Kaskuser Regional
Home > Kaskuser Regional > ๑۩۩₪ Regional Karesidenan Madura [ALL DAY PRIME] ₪۩۩๑ - Part 3
Total Views: 55587 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 6 of 444 |  < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 >  Last ›

lanceng007 - 19/01/2012 12:14 PM
#101

Quote:
Original Posted By umbara26
tak alakoh pean ghi? cora` sajen segut aposting neng Rkm manken pean?


nekah sambi alakoh..
ma' le rammih neng kintoh
kammah se laennah
lanceng007 - 19/01/2012 12:40 PM
#102

gi' paggun kepenuhan beih kaskus capedes
umbara26 - 19/01/2012 12:44 PM
#103

Quote:
Original Posted By lanceng007
nekah sambi alakoh..
ma' le rammih neng kintoh
kammah se laennah


ouw...paleng ghi` padehsibok tretan...nyareh obengD
lanceng007 - 19/01/2012 12:56 PM
#104

Quote:
Original Posted By umbara26
ouw...paleng ghi` padehsibok tretan...nyareh obengD


sanggu la tadhe' oreng D
dheri kammah tretan D
lanceng007 - 19/01/2012 01:00 PM
#105

pas seppeh pole nekah tretan bingung
umbara26 - 19/01/2012 01:16 PM
#106

Quote:
Original Posted By lanceng007
sanggu la tadhe' oreng D
dheri kammah tretan D



ngombi` jeghung tak dik lastareh nekahtretan...D
lanceng007 - 19/01/2012 01:34 PM
#107

Quote:
Original Posted By umbara26
ngombi` jeghung tak dik lastareh nekahtretan...D


gi begi tretan jegungah D
nyaman mon pas ojen ngakan jegung bakar genit:
DikaSukaSotoSop - 19/01/2012 01:44 PM
#108

siang temen2 RKM , ,adakah yang mau bikin avatar? think: , saya lagi nga ada kerjaan nih , bingung mau ngapain \(
----------------------------
kalo ada yg mau pesen silahkan mampir ke bengkel di SG ya . .terimakasih malu:
kaconk10 - 19/01/2012 01:55 PM
#109

Quote:
Original Posted By DikaSukaSotoSop
siang temen2 RKM , ,adakah yang mau bikin avatar? think: , saya lagi nga ada kerjaan nih , bingung mau ngapain \(
----------------------------
kalo ada yg mau pesen silahkan mampir ke bengkel di SG ya . .terimakasih malu:


ava nya matabelo:
ada cuma konsep nya susah \(
yg gampang aja dulu yah ngedit pic pejwan D
oyonk23 - 19/01/2012 02:03 PM
#110

Quote:
Original Posted By DikaSukaSotoSop
siang temen2 RKM , ,adakah yang mau bikin avatar? think: , saya lagi nga ada kerjaan nih , bingung mau ngapain \(
----------------------------
kalo ada yg mau pesen silahkan mampir ke bengkel di SG ya . .terimakasih malu:

Thx gan AVA nya keren :matabelo
lanceng007 - 19/01/2012 02:09 PM
#111

Quote:
Original Posted By DikaSukaSotoSop
siang temen2 RKM , ,adakah yang mau bikin avatar? think: , saya lagi nga ada kerjaan nih , bingung mau ngapain \(
----------------------------
kalo ada yg mau pesen silahkan mampir ke bengkel di SG ya . .terimakasih malu:


edit ava bisa gan malus
dikasi efek seperti punya agan border nya malus
DikaSukaSotoSop - 19/01/2012 02:29 PM
#112

Quote:
Original Posted By kaconk10


ava nya matabelo:
ada cuma konsep nya susah \(
yg gampang aja dulu yah ngedit pic pejwan D


o , ,
silahkan dicek dibengkel y kang D

Quote:
Original Posted By oyonk23
Thx gan AVA nya keren :matabelo


sama2 kang malu:
Quote:
Original Posted By lanceng007
edit ava bisa gan malus
dikasi efek seperti punya agan border nya malus


bisa kok kang , silahkan post bahannya di bengkel yah shakehand
lanceng007 - 19/01/2012 02:43 PM
#113

Quote:
Original Posted By DikaSukaSotoSop
o , ,
silahkan dicek dibengkel y kang D


sama2 kang malu:

bisa kok kang , silahkan post bahannya di bengkel yah shakehand


ok..
ntar ke tekape dulu kang ngacir:
kaconk10 - 19/01/2012 02:45 PM
#114

Quote:
Original Posted By DikaSukaSotoSop
o , ,
silahkan dicek dibengkel y kang D


sama2 kang malu:

bisa kok kang , silahkan post bahannya di bengkel yah shakehand


udah post disana bisa cek lagi kang D
bLinkOfCrime - 19/01/2012 04:17 PM
#115

numpang liwat , berangkat cari dolar ngacir: genit:
revadhana - 19/01/2012 04:18 PM
#116

nyepper pole ka roma anyar
edit pejwan lun ngacir:
lanceng007 - 19/01/2012 04:49 PM
#117

Quote:
Original Posted By bLinkOfCrime
numpang liwat , berangkat cari dolar ngacir: genit:


Quote:
Original Posted By revadhana
nyepper pole ka roma anyar
edit pejwan lun ngacir:


ayo tretan pas parammeh neng kanna' linux2:
kaconk10 - 19/01/2012 04:52 PM
#118

Quote:
Original Posted By revadhana
nyepper pole ka roma anyar
edit pejwan lun ngacir:


ariyah padeh so tang post ngakak
#18
obe se post kopdar pertamax beih D
aldigreenhacker - 19/01/2012 05:23 PM
#119

pola bedeh se ngangghuy nokiyem
mentah tolong download nekah http://store.ovi.com/content/247062
kaconk10 - 19/01/2012 05:27 PM
#120

Quote:
Original Posted By aldigreenhacker
pola bedeh se ngangghuy nokiyem
mentah tolong download nekah http://store.ovi.com/content/247062


langsung e donlot ta' bisa jiah eek:
Page 6 of 444 |  < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > ๑۩۩₪ Regional Karesidenan Madura [ALL DAY PRIME] ₪۩۩๑ - Part 3