Kalimantan Selatan
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > [Baru] Sekretariat Reg.Kalimantan Selatan
Total Views: 59253 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 4 of 192 |  < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >  Last ›

kemaluanlelaki - 24/07/2009 09:46 AM
#61

Quote:
Original Posted By slyphzack
maklum ulun ni onlen freak jua o

sebenar nya sih sambil belihat2 jua di lain2,, maen game lah,, download lah,, upload lah,, nyari bahan lah,, mbaca lah,, dll...

waktu kenal RKS pertama kali [sebelum nya main di d' lounge],, rami b'pandiran,, rami bahapakan,, rami basambatan...
kek nya wayah ini orang-orag nya pina timbul tinggalam jua...
koler posting lah, dll...
merasa kebanyakan aturan lah,, kada boleh ini,, kada boleh itu o
padahal ujar habar gasan kenyamanan kita, warga RKS sini o

Tp mun ulun ni yang penting tu posting tarus malu:
terserah kategorinya apa!!! junk atau kada itu ada ja yang menilai ck
paling2 kena sunat atau yang paling buruk kena bata
nyasah ISO soalnya

posting handak di herani urang kah,, kada kah...
yang penting posting!!! D

Tp disini ulun bisa kenal lawan kakawan...
padahal kada pernah kenal sebelumnya!!! shakehand
dari kesamaan kita yang sama2 kaskuser!!! ck

sekian dari nubietol malu:


gw suka postingan loe thumbup:

Quote:
Original Posted By abahnya chacha
Cil...ulun urang hanyar
kada banyak tahu tentang peraturan yang ada
tapi ulun batakun ...
apakah kaskuser diwajibkan harus ada posting disetiap hari,
sedangkan ulun belum tentu bisa OL setiap hari mungkin dikarenakan gawian, atau kebutuhan yang lain meskipun OL...
seorang kaskuser itu harus seperti apa?
ulun bujur-bujur batakun dan bujur-bujur balum tahu ...
Nubitol ....


kada wajib jua abahnya ae..
mungkin yg jadi pertanyaan acil tu, napa lah wahini regional kita nih sunyi banar

Quote:
Original Posted By ebonk88
LAWAS KADA CUNGULS SEKALI NA ADA MASALAH !!!

tanang haja buhan na ai ... posting kada perlu tiap hari ... kada perlu isi na penting" banar ... kita posting gasan silaturahim ... masalah disunat, delete kah KADA BEGADUH Z !!!

handak bata kah cendolkah kada papa jw ... tapi lebih kepada kayapa kita meutarakan abstraksi kita lewat postingan di RKS ....

mun semuaan urang warga RKS mengundurakan diri ... jadi napa kita pulang ???
kada soal hdk baapa kah di RKS ne tapi BANYAK KAWAN JAUH LEBIH BAIK PADA BANYAK MUSUH !!!


tumben ikam bisa bujur postingan nya hammer:
rayyastav - 24/07/2009 10:53 AM
#62

Quote:
Original Posted By ebonk88
LAWAS KADA CUNGULS SEKALI NA ADA MASALAH !!!

tanang haja buhan na ai ... posting kada perlu tiap hari ... kada perlu isi na penting" banar ... kita posting gasan silaturahim ... masalah disunat, delete kah KADA BEGADUH Z !!!

handak bata kah cendolkah kada papa jw ... tapi lebih kepada kayapa kita meutarakan abstraksi kita lewat postingan di RKS ....

mun semuaan urang warga RKS mengundurakan diri ... jadi napa kita pulang ???
kada soal hdk baapa kah di RKS ne tapi BANYAK KAWAN JAUH LEBIH BAIK PADA BANYAK MUSUH !!!


setuju lawan ebonk......
redoth - 24/07/2009 12:58 PM
#63

Quote:
Original Posted By kemaluanlelaki
gw suka postingan loe thumbup:


buritnya lah sudah 10 balok wowcantik

kena tunggui ja kuolah thread yg mewajibkan ikam harus posting tiap hari..o
ryusei_hikaru - 24/07/2009 01:36 PM
#64

Quote:
Original Posted By kemaluanlelaki
gw suka postingan loe thumbup:



kada wajib jua abahnya ae..
mungkin yg jadi pertanyaan acil tu, napa lah wahini regional kita nih sunyi banar



tumben ikam bisa bujur postingan nya hammer:


setubuh....

kaya tu nah maksud ku faham ai lo abahnya o
henchee - 24/07/2009 02:33 PM
#65
ayo action!!!
tapi kenapa yo, banyak ja yang membuka kaskus tapi kada singgah di regional atau mencungkung di lounge ___ngacir:
ryusei_hikaru - 24/07/2009 04:51 PM
#66

Quote:
Original Posted By henchee
tapi kenapa yo, banyak ja yang membuka kaskus tapi kada singgah di regional atau mencungkung di lounge ___ngacir:


tanya kenapa????

kenapa sering buka kaskus tp g mampir diregional???
apa yg membuat mereka g mau mampir diregional???
ada apakah diregional???
henchee - 24/07/2009 05:36 PM
#67

Quote:
Original Posted By ryusei_hikaru
tanya kenapa????

kenapa sering buka kaskus tp g mampir diregional???
apa yg membuat mereka g mau mampir diregional???
ada apakah diregional???


ada jua yang mempost di trit ini, tapi kada telihat di lounge siul: D
ryusei_hikaru - 24/07/2009 06:10 PM
#68

Quote:
Original Posted By henchee
ada jua yang mempost di trit ini, tapi kada telihat di lounge siul: D


nah kd tau am lah kenapa ky itu....

tanyakan pada pribadi masing² ja sudah kenapa jd sampai kd mau singgah dilounge...D
redoth - 24/07/2009 08:21 PM
#69

Quote:
Original Posted By henchee
ada jua yang mempost di trit ini, tapi kada telihat di lounge siul: D


Quote:
Original Posted By ryusei_hikaru
nah kd tau am lah kenapa ky itu....

tanyakan pada pribadi masing² ja sudah kenapa jd sampai kd mau singgah dilounge...D


sapa tu?siul:
kiddiesm - 24/07/2009 08:37 PM
#70

Quote:
Original Posted By ebonk88
LAWAS KADA CUNGULS SEKALI NA ADA MASALAH !!!

tanang haja buhan na ai ... posting kada perlu tiap hari ... kada perlu isi na penting" banar ... kita posting gasan silaturahim ... masalah disunat, delete kah KADA BEGADUH Z !!!

handak bata kah cendolkah kada papa jw ... tapi lebih kepada kayapa kita meutarakan abstraksi kita lewat postingan di RKS ....

mun semuaan urang warga RKS mengundurakan diri ... jadi napa kita pulang ???
kada soal hdk baapa kah di RKS ne tapi BANYAK KAWAN JAUH LEBIH BAIK PADA BANYAK MUSUH !!!

wow! matabelo:
mantabb gan! thumbup:
dasar lain pandiran urang pintar ni matabelo:

Quote:
Original Posted By henchee
tapi kenapa yo, banyak ja yang membuka kaskus tapi kada singgah di regional atau mencungkung di lounge ___ngacir:

ehemmm....
menyimak tu sama lawan kada singgah lah yo malu:
ngacir:
boycore - 24/07/2009 08:38 PM
#71

ada buriniknya,..mantap ilovekaskus
ryusei_hikaru - 24/07/2009 08:43 PM
#72

Quote:
Original Posted By redoth
sapa tu?siul:


tau am lah...o

yang merasa ai p
redoth - 24/07/2009 08:45 PM
#73

Quote:
Original Posted By kiddiesm

wow! matabelo:
mantabb gan! thumbup:
dasar lain pandiran urang pintar ni matabelo:


jelas..salah satu orang terpintar di RKS rose:


Quote:
Original Posted By kiddiesm
ehemmm....
menyimak tu sama lawan kada singgah lah yo malu:
ngacir:


idem o

Quote:
Original Posted By boycore
ada buriniknya,..mantap ilovekaskus


tangkapiai lagi dah o
redoth - 24/07/2009 08:46 PM
#74

Quote:
Original Posted By ryusei_hikaru
tau am lah...o

yang merasa ai p


o

diLounge sunyi kam o
ryusei_hikaru - 24/07/2009 08:53 PM
#75

Quote:
Original Posted By redoth
o

diLounge sunyi kam o


tapi pina ada ja tadi urangnya....

kabur lagi kah...???

lagi hauran klo malam ni bagiannya D
abahnya chacha - 24/07/2009 09:06 PM
#76

Quote:
Original Posted By ryusei_hikaru
ulun kd memadahkan pian penyarikan tapi menyenyarik, karena thread pian dulu pernah ulun ulah wadah ngejunk, tp kan pian bujur ja memadahi bagian ulun yg menyampah diwadah pian, tp kenyataannya masih ja rami kd stop lun posting kw ja sambil begegayaan o...




heeh...kita disini ni kan hdk bekawan klo ribut" sedikit kd masalah masih bisa kita selesaikan dg cara baik²
masalah ngejunk gin masih belum ada jua yg bisa mengatasinya, kd diwadah kita aja dilounge n diregional lain gin masih ai ada yg ngejunk, karena ngejunk udah bagian dari kaskus kd kw ada yg menghentikannya.
terserah yg ampun rumah ja lagi hdk dibiarkan kah hdk dibersihkankah kd masalah (maksudnya didelete o) aku no problem klo dihapus yg penting kebersamaan dalam forum masih terjalin..



ulun gin abahnya ai urang hanyar jua o

kada pang harus diwajibkan setiap hari harus posting...
tapi pian [COLOR="DarkGreen"]merasa kada klo RKS kita ni sepi banar walaupun hanya memantau..
ulun gin kd bisa jua OL tiap hari sama ja bila ada gawian kd kw posting, tp kd pernah yg ky ini terlalu sunyi, kd sehari dua hari tapi sdh hdk sebulan lebih...

harus seperti apa?? kdd yg bisa menetukan kaskuser harus seperti apa..
kdd yg membatasi seseorang untuk mengemukakan pendapatnya, tp harus tau jua pang batasan²nya kaya masalah SARA, merugikan orang lain ky menipu di FJB...
mau yg keras atau yg lembut pendapat setiap orang tergantung kita aja yg memandang dan menilai, karena sudut pandang tiap orang berbeda²
hdk disamakan! kd mungkin kalo...
walaupun kita hdk menyamakan pandangan pasti ada aja yg kd sama D[/COLOR]

berhubung ulun urang hanyar jadi ulun kada tahu kondisi RKS pada saat rame dan pada saat sunyi, mungkin ulunnya yang kurang memperhatikan kondisi tersebut...
Quote:
Original Posted By ebonk88
LAWAS KADA CUNGULS SEKALI NA ADA MASALAH !!!

tanang haja buhan na ai ... posting kada perlu tiap hari ... kada perlu isi na penting" banar ... kita posting gasan silaturahim ... masalah disunat, delete kah KADA BEGADUH Z !!!

handak bata kah cendolkah kada papa jw ... tapi lebih kepada kayapa kita meutarakan abstraksi kita lewat postingan di RKS ....

mun semuaan urang warga RKS mengundurakan diri ... jadi napa kita pulang ???
kada soal hdk baapa kah di RKS ne tapi BANYAK KAWAN JAUH LEBIH BAIK PADA BANYAK MUSUH !!!

ulun setuju wan nginih ...
berkat RKS ulun bisa bapatuhan wan pian barataan ...
Quote:
Original Posted By rayyastav
setuju lawan ebonk......

= +1
Quote:
Original Posted By ryusei_hikaru
setubuh....
kaya tu nah maksud ku faham ai lo abahnya o

inggih ...
Quote:
Original Posted By henchee
ada jua yang mempost di trit ini, tapi kada telihat di lounge siul: D

ulun ka itu yuk ???
ryusei_hikaru - 24/07/2009 09:21 PM
#77

Quote:
Original Posted By abahnya chacha
berhubung ulun urang hanyar jadi ulun kada tahu kondisi RKS pada saat rame dan pada saat sunyi, mungkin ulunnya yang kurang memperhatikan kondisi tersebut...

ulun setuju wan nginih ...
berkat RKS ulun bisa bapatuhan wan pian barataan ...

= +1

inggih ...

ulun ka itu yuk ???


tedahulu pian 10 hari pada ulun abahnya ai login.. berarti ulun yg nubitol...malu:

masalahnya pas awal lun hanyar login di KASKUS rami, makanya ulun dulu seharian dihadapan kompi aja koler banar hdk off...
sampai² waktu masih begawi dibatu licin biar kd kesunyian disana lun buka kaskus aja...
makanya jauh banar bedanya dahulu dg wahini..
kaya itu pang perasaan ulun tau am dg yg lain.....
boycore - 24/07/2009 09:24 PM
#78

Quote:
Original Posted By ryusei_hikaru
tedahulu pian 10 hari pada ulun abahnya ai login.. berarti ulun yg nubitol...malu:

masalahnya pas awal lun hanyar login di KASKUS rami, makanya ulun dulu seharian dihadapan kompi aja koler banar hdk off...
sampai² waktu masih begawi dibatu licin biar kd kesunyian disana lun buka kaskus aja...
makanya jauh banar bedanya dahulu dg wahini..
kaya itu pang perasaan ulun tau am dg yg lain.....


thumbup:
Region_MTV - 25/07/2009 08:30 AM
#79

umpat posting aja nah..
mun kada katuju lawan tulisanku nih IP banned aja sekalian...
boycore - 25/07/2009 11:42 AM
#80

Quote:
Original Posted By Region_MTV
umpat posting aja nah..
mun kada katuju lawan tulisanku nih IP banned aja sekalian...


umpat malu:
Page 4 of 192 |  < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > [Baru] Sekretariat Reg.Kalimantan Selatan