane ngeri ngeri banget takuts
aku sakjane meh crito tapi aku malah wedi takuts
yowes ra sido crito waelah takuts
mitea - 05/10/2012 10:24 AM
#288

Quote:
Original Posted By NO-DOUBT
ihhhh takuts
ceritane ngeri ngeri banget takuts
aku sakjane meh crito tapi aku malah wedi takuts
yowes ra sido crito waelah takuts


lha nyapo mas ra sido ? .aku mocone isok og , dadine ora wedi ngakak
olga van java - 05/10/2012 12:21 PM
#289

aku isane ming ngakak moco critane lucu2 wakakakakaka opo meneh le crito nganggo boso murni boso jowo huahuahau

lanjut mas masee... seruuuu
vegi - 05/10/2012 12:25 PM
#290

Quote:
Original Posted By olga van java
aku isane ming ngakak moco critane lucu2 wakakakakaka opo meneh le crito nganggo boso murni boso jowo huahuahau

lanjut mas masee... seruuuu


aku nunggu ceritamu wae ka malu
olga van java - 05/10/2012 01:30 PM
#291

Quote:
Original Posted By vegi
aku nunggu ceritamu wae ka malu


ENGGA pernah mengalami mistik2 begitu sih, saya suka baca2 aja, padal ya takut hahaahhaha
mzbro - 05/10/2012 03:09 PM
#292

Quote:
Original Posted By alibangkong
Nebeng gan..ono sig pernah ngrungu suara orang drumband -an gak pagi2 gitu..kata temenku dia sering banget denger hal2 aneh kek gitu gan..
Ane sich percaya gak percaya..
Soalnya belum pernah denger sendiri hehe ngakaks


sering kalo ini...... kalo pulang subuhan itu ane kadang denger.. tp akhir2 ini jarang kdengeran lagi ya...
olga van java - 05/10/2012 03:55 PM
#293

Quote:
Original Posted By local.heroes
Iki cerita tentang kost-ku mbiyen nomer omahe TR 1132 nek ra salah, posisi kost-e cerak tikungan njero kampung Blunyahrejo malus

Kost-ku ini dua tingkat gan dan agak2 serem (ora agak2 ding, cen serem banget takuts ) iki beberapa keanehane gan, cekimpoi:
► Kost-ku selalu terlihat sepi dr luar walaupun di dalam sedang ada demo/tawuran (maaf nek hiperbola, tp memang bgtu keadaannya) Penampilan kost-ku dr luar koyo rumah hantu gan, cat temboknya pada ngelothok malus
► Air keran sek nyala sendiri (iki aq dhewe sek ngalami); lg ngobrol sama temen di deket tangga tiba2 keran air nyala sendiri, padahal wc sek kerane nyala kui bar wae tak pake, yakin bgt tak pateni kerane tiba2 ngocor dhewe. Kami berdua pun saling pandang mahos mengendap bersama ke wc genit: mahos genit: mateni kerane terus ngentharr ngacir2 Koncoku malah muni pernah ngalami air kerannya keluar darah, tp menurutku sek kui hoax :berbusas
► Pernah ada temen yg bisa nerawang hal gaib maen ke kost, ngasih tau di tower atas tempat nyuci baju ada kuntilanak, terus di depan lorong kamarku adalah tempat nongkrong simbah takuts kamarku pojok lor dhewe, sebrang kamarku gudang, nah sek paling horor ...
► Pojok kidul dhewe seko deretan kamarku kui pernah dinggo nggantung cah kost karo meninggal ibu2. Jd dulunya kost-ku kost cewek genit: ada ibu kostnya, nah pas liburan IGO2nya pd mudik, tinggalah ibu kost tsb sendirian. Karena sakit, beliau meninggal dan selama dua hari tidak ada yg mengetahui hal tsb berdukas sampe skrg tiap pagi rasane krungu ono sek nggodhok wedhang karo nyapu2, iki ora mung jareku lho malus
Konon setelah kejadian tsb kost-ku libur enam tahun tanpa penghuni dan belum lama dibenahi dan dijadikan kost putra calon peserta uji nyali hammers piye ra uji nyali nek sejarahe ngono kui
► Ditambah meneh, sebelah kost-ku kui omah kosong blas ra tau dibuka po diresiki sejak koncoku kelas loro SD army: saiki koncoku kui wes kerjo, lulus STM taun 2009 wingi
► Di pojok kamar sebelah kidhul (tempat ibu kost meninggal) pernah ada yg ngisi, sekitar jam 3an pagi denger kaya ada orang masak, beres2 rumah, dsb, suara datang dari rumah kosong sebelah

Denah/pict/alamat lengkap menyusul yo gan, tak hubungi konco2 kost mbiyen sek mngko tak apdet Peace:

Oya kost iki yo ono sisi fun-nya juga lho, kost-e bebas arep ngopo wae soale bapak kost-e tinggal nang mburi Liquid jarang bgt niliki kost kecuali pas nagih duit kost mad: ditambah meneh ono tontonan gratis, tiap koncone Titto po koncone si Bruw nyewo kamar nggo kimpoi beer: daun pintu dilubangi sedemikian rupa sehingga gila: genit: gila: malu:


IKI wong crito opo nglawak sih genahe?????????????? dadi ora serem , enenge ndak mung ngakak huahauahau ngakak
upboot - 06/10/2012 07:39 PM
#294

numpang cerita yo gan. iki kejadian wis suwe sih pas aku ijih SD, lali kelas piro tapi bingungs

Dadi suatu hari kancaku sing (jarene) iso ngerasakan hal2 gaib teka dolan neng omahku. Awakdewe banjur dolanan neng kamare wongtuwaku malus Let beberapa menit kancaku iki njaluk metu. Aku yo mung manut wae. Keesokan harine pas neng sekolah de'e cerita nek de'e ndelok gundul mringis neng kamare wongtuwaku kuwi, makane de'e langsung ngajak lunga

Nah kejadian tenan. Mboh iki tenanan apa imajinatif tapi beberapa hari setelahe pas aku turu karo wongtuwaku ngerti2 tanpa sebab yang pasti aku tangi bengi2, tapi mung buka mata. Lah pas buka mata kuwi aku ndelok kaya sirah uwong neng langit2 kamar. langsung merinding disco takuts njuk aku tindehin selama beberapa detik. tak coba tutup mata, tapi kelopak mataku mboh ngopo ra iso nutup. coba mbengok yo ra iso.

akhire awakku iso gerak, njuk aku langsung tengkurep madep tembok balik turu
livingend - 07/10/2012 05:53 PM
#295

Quote:
Original Posted By upboot
numpang cerita yo gan. iki kejadian wis suwe sih pas aku ijih SD, lali kelas piro tapi bingungs

Dadi suatu hari kancaku sing (jarene) iso ngerasakan hal2 gaib teka dolan neng omahku. Awakdewe banjur dolanan neng kamare wongtuwaku malus Let beberapa menit kancaku iki njaluk metu. Aku yo mung manut wae. Keesokan harine pas neng sekolah de'e cerita nek de'e ndelok gundul mringis neng kamare wongtuwaku kuwi, makane de'e langsung ngajak lunga

Nah kejadian tenan. Mboh iki tenanan apa imajinatif tapi beberapa hari setelahe pas aku turu karo wongtuwaku ngerti2 tanpa sebab yang pasti aku tangi bengi2, tapi mung buka mata. Lah pas buka mata kuwi aku ndelok kaya sirah uwong neng langit2 kamar. langsung merinding disco takuts njuk aku tindehin selama beberapa detik. tak coba tutup mata, tapi kelopak mataku mboh ngopo ra iso nutup. coba mbengok yo ra iso.

akhire awakku iso gerak, njuk aku langsung tengkurep madep tembok balik turu


Woghh sangar tenan mas dab... Njur saiki piye isih kerep ndelok penampakan ra?
oasisoasis - 14/10/2012 11:35 AM
#296

sak jane aku ki wong jirih kang takut
ning piye meneh..aku sering d jaluk i tulung kancaku (wong "pinter") nek d jaluk i tulung/ono pasien...
lha nek pas nng ndalan menuju "pasien' kwi sering ono kejadian aneh aneh,..sirahku kyo ketancep paku padahal aku nggo helm,
trus nng ndalan weruh bocah cilik cilik nyebrang sak kliweran nng ndalan padahal jam setengah 2 bengi kang...

trus cerito nek nengumahku dewe,wengi wengi aku lali dino ne krungu wong wedok nangis mubeng mubeng (ngubengi umahku kang) ..suarane nggilani tenan kang,:mewek dasar e aku nek babagan ngono kwi paling ampun ampun kang..

trus nengumahku neh,wengi wengi aku lali jam e ono suoro gebar gebur wong nguras sumur kang..padahal wong do nang njero umah kabeh...

trus ono tunggalku seko ambon kan teko kang,mergo de'e raiso turu trus telpon2 an karo pacar e nng ngarep teras umahku kang kisaran jam e jam 1 an ,..lha pas telpon kwi jebul wong e d tunggoni mr.poci kang...
tapi dewe'e ora wedi mergane cen wis biasa weruh hantu hantu ngono kwi kang...
isuk e cerito karo aku nek ngarep umah ku ki cen jalur e bangsan koyo ngono do sliwar sliwer,...
Ph4ntoms - 14/10/2012 11:47 AM
#297

Quote:
Original Posted By oasisoasis
sak jane aku ki wong jirih kang takut
ning piye meneh..aku sering d jaluk i tulung kancaku (wong "pinter") nek d jaluk i tulung/ono pasien...
lha nek pas nng ndalan menuju "pasien' kwi sering ono kejadian aneh aneh,..sirahku kyo ketancep paku padahal aku nggo helm,
trus nng ndalan weruh bocah cilik cilik nyebrang sak kliweran nng ndalan padahal jam setengah 2 bengi kang...

trus cerito nek nengumahku dewe,wengi wengi aku lali dino ne krungu wong wedok nangis mubeng mubeng (ngubengi umahku kang) ..suarane nggilani tenan kang,:mewek dasar e aku nek babagan ngono kwi paling ampun ampun kang..

trus nengumahku neh,wengi wengi aku lali jam e ono suoro gebar gebur wong nguras sumur kang..padahal wong do nang njero umah kabeh...

trus ono tunggalku seko ambon kan teko kang,mergo de'e raiso turu trus telpon2 an karo pacar e nng ngarep teras umahku kang kisaran jam e jam 1 an ,..lha pas telpon kwi jebul wong e d tunggoni mr.poci kang...
tapi dewe'e ora wedi mergane cen wis biasa weruh hantu hantu ngono kwi kang...
isuk e cerito karo aku nek ngarep umah ku ki cen jalur e bangsan koyo ngono do sliwar sliwer,...


aq melu wedi kang takut
ShadowX - 14/10/2012 12:39 PM
#298

nek suara bayi nangis ning duwur genteng kuwi opo yo?
bojo ku ning duwur omah e ana suara bayi nangis2,tur sakdurung e nangis mesti ana suara koyo dibalang watu hammers


nek omah ku dewe ki jare ne konco sing iso ndelok..
ana mbak kunti karo bayi sing mbiyen dibuang wong tuwo ne ning kebon buri omah..

nek mbak kunti ne sih kuwi pindahan seko TK budi mulia...
nututi ibu ku hammers
nganti marani konco ne ibu ku sing iso ndelok, njaluk diijinke ben iso ning omahku capedes

aku yo wis tau di iseng i diobah2 ke kasur ku pas isih SD..bar donga lagi ora obah meneh batas
rujakyeye - 14/10/2012 09:18 PM
#299

Quote:
Original Posted By ringgaUNDIL
iki horor ra yo takuts

kejadian iki wong ndesoku sek ngalamin...
namanya tarno.. lagi beberapa hari yang lalu..
pak tarno iki lagi loro jantung,
waktu pergi pak tarno memakai baju batik
-----------------------------------
ceritane ngene.
beberapa minggu yang lalu, harinya pas pahing, yaitu pasaran sleman.
pak tarno pamit sama istrinya mau ke pasar sleman dengan jalan kaki.
maklum tidak punya kendaraan.

nah berangkatlah beliau ke pasar sleman.
istrinya menunggu di rumah.
tapi di tunggu terus menerus pak tarno tidak pulang,
sehari dua hari tiga hari tidak pulang.
gegerlah warga kampungku pada mencari pak tarno.

beberapa orang menerawang hasilnya sama,
pak tarno ada di alam ghoib.

akhirnya pasrah lah keluarganya,
10 hari berlangsung pak tarno pulang.

pak tarno bercerita dia di ajak pergi sama rombongan orang2 memakai jubah dan surban putih dengan jenggot panjang.
semua rombongan seperti itu..
pak tarno bercerita dia sampai di sebuah istana yang megah.
dan katanya dia pergi hanya 1 hari saja hammer:
padahal sampai 10 hari.
anehnya lagi.
uang sakunya yang di pakai buat ke pasar masih utuh,
dan baju yang di kenakan saat pulang berubah menjadi serba putih, dan memakai surban.
dan di cek ke dokter pak tarno sehat,
penyakit jantungnya juga sudah sembuh total.

ini kisah pak tarno tetanggaku yang terjadi beberapa hari yang lalu.
pak tarno yang bekerja sebagai tukang bersih2 masjid ini mengaku bingung saat pulang,
karena keluarganya menangis semua, padahal pak tarno berfikir pergi hanya 1 hari saja. \(

\----------------------------------------------------

ini ke jadian ke dua yang di alami orang di kampungku \(
---------------
ada lagi yang menikah sama demit.
pacaran 3 th sama demit takuts
tp males ngetik lagian
--------------
PM to invite


Gan cerita ke 2 kyake bikn penasaran ki,,,,,,lek di update gan
samidie - 16/10/2012 10:27 PM
#300

aqu arep curhat juga ki...

pengalaman mistis q neng jogja tahun 2011 lalu...
aqu penggemar parkour ki, biyen kost q neng cedak uin suka...
nek bent dino jumat karo minggu qu jalan jalan isuk jam 5 nan, nek orak salah bar subuh pas....
jalan jalane neng kampus timur uin... seng cedak kali kampuse...

la pas kwi qu duwe inisiatif latihan parkour dewe neng kampus timur uin. nek orak salah dino minggu bar subuhan...

la pas dalan neng ngarep uin... ono omah gedi apik....
tak kirani omahe wong sugih... tapi rak tak urusi,,, neng njero ati qu... ( kok ono omah apik yo )

bar kwi q latihan neng cedak lapangan futsal nganti jam 8 nan.... trus balik lewat ngarep uin...
kok jebule orak ono omah...
qu rodo rak percoyo... mau ne isuk isuk genah genah ono omah gedi.. ono gentenge, ono halamane, q delok dewe omah koyo omah londo koyo kwi... tapi resik apik..

la kok awane dadi kuburan... kuburan ngarep uin....

kejadian kwi cuman tak simpen. rak tak omong omong ke karo bocah bocah...

seminggu kemudian...
q dolanan parkour meneh...
nek orak salah pas dino jumat.. tapi sore pas jam 5 nan... bar latihan kesel trus q lungguh lungguh neng duwor pager buri lapangan tenis uin... ( kampus timur )...

perasaan q yo neng sebelahq ki kebon kebon...
rodo sui q lunggoh neng kono... ono wong lewat.. seng jogo lapangan tenise...
terus wonge nakoni q...

penjaga = " mas... kwe sek loro po... "
penjogone ngomong kwi...

terus q medun,,,, di kon meedon karo penjagane... trus di kon raup neng sebelahe lapangan tenise... bar raup qu langsung kaget...

kebon kwi dadi kuburan...
walah dalah... neng ati q ngomong...

(iki kampus isine kuburan kabeh po....)
........

trus q bali kost... tapi perasaan biasa bae...

la pas malem minggu nek orak salah...

pas turu q mimpi....

latihan neng sebelahe lapangan voli... ( ngarep lapangan tenis seng ono dinding miringe watu watu)
q mimpi sek ajar wall run... ( mlayu neng tembok miring kwi )

q mimpine aneh... pas mlayu terus medun q koyo nabrak awak q dewe....
trus wonge kwi ngomong karo aqu....

la q bingung lah... awak e wong kwi koyo aqu... tapi dudu aqu... kembaran q....
pas q salaman karo wonge be orak keno keno.... koyo transparan neng film film kwi...

trus rak sadar q tangi...
sek bengi jam 2 nan... bar kwi q turu meneh...

..................................................................................................... .....

kejadian aneh liyane...
..............................................................................................

biyen q pernah isuk isuk jam 5 nan..
pas kwi q sek pak dolan jalan jalan numpak motor lewat neng ngarepe uin...

tak kiro dalane lurusan tok... pas lurus kok ono trans jogja lewat...
aqu langsung kaget... loh...

ono trans jogja lewat neng ngarepq... q langsung mendek...
trus q nyadar... jebole q meh nabrak halte trans jogja ngarep uin....

nek tak rosoke yo dalane lurusan tok rak belok belok...
pas kwi sek ngalamun q...


kejadian kwi wes akeh korban....
jarene korban kerosone lurusan rak ono belokan neng ngarep uin....

kerep ono korban tibo... tapi rak nganti merenggut nyawa atau sampe parah....



kwi seng tak alami neng jogja pas awal awal kuliah neng uin...
saling sare aja
Page 15 of 18 | ‹ First  < 10 11 12 13 14 15 16 17 18 > 
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > JATENG DIY > Yogyakarta > [eRYe-SHARE] Cerita horor dan misteri