Yogyakarta
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > JATENG DIY > Yogyakarta > [eRYe-SHARE] Cerita horor dan misteri
Total Views: 10373 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 16 of 18 | ‹ First  < 11 12 13 14 15 16 17 18 > 

damon.baird - 16/10/2012 10:32 PM
#301

mbengi2 ra wani moco aku, nangomah dewe je takut

sesuk esuk tak bukak e _______________ngacir:
mrjack - 16/10/2012 11:53 PM
#302

aku yo arep melu cerita kih,

balik maneh neng CENHORNI (CErita Niat HORor medeNI) karo aku ..

hurung patek suwi, bar guyub, aku sering muleh jam 1 wengi karena aku cen kaskuser teladan nek guyub muleh keri dewe..

suatu saat aku muleh wengi dino rebo, omah ku nglewati seng jenenge jembatan winongo, tekan kono motor ku macet, dalanan sepi banget, paribasan,
durung ndemok wes wani nyemlenget alias durung ndelok wes mrinding sanget takuts
tiba tiba motor ku macet, aku nuntun lah, tak kiro cen kentekan bensin, maklum pas kui lagi bokek setengah hati malus
tak tuntun cerak belokan arep neng dusunku, jenenge dusun nyemengan (ono uwit duwur banget) ambune dabbbbb, wangi tenan, le aku ngiro dudu uwong seng semugih nyebar parfum sakpenak wudel e dewe, yo ora mungkin!
katrok kui!
"wah iki mesti peri", batin ku..
lha tengah dalam pas nuntun motor ku mandeg dewe, mak jegagig, mrinding toh ya.. wee jebul tak rem dewe ngakaks
lha bar kui mlaku, ketok omah pas aku dewe, tak bukak pintu omah ku,langsung turu aku.. lha piye wes adem, pilek campur wedi..

esuk esuk e aku arep dolan, eh segawon banget sampeyan, ternyata motor ku iso urip, lha mambengi kok macet ki kenopo takuts

kui cerita ku seng serem tur rung patek serem.. pengen seng serem? lanjutke kapan kapan dab! D
mrjack - 17/10/2012 12:18 AM
#303

tiwas rung ngantuk yo gawe babagan anyar.

balik maneh neng CENHORNI (CErita Niat HORor medeNI) karo aku .. D

yen iki ceritane soal pocongkan penunggu makam duda, kok dijenengke makam duda?
yo soal e seng kkn seko ugm njenengi makam duda, kurang gawean mad:
tapi wes suwi kui, rasah dibahas, mung marake panas, soal e cah ugm e ayu tur ganas..
ngene ceritane :
"krik krik krik krik", suara jangkring bersahutan, nek kucing mesti meong meong ra mungkin njegog.. padakne kowe..
ceritane pak sarminto, bukan nama sebenarnya, 54 tahun. beliau saking dusun sebelah, ingat nyemengan? nah tonggo dusun e jenenge njaranan,, subab musabab e rasah tak kandani, mesti reti kok jenenge njaranan..
akeh jaran e dab..
nah ceritane neng dusunku lagi terkenal lan heboh masalah tentang pembudidayaan sapi seng dikelola masyarakat dusun mrisi tirtonirmolo kasihan bantul yogyakarta 55181. nah pas kui mau lho dab babagan soal sapi mau kih akeh pengen do melu paguyuban randu gumbolo peternak sapi lan wedhus.
surup surup ki wong e niliki kandang numpak vespa. nah kandang seng arep dituku ro pak sarminto bukan nama sebenernya kui mau cerak wit gayam seng terkenal gede lan marake ati dadi ngayam takuts
nah motor e ki ora iso di starter (mrinding dewe aku jempol mawut).. tiwas di delok kok ono sesosok uwong kebak kain kafan, yo kui mau mayit! utowo seng terkenal pocongkkan..
uwong kui mau gedandapan arep mati segan urip wes wegah , ceritane sedih banget, senep yo banget berbusa:
nganti pingsan ditemoke karo pak ngatiran yo bukan nama sebenarnya. di ombeni banyu putih lan di komat kamit i nganggo ajian jarangdibelai , akhir e sadar mau kui pak sarminto bukan nama sebenarnya.
ngeri tenan cah, beliau cerita soal apa yang ditemoni mau, wedon putih sing dijenengke mayit mau lungguh neng uwit gayam. ra percoyo? dolan nggonku.,ono gayam e durung mesti nemu mayit e D
nek nemu yo alhamdulillah entuk nomer buntut, tekoni wae tanggal matine si mayit..
terus dikurangno karo umur e pas lahir nemu nomer e..
bar kui mas bro sederek lan sakpanunggalane, pak sarminto bukan nama sebenarnya mau ki ora iso cerito luwih akeh basan ketok omah e, mbingkem nganti seminggu lagi iso ngomong lancar, mungkin keweden, yen aku nemoni paling yo podo..
jebul jarene pak kaum (tiyang ingkang di hormati kalian disegani dateng masyarakat jawen pada umumnya) uwong seng dudu penghuni dusun kui mau emang sering di hantui oleh pocongkkan. yen jarene pak kaum kui salam perkenalan.. lha horotonoyoh..serem benjedh beudh toh..
makane sak durunge neng babagan seng kiro kiro ora patut ditekani ki yo shalat o!
untung wae sak jege aku lahir cenger hurung diweruhi wedon makam duda. kowe entuk wani dolan tengah wengi neng kuburan cina, tapi ojo nganti kemendel dolan neng kuburan makam duda..
padahal yen jam 11-12 wengi aku ro tangga ku sering njumuk duren tibo neng caket makam duda.. tapi yo kui mau jenenge wae nasib durung tentu podo..


arep cerita soal setan tapi babagan liyo..eek:
lanjutke kapan kapan dab! D
nextkira - 17/10/2012 02:46 AM
#304

crito ne seru2 tur kok jarang ono sing nambahi ki, aku urun 2 crito yo.

Crito 1
Kejadian e jaman aku Sma, aku sekeluarga ngontrak omah ning daerah PIK Gunung Sempu. omah sing tak kontrak ki omah pojokan kulon dewe cerak kebon2. kandane wong kampung sing sok sliwar sliwer kadang mampir ngobrol omahe ki jare rodo serem. yo mgkn karena rodo jembar & akeh ruang e.
Nah dirumah kui, ibuku buka usaha catering nggo tukang kerajinan daerah sekitar & duwe karyawan 1 nggo bantu2 cuci2 perabotan masak.
nah suatu hari pas magrib2 karyawan ibu2 sing melu ngewangi ibuku mau lg nyuci2 perabotan ning taman tengah (Ning tengah omah ono taman e, dialih fungsikan dadi tempat asah2, mergo cerak dapur jg + cerak gudang). mergo aku anak rajin, aku melu ngewangi ibu2 mau nyuci2 perabotan.
ujung2 ibu e takon "mas njenengan sok kroso aneh2 mboten teng mriki?"
aku njawab "mboten niku bu, la wonten nopo to?"
njur ibune ngomong " niku lho mas teng gudang wonten sing ngematke awake dewe, njenengan mboten ningali po?" tapi sing ngomong karo ra wani ndelokke"
aku yo njawab "mboten niku bu", soale aku ngematke gudang cen ra ono opo2.
bar kui ibune ngelanjtke nyuci2 karo ngomong dewe "ampun ngaganggu nggih, kulo teng mriki namung nyambut damel ngewang2i kok"
nah let rodo suwe ibune mau keluar kerjaan akhire.
karena ibuku kerepotan nandangi gawean dewe, njur ngerekrut tanteku sing seko Surabaya dikon ngewangi ning jogja.
nah tanteku iki tinggal ning omahku dadi rodo freak, jarene kadang nonton sliwar sliwer ning ruang tengah ngarep kamarku, tp aku yo ra kroso pie2.
nah pada suatu hari bengi2 pas aku lg sinau(aku nek sinau tengah wengi karo ngrungoke radio biyen) ning kamar ujung2 tanteku mlayu keweden ning kamarku, ha njuk malah nunut turu kamarku. ndelog wong keweden ngono aku yo rodo gilo jgn2 ono opo2 dadi yo ra wani ndelok. sesuk e pas ono tanteku njur tak takoni wingi bengi ki ono opo, trus tanteku njur crito.
wingi bengi tanteku ngelilir pas turu ning kamare njur arep njukuk ngombe ning ruang tengah,nah pas kui ono uwong wedok dasteran persis ibuku pawakan e, tp lg memblakangi tanteku madep meja makan. nah karo tanteku diparani njur didemok karo ngomong "lg ngopo mbak?" lha njur wonge mbalik ki jare tanteku ra ono raine makane lsng mlayu keweden ning kamarku. let ra suwe tanteku akhire njaluk bali Sby meneh mergo ra kuat sok nemu aneh2 ning kamarku. Alhamdulillah aku sing sok ning omah dewe (mergo sering ditinggal ning luar kota) yo ora tau dikapak2ke karo "sesuatu" sing ning omah kui. mbareng kontrak e entek karo wong tuaku ra diperpanjang mergane karo sing duwe omah yo ra iso diperpanjang mergo arep dinggoni anak e.

KEtoke ra medeni yo gan critoku? tp sing do "diweruhi" ki kok do keweden tenan pas ngalami :berbusas


Crito 2
Nek iki kejadian e 2 Tahun yg lalu pas aku isih kuliah, TKP ne ning kontrakan Camp Organisasiku sing lokasine daerah condongcatur. aku karo 3 koncoku nunut tinggal ning kono mergo pengurus organisasi, skaligus njogo barang2 organisasi ( barang2 IT & komputer pirang2). Nah kondisi kontrakan kui asline Omah tingkat Setengah jadi, dadi sing ngisor wes dadi tp lantai 2 rung dadi tp wes ono atap e & kamar2 kosong, lantai isih lemah & pasir rung dikramik, isih akeh pasir, boto & genteng ning lantai 2 . akhire nggo tempat jemuran karo bocah2, soale nek njemur ning halaman yo ketok saru nek pas ono bocah2 organisasi teko ndelok kumbahan pating crentel.
Nah pada suatu hari salah satu sesepuh organisasi nunut turu kono, njur pas bengi ki dewek e malah umbah2 klambi njur njemur i ning lt 2. Nah sesuk e dewek e crito nek wingi bengi pas lg mepeni ning lantai 2 ki dewek e dimatke mbak kun kun seko mburi, mbanjur dewe e weruh lsng ra dilanjutke sing mepeni, mudun lt 1 njur turu, pdhal kui wong e alim tenan tp kok yo isih dikancani koyo ngono.
Nah selang beberapa waktu ganti aku sing "dijak kenalan", pas kui tengah wengi mumpung liyane wes do turu kan koneksi internet e dadi cepet,aku ngenet ning ruang tengah sing akeh comp e. nah pas lg enak2 ngenet ujung2 ono wangi2 sriwing2 ning irung bar kui aku krungu suara wong wedok nangis sesengukan ning nduwur lt 2 (aku tinggal ndangak wae lantai 2 ne ketok soale urung dikeki sekat pembatas), tak rungok2 ke po aku ra salah krungu tp kok yo krungu tenanan. yo wes mergo wes terlanjur krungu tak lanjut wae ngenet e soale arep mlayu yo mlayu ningdi wong wes sepi tengah wengi. akhire jam 3 ono salah 1 kancaku ngelilir keluwen njur ngejak ning burjo yo wes mumpung ono kesemaptan metu seko omah aku melu wae, njur bali seko burjo aku mampir ning warnet ngenteni isuk timbang ngopo2.

yo kiro2 ngono kui lah crito ku, mbuh medeni mbuh ora sing penting iso nambah2, hahaha :addfriends
mrjack - 17/10/2012 08:13 AM
#305

ceritane nggo engko wengi wae, nek esuk ora serem.. D
mitea - 17/10/2012 01:26 PM
#306

crtane apik tp bahasane bedo karo bosoku , dadi rodok bgung aku \(
afitrisnadi - 17/10/2012 01:37 PM
#307

Quote:
Original Posted By mitea
crtane apik tp bahasane bedo karo bosoku , dadi rodok bgung aku \(


Sisan ajar boso jogja gan D
mrjack - 17/10/2012 05:22 PM
#308

Quote:
Original Posted By mitea
crtane apik tp bahasane bedo karo bosoku , dadi rodok bgung aku \(


kalau aku pake bahasa ngoko alus bukan ngoko biasa D

mengko aku cerito soal peri neng kulon progo dusun kemiri.. yen podo reti yo nyuwun pangapura ne ya nek kesinggung \)
Kissanddestroy - 17/10/2012 05:56 PM
#309

Quote:
Original Posted By mrjack
aku yo arep melu cerita kih,

balik maneh neng CENHORNI (CErita Niat HORor medeNI) karo aku ..

hurung patek suwi, bar guyub, aku sering muleh jam 1 wengi karena aku cen kaskuser teladan nek guyub muleh keri dewe..

suatu saat aku muleh wengi dino rebo, omah ku nglewati seng jenenge jembatan winongo, tekan kono motor ku macet, dalanan sepi banget, paribasan,
durung ndemok wes wani nyemlenget alias durung ndelok wes mrinding sanget takuts
tiba tiba motor ku macet, aku nuntun lah, tak kiro cen kentekan bensin, maklum pas kui lagi bokek setengah hati malus
tak tuntun cerak belokan arep neng dusunku, jenenge dusun nyemengan (ono uwit duwur banget) ambune dabbbbb, wangi tenan, le aku ngiro dudu uwong seng semugih nyebar parfum sakpenak wudel e dewe, yo ora mungkin!
katrok kui!
"wah iki mesti peri", batin ku..
lha tengah dalam pas nuntun motor ku mandeg dewe, mak jegagig, mrinding toh ya.. wee jebul tak rem dewe ngakaks
lha bar kui mlaku, ketok omah pas aku dewe, tak bukak pintu omah ku,langsung turu aku.. lha piye wes adem, pilek campur wedi..

esuk esuk e aku arep dolan, eh segawon banget sampeyan, ternyata motor ku iso urip, lha mambengi kok macet ki kenopo takuts

kui cerita ku seng serem tur rung patek serem.. pengen seng serem? lanjutke kapan kapan dab! D


Nge'rem dewe,kaget dewe... ngakaks

Quote:
Original Posted By mrjack
kalau aku pake bahasa ngoko alus bukan ngoko biasa D

mengko aku cerito soal peri neng kulon progo dusun kemiri.. yen podo reti yo nyuwun pangapura ne ya nek kesinggung \)


Wah...marai penasaran iki. Tak tunggu mengko bengi yo,mas... genit:
gama - 17/10/2012 06:03 PM
#310

saking wedine mau bengi moco2 iki ra wani metu nguyuh njuk tak wadahi botol akua takut
mrjack - 17/10/2012 06:08 PM
#311

Quote:
Original Posted By gama
saking wedine mau bengi moco2 iki ra wani metu nguyuh njuk tak wadahi botol akua takut


nohope: tenan toh nohope:

Quote:
Original Posted By Kissanddestroy
Nge'rem dewe,kaget dewe... ngakaks



Wah...marai penasaran iki. Tak tunggu mengko bengi yo,mas... genit:


siap.. engko wengi jam 11 an ya mas ngakaks
iki sastro dudu sih think:
Doniafi - 17/10/2012 06:42 PM
#312

Quote:
Original Posted By mrjack
kalau aku pake bahasa ngoko alus bukan ngoko biasa D

mengko aku cerito soal peri neng kulon progo dusun kemiri.. yen podo reti yo nyuwun pangapura ne ya nek kesinggung \)


Kulon Progo takuts
ono sing angker to jebule D
mugo2 udu sing kerep tak lewati malu:

ditunggu gan ceritane thumbup:
mrjack - 17/10/2012 07:11 PM
#313

Balik maneh neng CENHORNI (CErita Niat HORor medeNI) karo aku .. D

mumpung maghrib tak ceritane bab masalah tuyul,
neng cerak nggonku wes dadi rahasia ingkang umum nek mbahas setan gundul cilik mringis, ngerti kasongan toh? nah tekon mbah buyut e sampeyan..

tahun pas aku isih SMA nek ra salah, tanggaku pak Budi memang nama sebenarnya kih woro woro kelangan barang berupa duit, jare ne beliau kih ono tuyul seng nyolong duit e deweke. yo do bingung toh, opo bener tuyul opo liyane sejenis menungsa.. iyo ra?
nah wektu kui wong e masang yuyu karo banyu bar kui neng cerake diparingi koco nggo ngilo, jare wong tuwo tuyul ki seneng dolanan yuyu karo koco, maksud hati sekali mendayung 3 pulau terlampaui ternyata gagal gan..
opo tuyul e wes ngerti nek arep dijebak po mergo tuyul e ki wes lulus sekolah dasar tingkat madrasah aliyah opo dudu aku yo ra reti, padakne wartawan trubus!
nah wedi nek kemalingan duit e kui dilebokne njero Al-Quran,
nek menurut ku kui mboten pareng, soale ngopo? kui ayat suci sing kudu di IQRO' yaitu bacalah, jadi nek arep mandi (ampuh) yo kudu dibaca dudu duit e dilebokne njeron alquran.. salah kaprah duh biyung ampun gusti paringono wedokan ayu! nohope:
akhir e duit e mau kecolongan..
nah do bingung, iki tuyul opo wujuding manungsa sejenis tibo si manusia setengah genderuwo..
tapi yo ra disongko songko,
suatu ketika, ono jenenge pak yadi memang nama sebenarnya, kui ronda, keliling jam 11 njumuk jimpitan, pas mlaku samping omah ku ki nyenggol tangan, dikiro ya opo kok nyenggol jebul (ngelap keringet, rodo merinding) tangan cah cilik tapi sikil e ro tangan e panjang, koyo merayap. mirip spiderman ngakaks
tapi tenanan lho iki takuts
akhir e pak yadi mau mergo kendel, dadi ora wedi malah arep ditangkep, tapi wes bablas..
akhir e diceritake masalah babagan ketemu tuyul mau. syukur alhamdulillah seiki wes pirang tahun kepungkur aman wal afiat..

kui cerita ku seng serem tur rung patek serem.. pengen seng serem? lanjutke kapan kapan dab! D

next story : misteri panggonan ku pas KKN , stay cun on CENHORNI bareng aku, mrjack D
mrjack - 17/10/2012 07:13 PM
#314

Quote:
Original Posted By Doniafi
Kulon Progo takuts
ono sing angker to jebule D
mugo2 udu sing kerep tak lewati malu:

ditunggu gan ceritane thumbup:


wah aku arep ngomongke tempat e ra penak e.. kapan2 wae dolan nggone tempat kkn ku nek gelem..
engko tak jak e kanca ku seng ngalami karo aku, kancaku yo kaskuser kok, kancane muryan.. hehe..
Doniafi - 17/10/2012 07:47 PM
#315

Quote:
Original Posted By mrjack
wah aku arep ngomongke tempat e ra penak e.. kapan2 wae dolan nggone tempat kkn ku nek gelem..
engko tak jak e kanca ku seng ngalami karo aku, kancaku yo kaskuser kok, kancane muryan.. hehe..


aku moco cerito serem wae wis wedi gan takuts
mosok kon ngecek nang TKP takuts ngacir:

tp yo penasaran juga seh bingung:
mrjack - 17/10/2012 07:56 PM
#316

Quote:
Original Posted By Doniafi
aku moco cerito serem wae wis wedi gan takuts
mosok kon ngecek nang TKP takuts ngacir:

tp yo penasaran juga seh bingung:


tapi kkn ku wes suwi banget e.. mboh jek kelingan po ora \(
Doniafi - 17/10/2012 08:15 PM
#317

Quote:
Original Posted By mrjack
tapi kkn ku wes suwi banget e.. mboh jek kelingan po ora \(


tak tunggu pokoke gan ngakak
Parasit Woman - 17/10/2012 08:18 PM
#318

Quote:
Original Posted By mrjack
Balik maneh neng CENHORNI (CErita Niat HORor medeNI) karo aku .. D

mumpung maghrib tak ceritane bab masalah tuyul,
neng cerak nggonku wes dadi rahasia ingkang umum nek mbahas setan gundul cilik mringis, ngerti kasongan toh? nah tekon mbah buyut e sampeyan..

tahun pas aku isih SMA nek ra salah, tanggaku pak Budi memang nama sebenarnya kih woro woro kelangan barang berupa duit, jare ne beliau kih ono tuyul seng nyolong duit e deweke. yo do bingung toh, opo bener tuyul opo liyane sejenis menungsa.. iyo ra?
nah wektu kui wong e masang yuyu karo banyu bar kui neng cerake diparingi koco nggo ngilo, jare wong tuwo tuyul ki seneng dolanan yuyu karo koco, maksud hati sekali mendayung 3 pulau terlampaui ternyata gagal gan..
opo tuyul e wes ngerti nek arep dijebak po mergo tuyul e ki wes lulus sekolah dasar tingkat madrasah aliyah opo dudu aku yo ra reti, padakne wartawan trubus!
nah wedi nek kemalingan duit e kui dilebokne njero Al-Quran,
nek menurut ku kui mboten pareng, soale ngopo? kui ayat suci sing kudu di IQRO' yaitu bacalah, jadi nek arep mandi (ampuh) yo kudu dibaca dudu duit e dilebokne njeron alquran.. salah kaprah duh biyung ampun gusti paringono wedokan ayu! nohope:
akhir e duit e mau kecolongan..
nah do bingung, iki tuyul opo wujuding manungsa sejenis tibo si manusia setengah genderuwo..
tapi yo ra disongko songko,
suatu ketika, ono jenenge pak yadi memang nama sebenarnya, kui ronda, keliling jam 11 njumuk jimpitan, pas mlaku samping omah ku ki nyenggol tangan, dikiro ya opo kok nyenggol jebul (ngelap keringet, rodo merinding) tangan cah cilik tapi sikil e ro tangan e panjang, koyo merayap. mirip spiderman ngakaks
tapi tenanan lho iki takuts
akhir e pak yadi mau mergo kendel, dadi ora wedi malah arep ditangkep, tapi wes bablas..
akhir e diceritake masalah babagan ketemu tuyul mau. syukur alhamdulillah seiki wes pirang tahun kepungkur aman wal afiat..

kui cerita ku seng serem tur rung patek serem.. pengen seng serem? lanjutke kapan kapan dab! D

next story : misteri panggonan ku pas KKN , stay cun on CENHORNI bareng aku, mrjack D


tuyul ki pancen unyu2 medeni..
coba kae mbok tangkep trus mbok obong silite, mesti sing nduwe kepanasan kae wakakaka hammer:
mrjack - 17/10/2012 08:35 PM
#319

Quote:
Original Posted By Parasit Woman
tuyul ki pancen unyu2 medeni..
coba kae mbok tangkep trus mbok obong silite, mesti sing nduwe kepanasan kae wakakaka hammer:


jarene, uwong seng duwe tuyul ki senengane nek mlaku tangan e sedakep neng mburi koyo wong nggendong bayi

#opotumon..

Quote:
Original Posted By Doniafi
tak tunggu pokoke gan ngakak


siap.. D
mrjack - 17/10/2012 08:40 PM
#320

dopost.. dinggo cerita wae ikki engko..

keturon hammer: asem, sesuk wae soal misteri neng kemiri hammer:
Page 16 of 18 | ‹ First  < 11 12 13 14 15 16 17 18 > 
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > JATENG DIY > Yogyakarta > [eRYe-SHARE] Cerita horor dan misteri