Yogyakarta
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > JATENG DIY > Yogyakarta > [eRYe-SHARE] Cerita horor dan misteri
Total Views: 10373 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 17 of 18 | ‹ First  < 12 13 14 15 16 17 18 > 

Parasit Woman - 17/10/2012 08:45 PM
#321

Quote:
Original Posted By mrjack
jarene, uwong seng duwe tuyul ki senengane nek mlaku tangan e sedakep neng mburi koyo wong nggendong bayi

#opotumon..



siap.. D


tumon koq... sedekep mburi ki koyo nyengklek cah cilik...
tau pas kae neng ndeso e pamanku koyo ngunu... >.<

wingi aku bar mimpi, tapi mimpi ne nyambung neng urip, lah moso aku turu pas ngimpi ki aku dungo2 karena ono koncoku sing meh di cekek barang alus koyo angin ngunu, eh pas tak wacan2i dungo, ndilalah malah mbalik nyerang neng aku, >.<

rasane ki di cekek entek2an sampe pas tangi jebul aku yo dalam keadaan tercekik nohope:
asem, tak kiro meh mati aku, langsung nyebut nama Allah SWT terus2an aku, ping 3 ngunu, njuk langsung ilang... alhamdulillah, pas tangi2, tak pikir mimpi nyambung tindihen, eh pas kocoan mbenakne rambut, lah koq neng gulu ku ono bekas driji dowo2 nohope:
faiz - 17/10/2012 11:21 PM
#322

Ngenteni crito" sing serem neh
kapan" melu cerito ah
saiki sek males ngetik
ngacir:
Kissanddestroy - 18/10/2012 12:21 AM
#323

Quote:
Original Posted By mrjack
nohope: tenan toh nohope:



siap.. engko wengi jam 11 an ya mas ngakaks
iki sastro dudu sih think:


Dudu,mas... o

Quote:
Original Posted By mrjack
Balik maneh neng CENHORNI (CErita Niat HORor medeNI) karo aku .. D

Spoiler for CENHORNI
mumpung maghrib tak ceritane bab masalah tuyul,
neng cerak nggonku wes dadi rahasia ingkang umum nek mbahas setan gundul cilik mringis, ngerti kasongan toh? nah tekon mbah buyut e sampeyan..

tahun pas aku isih SMA nek ra salah, tanggaku pak Budi memang nama sebenarnya kih woro woro kelangan barang berupa duit, jare ne beliau kih ono tuyul seng nyolong duit e deweke. yo do bingung toh, opo bener tuyul opo liyane sejenis menungsa.. iyo ra?
nah wektu kui wong e masang yuyu karo banyu bar kui neng cerake diparingi koco nggo ngilo, jare wong tuwo tuyul ki seneng dolanan yuyu karo koco, maksud hati sekali mendayung 3 pulau terlampaui ternyata gagal gan..
opo tuyul e wes ngerti nek arep dijebak po mergo tuyul e ki wes lulus sekolah dasar tingkat madrasah aliyah opo dudu aku yo ra reti, padakne wartawan trubus!
nah wedi nek kemalingan duit e kui dilebokne njero Al-Quran,
nek menurut ku kui mboten pareng, soale ngopo? kui ayat suci sing kudu di IQRO' yaitu bacalah, jadi nek arep mandi (ampuh) yo kudu dibaca dudu duit e dilebokne njeron alquran.. salah kaprah duh biyung ampun gusti paringono wedokan ayu! nohope:
akhir e duit e mau kecolongan..
nah do bingung, iki tuyul opo wujuding manungsa sejenis tibo si manusia setengah genderuwo..
tapi yo ra disongko songko,
suatu ketika, ono jenenge pak yadi memang nama sebenarnya, kui ronda, keliling jam 11 njumuk jimpitan, pas mlaku samping omah ku ki nyenggol tangan, dikiro ya opo kok nyenggol jebul (ngelap keringet, rodo merinding) tangan cah cilik tapi sikil e ro tangan e panjang, koyo merayap. mirip spiderman ngakaks
tapi tenanan lho iki takuts
akhir e pak yadi mau mergo kendel, dadi ora wedi malah arep ditangkep, tapi wes bablas..
akhir e diceritake masalah babagan ketemu tuyul mau. syukur alhamdulillah seiki wes pirang tahun kepungkur aman wal afiat..


kui cerita ku seng serem tur rung patek serem.. pengen seng serem? lanjutke kapan kapan dab! D

next story : misteri panggonan ku pas KKN , stay cun on CENHORNI bareng aku, mrjack D


Kurang seru,mas. Soale pak Yadi ra keweden... D
Ditunggu CENHORNI selanjutnya,mas... thumbup:

Quote:
Original Posted By Parasit Woman
tumon koq... sedekep mburi ki koyo nyengklek cah cilik...
tau pas kae neng ndeso e pamanku koyo ngunu... >.<

wingi aku bar mimpi, tapi mimpi ne nyambung neng urip, lah moso aku turu pas ngimpi ki aku dungo2 karena ono koncoku sing meh di cekek barang alus koyo angin ngunu, eh pas tak wacan2i dungo, ndilalah malah mbalik nyerang neng aku, >.<

rasane ki di cekek entek2an sampe pas tangi jebul aku yo dalam keadaan tercekik nohope:
asem, tak kiro meh mati aku, langsung nyebut nama Allah SWT terus2an aku, ping 3 ngunu, njuk langsung ilang... alhamdulillah, pas tangi2, tak pikir mimpi nyambung tindihen, eh pas kocoan mbenakne rambut, lah koq neng gulu ku ono bekas driji dowo2 nohope:


Woh...nganti mbekas tho,mbak? Memar po kepiye kuwi? takuts
rujakyeye - 18/10/2012 01:50 AM
#324

Malem mas dap,,,,,
Drpd gak iso turu tk nyumbamg cerita (lumayan horor bgt)
In cerita dirumahq gan,,,,,th 2011 an lah,,,,
Awal mulane ki kan mbakq sak keluargane kon nempati rumah bekas gudang pabrik ( yg nyuruh juragane ), brhubung kontrakane mbakq ws ntek, ,,dweke glm nempati omah kwi gan,,,, pas kae dino sabtu gan,,,,,dweke sak bjone resik2 omahe,,,,,pas nang omah kwi ki idem2 wae gan,,,,,, sore bali,,,,tp pas bengine ki ibue mbakq diparani setan gan (nk wong jowo nyebute gendruo, karo kuntilanak) lha setan kwi titip pesen karo ibuke mbakq,,,,nk jare mabkq ws ngobrak- abrik omahe setan kwi,,,pdhl mabkq ki resik2, ,,,
Esuke ibuke mbakq drng cerito gan,,,,,pas minggune mbakq ki nang omah bekas gudang kwi neh gan,,,,,resik2 neh,,,,,,,
Bengine ki ibuke mbakq diparani setan neh,,,,,,(tp ke marane koyo sak kampung jare,,,lek macem2 bentuke,,,,,,,) ibuke mbakq ki diancem,,,,,nk jeh tetep manggon omah kno,,,,mbakq sak keluargane bakal dipateni,,,,, ibue mbakq sempet ditapuk raine kr gendruone gan,,,,mh mlayu, ,,sko ngisor enek le nggondeli sikile( iki ibuke mbakq esuk2e gk crito gan)
bar kui digoleke wong pinte gan ( dukun lah aranane) dikon ngusir setan kwi mau,,,tp dukune ra mampu,,,,, jalan satu2ne yo kwi mau,,,,, mbakq sak keluarga ra entuk manggon omah kno,,,,,, nk ijeh ngeyel rono, ,,,,, bakal mati,,,,
Y ws sidane mbakq sak keluarga ki tepaksa golek kontrakan omah gan,,,
Ra sido nempati omah bekas gudang mau,,,,,

Sekian dl ya,,,,,,
Moga2 terhibur,,,,,,heheheheh
MacEnthusiast - 18/10/2012 02:38 AM
#325

Cerito sek ah karo nonton Indigo nek tipi

ki ceritane 2th yg lalu pas awal" e ak kuliah nek jogja
ha ak kan manggon nek omah kontrakan (jakal km 9) bareng kakangku lan konco"ne.
Awal" ki nek kamar mandi lantai 2 pas maghrib" kan ono kocone nek njero kamar mandi ra ngopo" moro" gerak dewe. Sempet kaget tapi mikir " Ah palingan perasaan ku tok wae".
Terus suatu ketika ki ak nek omah dewe pirang" dino soal e di tinggal kakangku lan konco"ne pameran. Pas maghrib" meneh ki moro" krungu koyo cah cilik lagi dolanan grudag grudug munggah medun tangga. Tak pikir anak e tonggo" perumahan lagi dolanan tapi pas tak cek ra ono uwong dan pintu ngomah ki kuncinan. Hajinguk lha kui mau opo ? Langsung mlebu kamar ra metu" nganti sesok isuk.
Sesok wengine tengah wengi moro" ono suara pring lan sendok" nek dapur. Ha berhubung wes keweden yo tak jar ke wae ra wani marani ak.
Karna penasaran pas kakangku mulih ki tak takok ke nek dewek e. Ternyata tau di takok ke nek wong pinter emang nek dapur ki ngon ne bocah" cilik dolanan (bocah cilik makhluk halus). Untung wae ra tau ngetok ke tampang e mung suoro".

Setelah berbulan" kemudian wes ra tau di ganggu" neh. Trus moro" suatu ketika jam 2 pas ak lagi enak" e ngenet moro" ono suara cewek nangis nek balkon lantai 2.
Bajindulll di ganggu meneh ak iki. Wong" wis do turu neh nek kamar e dewe" trus suarane ra mandeg" nangis e.
Lha karo wedi" + penasaran. tak parani kui asal suoro ne nek balkon. Ndilalah ono cewek tenan lagi nangis. Wasuw tenan ki ngimpi opo aku mau bengi nemoni ngenean.
Bar ngono cewek e mau noleh. Ternyata pacar e koncoku lagi nangis gara" di tinggal kancaku telponan karo cewek lio
hammer

sampe saiki sek nek omah kontrak an iki
tapi wis ra tau ono opo"
mungkin njaluk kenalan kui mbiyen
mrjack - 18/10/2012 04:42 AM
#326

Quote:
Original Posted By Kissanddestroy
Dudu,mas... o



Kurang seru,mas. Soale pak Yadi ra keweden... D
Ditunggu CENHORNI selanjutnya,mas... thumbup:



Woh...nganti mbekas tho,mbak? Memar po kepiye kuwi? takuts


aku kok lalenan toh nohope:
do pake klon \(

lha nek digawe wedi soyo dowo ceritane shutup:
wkwkw...

oke lah nek ngono cerita soal "jagat lelembut ning wit pring mburi omah ku"
kepiye ceritane? CENHORNI CErita Niat HORror medeNI bareng aku mrjack D
mrjack - 18/10/2012 05:09 AM
#327

kekekek.. hihihi.. auuuu...guk guk.. meong meong...preett..

balik maneh neng CENHORNI (CErita Niat HORor medeNI) karo aku ..
D

ceritane tentangg jagat lelembut penghuni wit pring mburi omah ku,
iki sak tenane cerito soal mantan omah ku, seng neng gedongkiwo, griya ne biasa tur mburi griya ku kui seng ombone luar biasa, iso dinggo lapangan futsal 10 paling dab berbusa:
mbiyen jaman aku cilik, suatu ketika mbakyuku ponakan ki turu neng omahku jaman e SMA, mbiyen nek ra salah SMA ne ki banguntapan 2 ki lagi wae digawe, cerita punya cerita, usut punya usut ternyata SMA banguntapan 2 ki asline SMA 12 Yogya, wkwk numpang promosi yoh Peace:
nah mbakyuku ki ngerasa aneh pas neng kamar e deknen, kui deknen pas dewe, aku lagi maen sega, dudu sega nasi sega seng dinggo maen mario buosss..
pas dibukak jendelane, mak pecungul ternyata ndas tok berbusa:
lha po ra jegagian mbakyuku mau, langsung mlayu neng kamar e ibuku, ndilalah aku yo melu mergo reti mesti mbakyuku mau diprimpeni memedi, soal e aku yo sering diganggu mergo omah ku mbiyen tipe jaman kuno, wc ne neng njobo jarak e lumayan adoh, aku tau pas mbuang najis kui ono sikil sreg sreg sreg, krincing krincing koyo wong dodol sate tapi sopo sing kurang gawean dodol sate neng mburi omah ku, goblok men hammer:
babagan liyo soal cerita penunggu wit pring, om ku tapi besan jenenge wisnu nam sebenarnya ( griya ne neng sebelah gubuk ku, jejer tapi let tanah 50 meter) nah deknen pas nguyuh neng kamar mandi kih weruh sesososk wong wedok neng pucuk wit pring, lha nek wedok tenan piye menek e, wong gerit e wae gatel banget, po meneh iso menek nganti duwur sanget takuts
didelok delok kok yo mesem, pas om ku lagi nguyuh langsung ngomong "asu, aku ngompol mergo ndelok wujudmu". langsung kabur kui mau mlebu ngomah esuk esuk e deknen cerita kenapa mambengi geger. nah iki seng gawe desa ku mbiyen ki rame soal memedi takuts
cerita liyane seng berkaitan karo penunggu wit pring mburi omah ku ki ngene,
pak heru nama sebenarnya ki lagi ronda, tengah wengi ki njumuk jimpitan, lha iya lak yo jumuk jimpitan, mosok yo ngintip seng ngekei jimpit!
nah pas lewat cerak omah ku ki mlipir neng mburi arep njumuk jimpit omah mburi, senajan ngono kok ndelok bu sarijan bukan nama sebenarnya."bu ajeng tindak pundi kok wengi wengi mlaku mlaku". jebul bu sarijan mau meng mesem tok. kan yo curiga karo mlaku ne miring nutupi geger e, bar kui pak heru ngomong ra digagas yowes toh yo lanjut njumuk jimpitan, balik deweke neng daerah ngarep omah ku, bar kui penasaran kok mlakune bu sarijan mau miring, mlengo mburi, jebul gegere bolong njuk ngilang dewe.
bar kui pak heru kapok ronda, jimpitan beras mau digowo muleh ngakaks
tapi nek aku seng ngalami tetep wae iso modar tutur ku seminggu .
asline jek akeh babagan soal jagat lelembut wit pring mburi omah ku,
tapi sakmono wae.
nek ra serem nyuwun pangapunten, jenenge wae cerita, coba ngelakoni dewe, hehehe...

cerita selanjutnya sesuk surub, nek wengi malah keturon koyo mambengi..

ok lanjutke kapan kapan dab D
igoor - 18/10/2012 10:44 AM
#328

Quote:
Original Posted By mrjack
kekekek.. hihihi.. auuuu...guk guk.. meong meong...preett..

balik maneh neng CENHORNI (CErita Niat HORor medeNI) karo aku ..
D

ceritane tentangg jagat lelembut penghuni wit pring mburi omah ku,
iki sak tenane cerito soal mantan omah ku, seng neng gedongkiwo, griya ne biasa tur mburi griya ku kui seng ombone luar biasa, iso dinggo lapangan futsal 10 paling dab berbusa:
mbiyen jaman aku cilik, suatu ketika mbakyuku ponakan ki turu neng omahku jaman e SMA, mbiyen nek ra salah SMA ne ki banguntapan 2 ki lagi wae digawe, cerita punya cerita, usut punya usut ternyata SMA banguntapan 2 ki asline SMA 12 Yogya, wkwk numpang promosi yoh Peace:
nah mbakyuku ki ngerasa aneh pas neng kamar e deknen, kui deknen pas dewe, aku lagi maen sega, dudu sega nasi sega seng dinggo maen mario buosss..
pas dibukak jendelane, mak pecungul ternyata ndas tok berbusa:
lha po ra jegagian mbakyuku mau, langsung mlayu neng kamar e ibuku, ndilalah aku yo melu mergo reti mesti mbakyuku mau diprimpeni memedi, soal e aku yo sering diganggu mergo omah ku mbiyen tipe jaman kuno, wc ne neng njobo jarak e lumayan adoh, aku tau pas mbuang najis kui ono sikil sreg sreg sreg, krincing krincing koyo wong dodol sate tapi sopo sing kurang gawean dodol sate neng mburi omah ku, goblok men hammer:
babagan liyo soal cerita penunggu wit pring, om ku tapi besan jenenge wisnu nam sebenarnya ( griya ne neng sebelah gubuk ku, jejer tapi let tanah 50 meter) nah deknen pas nguyuh neng kamar mandi kih weruh sesososk wong wedok neng pucuk wit pring, lha nek wedok tenan piye menek e, wong gerit e wae gatel banget, po meneh iso menek nganti duwur sanget takuts
didelok delok kok yo mesem, pas om ku lagi nguyuh langsung ngomong "asu, aku ngompol mergo ndelok wujudmu". langsung kabur kui mau mlebu ngomah esuk esuk e deknen cerita kenapa mambengi geger. nah iki seng gawe desa ku mbiyen ki rame soal memedi takuts
cerita liyane seng berkaitan karo penunggu wit pring mburi omah ku ki ngene,
pak heru nama sebenarnya ki lagi ronda, tengah wengi ki njumuk jimpitan, lha iya lak yo jumuk jimpitan, mosok yo ngintip seng ngekei jimpit!
nah pas lewat cerak omah ku ki mlipir neng mburi arep njumuk jimpit omah mburi, senajan ngono kok ndelok bu sarijan bukan nama sebenarnya."bu ajeng tindak pundi kok wengi wengi mlaku mlaku". jebul bu sarijan mau meng mesem tok. kan yo curiga karo mlaku ne miring nutupi geger e, bar kui pak heru ngomong ra digagas yowes toh yo lanjut njumuk jimpitan, balik deweke neng daerah ngarep omah ku, bar kui penasaran kok mlakune bu sarijan mau miring, mlengo mburi, jebul gegere bolong njuk ngilang dewe.
bar kui pak heru kapok ronda, jimpitan beras mau digowo muleh ngakaks
tapi nek aku seng ngalami tetep wae iso modar tutur ku seminggu .
asline jek akeh babagan soal jagat lelembut wit pring mburi omah ku,
tapi sakmono wae.
nek ra serem nyuwun pangapunten, jenenge wae cerita, coba ngelakoni dewe, hehehe...

cerita selanjutnya sesuk surub, nek wengi malah keturon koyo mambengi..

ok lanjutke kapan kapan dab D


postingane mbok dirapihin mas, ben penak le moco o
mrjack - 18/10/2012 10:47 AM
#329

Quote:
Original Posted By igoor
postingane mbok dirapihin mas, ben penak le moco o


lha kui seni ne p oke wis sesuk tak rapike pas babagan liyane p
igoor - 18/10/2012 10:49 AM
#330

Quote:
Original Posted By mrjack
lha kui seni ne p oke wis sesuk tak rapike pas babagan liyane p


sisan gambar ilustrasine ben koyo neng BP ngakaks
mrjack - 18/10/2012 11:19 AM
#331

Quote:
Original Posted By igoor
sisan gambar ilustrasine ben koyo neng BP ngakaks


walah nek iku ilustrasi setan.. tapi menarik juga thumbup:

tapi setan tenanan og eek:
banyoepoetih - 18/10/2012 01:27 PM
#332

mana neh ilustrasinya? biar lebih menarik.. genit:







—aku tak sepintar kalian
aku tak jago mengumbar makian
ternyata aku kurang sejati
tak seperti kalian yang terlatih—
mrjack - 18/10/2012 02:24 PM
#333

Quote:
Original Posted By banyoepoetih
mana neh ilustrasinya? biar lebih menarik.. genit:







—aku tak sepintar kalian
aku tak jago mengumbar makian
ternyata aku kurang sejati
tak seperti kalian yang terlatih—


wah ilustrasi tentang setan takuts
heermaanth - 18/10/2012 02:30 PM
#334

Quote:
Original Posted By mrjack
wah ilustrasi tentang setan takuts


aku mlbu kene wes keweden sikek, wes mambu menyan takut:
otonkhandsome - 18/10/2012 04:57 PM
#335

serem..takutstakutstakutstakutstakuts
pradan24 - 18/10/2012 05:00 PM
#336

Quote:
Original Posted By mrjack
kekekek.. hihihi.. auuuu...guk guk.. meong meong...preett..

balik maneh neng CENHORNI (CErita Niat HORor medeNI) karo aku ..
D

ceritane tentangg jagat lelembut penghuni wit pring mburi omah ku,
iki sak tenane cerito soal mantan omah ku, seng neng gedongkiwo, griya ne biasa tur mburi griya ku kui seng ombone luar biasa, iso dinggo lapangan futsal 10 paling dab berbusa:
mbiyen jaman aku cilik, suatu ketika mbakyuku ponakan ki turu neng omahku jaman e SMA, mbiyen nek ra salah SMA ne ki banguntapan 2 ki lagi wae digawe, cerita punya cerita, usut punya usut ternyata SMA banguntapan 2 ki asline SMA 12 Yogya, wkwk numpang promosi yoh Peace:
nah mbakyuku ki ngerasa aneh pas neng kamar e deknen, kui deknen pas dewe, aku lagi maen sega, dudu sega nasi sega seng dinggo maen mario buosss..
pas dibukak jendelane, mak pecungul ternyata ndas tok berbusa:
lha po ra jegagian mbakyuku mau, langsung mlayu neng kamar e ibuku, ndilalah aku yo melu mergo reti mesti mbakyuku mau diprimpeni memedi, soal e aku yo sering diganggu mergo omah ku mbiyen tipe jaman kuno, wc ne neng njobo jarak e lumayan adoh, aku tau pas mbuang najis kui ono sikil sreg sreg sreg, krincing krincing koyo wong dodol sate tapi sopo sing kurang gawean dodol sate neng mburi omah ku, goblok men hammer:
babagan liyo soal cerita penunggu wit pring, om ku tapi besan jenenge wisnu nam sebenarnya ( griya ne neng sebelah gubuk ku, jejer tapi let tanah 50 meter) nah deknen pas nguyuh neng kamar mandi kih weruh sesososk wong wedok neng pucuk wit pring, lha nek wedok tenan piye menek e, wong gerit e wae gatel banget, po meneh iso menek nganti duwur sanget takuts
didelok delok kok yo mesem, pas om ku lagi nguyuh langsung ngomong "asu, aku ngompol mergo ndelok wujudmu". langsung kabur kui mau mlebu ngomah esuk esuk e deknen cerita kenapa mambengi geger. nah iki seng gawe desa ku mbiyen ki rame soal memedi takuts
cerita liyane seng berkaitan karo penunggu wit pring mburi omah ku ki ngene,
pak heru nama sebenarnya ki lagi ronda, tengah wengi ki njumuk jimpitan, lha iya lak yo jumuk jimpitan, mosok yo ngintip seng ngekei jimpit!
nah pas lewat cerak omah ku ki mlipir neng mburi arep njumuk jimpit omah mburi, senajan ngono kok ndelok bu sarijan bukan nama sebenarnya."bu ajeng tindak pundi kok wengi wengi mlaku mlaku". jebul bu sarijan mau meng mesem tok. kan yo curiga karo mlaku ne miring nutupi geger e, bar kui pak heru ngomong ra digagas yowes toh yo lanjut njumuk jimpitan, balik deweke neng daerah ngarep omah ku, bar kui penasaran kok mlakune bu sarijan mau miring, mlengo mburi, jebul gegere bolong njuk ngilang dewe.
bar kui pak heru kapok ronda, jimpitan beras mau digowo muleh ngakaks
tapi nek aku seng ngalami tetep wae iso modar tutur ku seminggu .
asline jek akeh babagan soal jagat lelembut wit pring mburi omah ku,
tapi sakmono wae.
nek ra serem nyuwun pangapunten, jenenge wae cerita, coba ngelakoni dewe, hehehe...

cerita selanjutnya sesuk surub, nek wengi malah keturon koyo mambengi..

ok lanjutke kapan kapan dab D


hiii wedi lho aku takuts
banyoepoetih - 18/10/2012 05:06 PM
#337

Quote:
Original Posted By mrjack
wah ilustrasi tentang setan takuts


setan indonesia itu seksi2 lho jack.. siul:
liat aja di bioskop2 tuh..genit: paha dada paha dada..genit:

—aku tak sepintar kalian
aku tak jago mengumbar makian
ternyata aku kurang sejati
tak seperti kalian yang terlatih—
KoplakDarurat - 18/10/2012 05:39 PM
#338

Quote:
Original Posted By banyoepoetih

setan indonesia itu seksi2 lho jack.. siul:
liat aja di bioskop2 tuh..genit: paha dada paha dada..genit:
—aku tak sepintar kalian
aku tak jago mengumbar makian
ternyata aku kurang sejati
tak seperti kalian yang terlatih—


aku yo pengen ndelok kang.. genit:
ndi ilustrasine? genit:
mrjack - 19/10/2012 12:42 AM
#339

ceklok ceklok.. fiuwittt... pleksurrr...

balik maneh neng CENHORNI (CErita Niat HORor medeNI) karo aku ..
nah sing ditunggu tunggu soal babagan cerita horror daerah nanggulan kulonprogo..
wes reti toh panggonane? ngerti jembatan sakwise dusun kemiri ora?
gundul gundul pacul cul gembelengan..
gundul gundul tur cengengesan..
lucu? coba wae nek ono gundul pringisan..
nah daerah kui mau ono penunggune.. gundul pringisan..

ceritane sih ngene, ono uwong numpak motor bar maghrib, tiba tiba tempat duduk e abot banget, jebul neng jok mburi ono seng gemandul..gundul gundul pacul cul.. cengengesan..
cerita liyane ono kanca ku asli nanggulan yo pas maghrib lewat kono, ndelok uwong mboncengke wedok pucet ora duwe rai...
kanca wedok kui, jenenge tika nama sebenarnya, modyar langsung mingkem sesuk e lagi crito karo simbah e seng sesepuh neng dusun e wong e.
wes rampung alehku cerita?
oh durung kui mau lagi pembukane, nek ibarat makan malam kui hidangan pembuka, nggo gosok untu ben ora slilitan pas mangan sego...

ngeengg.. aku karo kancaku tiba neng daerah kemiri nanggulan kulonprogo, melaksanakan kkn, dudu korupsi neng daerah kono, iso diantemi bapakku, tapi kuliah kerja nyata..
wes 3-4 tahun kepungkur wingi..
pertamane aku lan kanca ku (salah sijine kancane id muryan) lanang e 4 wedok e 2.. 3 kaskuser 4 non kaskuser ki di tempatke disuatu rumah seng mewah panggonane nek bagi wong kono, pelataran e luas, nggo olahraga balap karung iso modar dewe. Nah bab kui mau rasah diceritake ndak kemrengkel dewe atimu..
singkat cerita,beberapa minggu neng panggonanku kui wes nemuke ra beresan,
omah gede kok seng manggon meng 4 orang, simbah kakung, simbah putri, pak joko bukan nama sebenarnya, bu joko nama alibi saja.
rumah lama bentuk lama, kotak ditengahnya ada ruangan kosong, pelataran tanpa atap..
suatu ketika, aku lan kancaku si adit, krungu bocah wedok nangis, lak ra mungkin ono perawan neng omah lha wong kancaku kabeh do kumpul neng ruang tengah. akhir e do wedi, krukupan sarung, lanang wedok,
jaman kui aku rung reti iso mbati kancane, yo saking wedine..takuts
kui keanehan pertama..
keanehan kedua, ketika kamar nomor 3 tak kotori ro kancaku, simbah putri mau meling "mbok ojo diregeti, iki kamar spesial"
aku ro kancaku bingung, maksud e opo yoh..
sampai suatu ketika meneh, ketika bar rapat pemuda muleh jam 12 (asu tenan, neng ndesoku wae jam 10 wes rampung padahal) mbukak lawang omah, welah dalah weleh weleh mit amit jabang bayi mugo mugo ra keturutan nganti keturunanku! aku ro kancaku jenenge sofyan ndeleng cewek mabor seko arah kamar 3 neng kamar sebelah kiwo. djiangan e.. berbusa:

aku ro sofyan ra bakal cerita karo kancaku liyane. adit, nita, mira (cewek sijine lali aku jenenge sebut saja mira wae yoh), hasyim, edi ( lali jenenge ketua kkn ku, dadi tak waton, sepurane kumendan!)
tapi jebul kui dampak e lumayan sehat, do isih wani neng kamar mandi dewe, tapi curiga pas aku ro sofyan kemana mana berdua, padahal aku ro deweke normal dudu maho ndes..
wkwk.. usut punya usut do nekan aku ro sofyan akhir e yo ngaku, njuk wedokan e sering muleh kampung ngakaks
oh iyoo, kancaku si mira pernah diilekke ro ibu joko, jare pak joko tau weruh mira adus wengi jam 10 neng kamar mandi pintu ora ditutup, tapi setauku mira pas kui ra adus, lha wong ngobrol ro aku seko maghrib ketok wengi (SSI dab!), lha sopo mau sing dikonangi ro pak joko? wallahualam takuts
akhir e aku ro kanca2 lanang ronda, njaluk petunjuk sesepuh e kono,
ternyata welah dalah mit amit jabang bayi paringono aku cewek cantik! wonten cerita ingkang mboten patut diceritakaaken dening khalayak umum..
simbah putri ternyata pernah duwe anak, sebut saja marinah, marinah iki pacaran karo lanang seng ra disetujoni ro mbah putri, akhir e marinah diperlakukan seperti terdakwa kasus korupsi, di penjara tanpa oleh metu seko kamar, akhir e pas ada kesempatan marinah iki mau lari, njegur segara, ngerti segara rak? segara ki lautan bebas..jarene sih meninggal..
lha bar kui keluarga simbah putri mau tertutup dengan lingkungan, kabeh tanggane yo maklumi, mungkin kawruh isin karo kahanan..
bar kui untung e bulan ramadhan tiba.. puasa setengah bulan meneh aku ro kancaku wes balek omah..
semoga dadi amal kesaenan kita sedanten ing donya menika, ben ati ati nentuke sikap dingge masa depan anak putu kita mengke yen diparingi rejeki anak lan putu. amin..

kui cerita seng asline ngeri ngeri sedap, ora ngeri ora kedandap..
arep cerita seng liyane?
kapan kapan dap! D
mrjack - 19/10/2012 12:58 AM
#340

Quote:
Original Posted By banyoepoetih


setan indonesia itu seksi2 lho jack.. siul:
liat aja di bioskop2 tuh..genit: paha dada paha dada..genit:

—aku tak sepintar kalian
aku tak jago mengumbar makian
ternyata aku kurang sejati
tak seperti kalian yang terlatih—


setan di indonesia itu hot, yang lain pada nutup paha, kalau indonesia silakan berbuka paha genit:

Quote:
Original Posted By pradan24
hiii wedi lho aku takuts


podo kang aku yo wedi takuts

Quote:
Original Posted By heermaanth
aku mlbu kene wes keweden sikek, wes mambu menyan takut:


kui lak ambumu cen menyan ndes ...
Page 17 of 18 | ‹ First  < 12 13 14 15 16 17 18 > 
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > JATENG DIY > Yogyakarta > [eRYe-SHARE] Cerita horor dan misteri