Kaskuser Regional
Home > Kaskuser Regional > ◄۩ஜ Kaskuser Regional Purwakarta - KAREP™ ஜ ۩ ۞►[Prime ID] - Part 3
Total Views: 51873 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 8 of 291 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >  Last ›

Sanuk - 21/04/2012 09:06 PM
#141

Quote:
Original Posted By adbaj
Wilujeng wengi sadayana...
kamarana yeuh sepi kieu??

aya nu kopdar teu???


wilujeung weungi oge kang beer:
duka tah ,,,,cobi tinggal ka surabiD
sniperelite - 21/04/2012 09:09 PM
#142

Quote:
Original Posted By Sanuk
ngekeupan guguling bari ngahayal si oms◄۩ஜ Kaskuser Regional Purwakarta - KAREP™ ஜ ۩ ۞►[Prime ID] - Part 3



wilujeung weungi oge kang ◄۩ஜ Kaskuser Regional Purwakarta - KAREP™ ஜ ۩ ۞►[Prime ID] - Part 3
ari nu gaduhna jeblog teu◄۩ஜ Kaskuser Regional Purwakarta - KAREP™ ஜ ۩ ۞►[Prime ID] - Part 3


jeblog pisan kang.. acan mandi satengah tahun ngakak



Via Cipularang
Sanuk - 21/04/2012 09:17 PM
#143

Quote:
Original Posted By sniperelite
jeblog pisan kang.. acan mandi satengah tahun ngakak



Via Cipularang



naha teu ikutan word recordeek:

pasti meunang sigana kangngakaks
sniperelite - 21/04/2012 09:30 PM
#144

Quote:
Original Posted By Sanuk
naha teu ikutan word record◄۩ஜ Kaskuser Regional Purwakarta - KAREP™ ஜ ۩ ۞►[Prime ID] - Part 3:

pasti meunang sigana kang◄۩ஜ Kaskuser Regional Purwakarta - KAREP™ ஜ ۩ ۞►[Prime ID] - Part 3

pasti meunang kang..ngakak

meunang kaera..hammer



Via Cipularang
Sanuk - 21/04/2012 09:34 PM
#145

Quote:
Original Posted By sniperelite
pasti meunang kang..ngakak

meunang kaera..hammer



Via Cipularang


tah eta bener pisan ngakak

naha teu malmingan kang:cystg
sniperelite - 21/04/2012 09:57 PM
#146

Quote:
Original Posted By Sanuk
tah eta bener pisan ◄۩ஜ Kaskuser Regional Purwakarta - KAREP™ ஜ ۩ ۞►[Prime ID] - Part 3

naha teu malmingan kang◄۩ஜ Kaskuser Regional Purwakarta - KAREP™ ஜ ۩ ۞►[Prime ID] - Part 3

enjingna kerja kang , jadi kudu tidur sore2 D

akang teu malmingan ??



Via Cipularang
Sanuk - 21/04/2012 10:18 PM
#147

Quote:
Original Posted By sniperelite
enjingna kerja kang , jadi kudu tidur sore2 D

akang teu malmingan ??



Via Cipularang


mantap uy ngalembur genit:

biasa kang ari jomblo mah shutup:
____ngacir:
cimaungBC.pwk - 21/04/2012 10:26 PM
#148

malem beer:
achonx jadi ka surabi teu think:
saya tiheula soalna make motor kabogoh malu:
neonick17 - 21/04/2012 11:47 PM
#149
{ask} Internetan Wanayasa......
Punten akang2 dan neng2......maaf kalo salah kamar..... ane lagi pusing banget......cewe ane di Wanayasa kalo Internetan sama ane dari sana chattingan.....Ampuuuunnnn.....lelet banget. Dia pake flash telkomsel.

Yang mau ane tanyain selain flash ada ISP lain gag sekitaran sana....Rumahnya dekat GOR wanayasa. Atau alternatif kartu apa yang agan2 bisa rekomendasikan kira2. Soalnya dia agak2 gaptek soal komputer dan internet.....

Terimakasih atas jawabannya.....dan buat momod atau Reg.Leader nya ane mohom maaf kalo salah kamar.....pindahin aja om ke tempat yang layak....makasih...




cimaungBC.pwk - 21/04/2012 11:50 PM
#150

Quote:
Original Posted By neonick17
Punten akang2 dan neng2......maaf kalo salah kamar..... ane lagi pusing banget......cewe ane di Wanayasa kalo Internetan sama ane dari sana chattingan.....Ampuuuunnnn.....lelet banget. Dia pake flash telkomsel.

Yang mau ane tanyain selain flash ada ISP lain gag sekitaran sana....Rumahnya dekat GOR wanayasa. Atau alternatif kartu apa yang agan2 bisa rekomendasikan kira2. Soalnya dia agak2 gaptek soal komputer dan internet.....

Terimakasih atas jawabannya.....dan buat momod atau Reg.Leader nya ane mohom maaf kalo salah kamar.....pindahin aja om ke tempat yang layak....makasih...


yang daerah wanayasa siapa nih ?
saya pake telkomsel daerah cimaung mah bagus
coba pake smart mungkin bagus CMIIW
wiznu tea - 22/04/2012 12:03 AM
#151

malem coffee:
nungguan el clasico coffee:

Quote:
Original Posted By neonick17
Punten akang2 dan neng2......maaf kalo salah kamar..... ane lagi pusing banget......cewe ane di Wanayasa kalo Internetan sama ane dari sana chattingan.....Ampuuuunnnn.....lelet banget. Dia pake flash telkomsel.

Yang mau ane tanyain selain flash ada ISP lain gag sekitaran sana....Rumahnya dekat GOR wanayasa. Atau alternatif kartu apa yang agan2 bisa rekomendasikan kira2. Soalnya dia agak2 gaptek soal komputer dan internet.....

Terimakasih atas jawabannya.....dan buat momod atau Reg.Leader nya ane mohom maaf kalo salah kamar.....pindahin aja om ke tempat yang layak....makasih...


semar kayaknya bagus o
kebanyakan pwk pake semar D
kayaknya o


Quote:
Original Posted By cimaungBC.pwk
malem beer:
achonx jadi ka surabi teu think:
saya tiheula soalna make motor kabogoh malu:


jadi tadi D
neonick17 - 22/04/2012 12:03 AM
#152

Quote:
Original Posted By cimaungBC.pwk


yang daerah wanayasa siapa nih ?
saya pake telkomsel daerah cimaung mah bagus
coba pake smart mungkin bagus CMIIW


Cewe ane gan......dia di wanayasa dekat GOR di Jalan Raya Wanasari. Ane gag bisa pantau dia soalnya posisi ane lagi jauh dari. Trus dia dapat info disana yang bagus ya cuman Telkomsel Flash itu. Kalo jaringan CDMA malah gag dapat sinyal sama sekali....Itu kata dia.....
Sanuk - 22/04/2012 12:05 AM
#153

Quote:
Original Posted By wiznu tea
malem coffee:
nungguan el clasico coffee:


semar kayaknya bagus o
kebanyakan pwk pake semar D
kayaknya o


mlm oge kang beer:
salah satu pengguna semar nihD

Quote:
Original Posted By neonick17
Cewe ane gan......dia di wanayasa dekat GOR di Jalan Raya Wanasari. Ane gag bisa pantau dia soalnya posisi ane lagi jauh dari. Trus dia dapat info disana yang bagus ya cuman Telkomsel Flash itu. Kalo jaringan CDMA malah gag dapat sinyal sama sekali....


Cobain 1 persatu aja ganPeace:
wiznu tea - 22/04/2012 12:07 AM
#154

Quote:
Original Posted By Sanuk
mlm oge kang beer:
salah satu pengguna semar nihD



Cobain 1 persatu aja ganPeace:


sanes sayamah spedol o
rt/rw net o
cimaungBC.pwk - 22/04/2012 12:16 AM
#155

Quote:
Original Posted By wiznu tea
malem coffee:
nungguan el clasico coffee:


semar kayaknya bagus o
kebanyakan pwk pake semar D
kayaknya o



jadi tadi D


aya nu datang dei teu ?

Quote:
Original Posted By neonick17
Cewe ane gan......dia di wanayasa dekat GOR di Jalan Raya Wanasari. Ane gag bisa pantau dia soalnya posisi ane lagi jauh dari. Trus dia dapat info disana yang bagus ya cuman Telkomsel Flash itu. Kalo jaringan CDMA malah gag dapat sinyal sama sekali....Itu kata dia.....


GOR yang pinggir jalan itu yah
ane kurang tau gan kalo daerah sana yang bagus apaan
coba pake penguat sinyal
wiznu tea - 22/04/2012 12:23 AM
#156

Quote:
Original Posted By cimaungBC.pwk


aya nu datang dei teu ?



GOR yang pinggir jalan itu yah
ane kurang tau gan kalo daerah sana yang bagus apaan
coba pake penguat sinyal


saya sorangan nohope:
om acong karek dateng saenggeus chelsea enggeusan D
cimaungBC.pwk - 22/04/2012 12:28 AM
#157

Quote:
Original Posted By wiznu tea
saya sorangan nohope:
om acong karek dateng saenggeus chelsea enggeusan D


bae lah sepi ieuh bieu mah D
tumben arsenal teu nobar bingung:
Zories - 22/04/2012 01:42 AM
#158

Quote:
Original Posted By cimaungBC.pwk


bae lah sepi ieuh bieu mah D
tumben arsenal teu nobar bingung:


Td hujan badag. . . Ek kopdar ka PWK, , , tp hujan . . . rain:
Nohval ge sarua teu jadi.
cimaungBC.pwk - 22/04/2012 02:08 AM
#159

Quote:
Original Posted By Zories
Td hujan badag. . . Ek kopdar ka PWK, , , tp hujan . . . ◄۩ஜ Kaskuser Regional Purwakarta - KAREP™ ஜ ۩ ۞►[Prime ID] - Part 3
Nohval ge sarua teu jadi.


di pwk raat ti magrib hujan na ge
Zories - 22/04/2012 02:41 AM
#160

Quote:
Original Posted By cimaungBC.pwk


di pwk raat ti magrib hujan na ge

hoh. . . Ai ceunah hujan badag nepi k isya. . . #ceuk babaturan
Jeung deui galau. . . RK hyng karumpul. . . . Ah meh adil, jd weh teu kamana-mana ngakak
Kang.nohval ge sarua, kalahkah ulin k kosan abdi D
Page 8 of 291 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > ◄۩ஜ Kaskuser Regional Purwakarta - KAREP™ ஜ ۩ ۞►[Prime ID] - Part 3