Kalimantan Tengah
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Tengah > [Prime ID Only] Lounge Regional KALIMANTAN TENGAH - Part 9
Total Views: 25037 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 4 of 214 |  < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >  Last ›

arihenoe - 10/02/2012 07:29 PM
#61

Quote:
Original Posted By arizariz


auk msh makai old kaskus ni le D D

kwa kluar masuk ke kaskus beta jua malu: o o

kok bsa le amazed:
gara2 jadi akupis kah??eek:
laemae - 10/02/2012 07:29 PM
#62
dopost, uyuh meedit :D
Quote:
Original Posted By arihenoe

kada bedonat le ngakaks
ni gara2 databasenya masih lama o o


nyamannya pang kalo kaya itu :mewek
call.me.ADI - 10/02/2012 07:31 PM
#63

Quote:
Original Posted By laemae
kada mang
auk kada umpat pan D

Quote:
Original Posted By arizariz
malas auk le, nyaman old kaskus msh D D



auk msh makai old kaskus ni le D D

kwa kluar masuk ke kaskus beta jua malu: o o



auk le, tp umpat meliati aja cool:

Demo apa tu Le ? bujur kh demo tokoh sesepuh yg kd stuju FPI yg msk Palangka tu




[RIGHT][Prime ID Only] Lounge Regional KALIMANTAN TENGAH - Part 9[/RIGHT]
arizariz - 10/02/2012 07:33 PM
#64

Quote:
Original Posted By laemae
ohh, imak nih di old kaskus kah D


he'eh le D D

ke kaskus beta bs jua D D keluar masuk ai genit:

Quote:
Original Posted By arihenoe
kok bsa le amazed:
gara2 jadi akupis kah??eek:


kan yg kaskus beta auk dpt invite via pm le, dsitu ada linknya, jd tinggal klik ja klu hdk ke kaskus beta D D

klu hdk ke old kaskus tinggal klik lagi alamat kaskus.us D D
arizariz - 10/02/2012 07:34 PM
#65

Quote:
Original Posted By call.me.ADI
Demo apa tu Le ? bujur kh demo tokoh sesepuh yg kd stuju FPI yg msk Palangka tu




[RIGHT][Prime ID Only] Lounge Regional KALIMANTAN TENGAH - Part 9[/RIGHT]


betul skali le,,td sore rapat tokoh2 adat dayak, intinya menolak kehadiran FPI dkalteng D D
utusdayak137 - 10/02/2012 07:34 PM
#66

Quote:
Original Posted By call.me.ADI
esok siapa disini yg umpat demo di bundaran ganal ? army:




[Prime ID Only] Lounge Regional KALIMANTAN TENGAH - Part 9


auk kada bisa umpat le
laemae - 10/02/2012 07:36 PM
#67

Quote:
Original Posted By arihenoe

ngakak ihing le o o
di nu kaskus capcaynya apa le??DD

biasa aja mang
seperti yang dahulu D
Quote:
Original Posted By call.me.ADI


Demo apa tu Le ? bujur kh demo tokoh sesepuh yg kd stuju FPI yg msk Palangka tu




[RIGHT][Prime ID Only] Lounge Regional KALIMANTAN TENGAH - Part 9[/RIGHT]

kada tau mang D
Quote:
Original Posted By arizariz


he'eh le D D

ke kaskus beta bs jua D D keluar masuk ai genit:



kan yg kaskus beta auk dpt invite via pm le, dsitu ada linknya, jd tinggal klik ja klu hdk ke kaskus beta D D

klu hdk ke old kaskus tinggal klik lagi alamat kaskus.us D D

oh, imak makai 2 id kah p
arihenoe - 10/02/2012 07:37 PM
#68

Quote:
Original Posted By arizariz

kan yg kaskus beta auk dpt invite via pm le, dsitu ada linknya, jd tinggal klik ja klu hdk ke kaskus beta D D

klu hdk ke old kaskus tinggal klik lagi alamat kaskus.us D D

sama auk jua via pm tp kok lngsng ditarik ksni sih \( \(
utusdayak137 - 10/02/2012 07:39 PM
#69

koplak tdi jam pertandingan tim nas di
sctv maka masih ada sisa waktu 3
menit plus 2 menit timbul sdh wasit
niup peluit aneh x salah itu sapa sctv
ato wasit.a hammer
laemae - 10/02/2012 07:41 PM
#70

Quote:
Original Posted By arihenoe

sama auk jua via pm tp kok lngsng ditarik ksni sih \( \(


emang langsung ditarik kalo mang bingung
arihenoe - 10/02/2012 07:42 PM
#71

Quote:
Original Posted By laemae


emang langsung ditarik kalo mang bingung


tapi aris:genits
kwa bedua gitu amazed:
laemae - 10/02/2012 07:43 PM
#72

Quote:
Original Posted By utusdayak137
koplak tdi jam pertandingan tim nas di
sctv maka masih ada sisa waktu 3
menit plus 2 menit timbul sdh wasit
niup peluit aneh x salah itu sapa sctv
ato wasit.a hammer


salah pssi mang
kenapa yang isl kada umpat D
call.me.ADI - 10/02/2012 07:45 PM
#73

Quote:
Original Posted By arizariz
betul skali le,,td sore rapat tokoh2 adat dayak, intinya menolak kehadiran FPI dkalteng D D

ngeri heh !! sampai tokoh adat yg turun D
Quote:
Original Posted By utusdayak137
auk kada bisa umpat le

aku ja paling meliati setumat sebelum ke kampus D

tp bsk masuk kd lah kuliah ? jar kwn ku libur pang oleh demo tu
arihenoe - 10/02/2012 07:45 PM
#74

Quote:
Original Posted By laemae


salah pssi mang
kenapa yang isl kada umpat D


mun yang ISL umpat kena hyundainya kada mau main le D D
utusdayak137 - 10/02/2012 07:45 PM
#75

(Paharaikuh/mina-mama/anak-aken),Mohon dukungannya,kita sbagai masyarakat adat dayak bersatu-sepakat utk menolak rencana pelantikan Front Pembela Islam(FPI) d'Kalteng pd hari Minggu, tgl 12/2/12 oleh Habib Riziq. Apabila FPI telah resmi berdiri di bumi Kalteng maka tatanan sosial & budaya srta kerukunan adat dayak tidak akan berfungsi lagi dibumi tambun bungai. Sebarkan sms ini ke saudara se kalteng
laemae - 10/02/2012 07:46 PM
#76

Quote:
Original Posted By arihenoe


tapi aris:genits
kwa bedua gitu amazed:


kan dia pakai 2 id
yang satu belum diinvit yang 1 udah D
laemae - 10/02/2012 07:48 PM
#77

Quote:
Original Posted By arihenoe


mun yang ISL umpat kena hyundainya kada mau main le D D


takut kalah kah mang ngakak
utusdayak137 - 10/02/2012 07:48 PM
#78

Quote:
Original Posted By laemae
salah pssi mang
kenapa yang isl kada umpat D

kada rame amun isl umpat, amun ipl rame le

Quote:
Original Posted By call.me.ADI
ngeri heh !! sampai tokoh adat yg turun D

aku ja paling meliati setumat sebelum ke kampus D

tp bsk masuk kd lah kuliah ? jar kwn ku libur pang oleh demo tu

wew berarti imak ikut demo lah :matabelo
utusdayak137 - 10/02/2012 07:52 PM
#79

mati gaya ketika kaskus kepenuhan ngakaks
laemae - 10/02/2012 07:53 PM
#80

Quote:
Original Posted By utusdayak137

kada rame amun isl umpat, amun ipl rame le


wew berarti imak ikut demo lah :matabelo


masih bagusan isl mainnya
p
Page 4 of 214 |  < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Tengah > [Prime ID Only] Lounge Regional KALIMANTAN TENGAH - Part 9