Bandung
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > JABAR, DKI & BANTEN > Bandung > [SHARE] Serba-serbi roda 2 motor all variant wargi Bandung
Total Views: 4452 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 9 of 25 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 >  Last ›

abdullatip18 - 10/09/2012 03:43 PM
#161
ngiring ngaramekeun
ngiringan nga ramekeun ah ka sadayana, hehe
Bibal - 10/09/2012 04:05 PM
#162

Quote:
Original Posted By fadey_jevera


adeuh batok motor anyar euy
ganti ku batok naon yeuh
batok New MX ato New SupraX?


batok vega ateuh..
kamari beulah pas dudukan jang batok lampu na \(

Quote:
Original Posted By QzaY


ciiiyeee.....motor baru


amiiiinnn...............
fadey_jevera - 10/09/2012 04:22 PM
#163

Quote:
Original Posted By Bibal
batok vega ateuh..
kamari beulah pas dudukan jang batok lampu na \(



menta ganti jeung motorna eta teh D
Bibal - 10/09/2012 04:25 PM
#164

Quote:
Original Posted By fadey_jevera


menta ganti jeung motorna eta teh D


hu uh euy ngan can aya acis na malu
jadi ya ganti hula batok na weh ngakak
QzaY - 10/09/2012 05:31 PM
#165

Quote:
Original Posted By mask512
Kang butuh bantuan nih.
Mau tanya.
Kan ane abis beli motor bekas yang pernah ganti warna.

Di bpkb motor itu warna biru. Tapi berhubung sama yang punya sebelumnya pernah pake bodykit merah di ganti deh di stnk jadi merah kombinasi. Dibeli sama ane jadi orisinil biru lagi lepas bodykit (di bpkb juga masih biru)
Nah ane ke samsat katanya perlu surat keterangan dari bengkel atas prubahan warna. Ane di cimahi minta / beli ke bengkel2 pada gamau semua.

Ada yang tau ga bengkel yang biasa handle masalah kaya gini?

Ane daerah cimahi gan.
Makasih sebelumnya ya yang bisa bantu \)


cari ajah bengkel yg agan kenal mungkin bisa membantu
.arbud. - 10/09/2012 07:59 PM
#166

Quote:
Original Posted By Bibal
batok vega ateuh..
kamari beulah pas dudukan jang batok lampu na \(



amiiiinnn...............

matic deui malu:
fadey_jevera - 10/09/2012 10:29 PM
#167

Quote:
Original Posted By mask512
Kang butuh bantuan nih.
Mau tanya.
Kan ane abis beli motor bekas yang pernah ganti warna.

Di bpkb motor itu warna biru. Tapi berhubung sama yang punya sebelumnya pernah pake bodykit merah di ganti deh di stnk jadi merah kombinasi. Dibeli sama ane jadi orisinil biru lagi lepas bodykit (di bpkb juga masih biru)
Nah ane ke samsat katanya perlu surat keterangan dari bengkel atas prubahan warna. Ane di cimahi minta / beli ke bengkel2 pada gamau semua.

Ada yang tau ga bengkel yang biasa handle masalah kaya gini?

Ane daerah cimahi gan.
Makasih sebelumnya ya yang bisa bantu \)


datang ke tukang airbrush atau jasa cat motor
jelasin masalah agan
kasih uang rokok dan minta bon jasa pengecatan
itu aja kayak nya simple

atau kalo mau kreatif dikit bikin aja gan bon palsu dengan keterangan jasa pengecatan motor agan. nama bengkel nya apalah ngarang aja.

kalo perlu cap, bikin ngedadak di Jl.Banceuy, jangan minta cap doang ke bengkel bisa berabe.

polisi cuma butuh BON atau keterangan bahwa motor itu dicat ulang.
gak akan ditelusuri dimana bengkel nya
syahid.ningrat - 10/09/2012 11:06 PM
#168

Quote:
Original Posted By fadey_jevera
jaba ayeuna mah aya pajak barang exclusif euy mun motor nu ka2 teh hammer:


punteun puh
pajak progresif kedahna o
resiko gaduh motor langkung ti hiji p
syahid.ningrat - 10/09/2012 11:11 PM
#169

saha nu gaduh batok lampu nu teu kapake??
nu jual mirah tapina kanggo experimen o
fadey_jevera - 10/09/2012 11:11 PM
#170

Quote:
Original Posted By syahid.ningrat
punteun puh
pajak progresif kedahna o
resiko gaduh motor langkung ti hiji p


karunya nu boga dealer nya motor na loba ngakaks
syahid.ningrat - 11/09/2012 07:36 AM
#171

Quote:
Original Posted By fadey_jevera
karunya nu boga dealer nya motor na loba ngakaks


wahaha
karunya kumaha?
duitna loba kitu p
Bibal - 11/09/2012 09:27 AM
#172

Quote:
Original Posted By .arbud.

matic deui malu:


teu gaduh matic abdi mah

Quote:
Original Posted By syahid.ningrat
saha nu gaduh batok lampu nu teu kapake??
nu jual mirah tapina kangg experimen o


di Borma mirah gan D

Quote:
Original Posted By aleeverpool
[SHARE] Serba-serbi roda 2 motor all variant wargi Bandung



follow:
@KaskusBandung


abdi tos kadaftar teu acan ya... malu
dagokozy - 11/09/2012 10:39 AM
#173

selamat pagi all bikers

saatnya bekerja lagi nih \)
Bibal - 11/09/2012 10:45 AM
#174

Quote:
Original Posted By dagokozy
selamat pagi all bikers

saatnya bekerja lagi nih \)


pagi mbah..
semoga sukses selaluh.. kiss
QzaY - 11/09/2012 01:02 PM
#175

Quote:
Original Posted By dagokozy
selamat pagi all bikers

saatnya bekerja lagi nih \)


q ikut doooowwnkk :mayu:
syahid.ningrat - 11/09/2012 02:14 PM
#176

Quote:
Original Posted By Bibal
teu gaduh matic abdi mah



di Borma mirah gan D



abdi tos kadaftar teu acan ya... malu


wah kw ahh eta takuts
paling 1bulan tos burem mikana capedes
QzaY - 11/09/2012 03:28 PM
#177

Quote:
Original Posted By aleeverpool
hmmmmm :nohope
kamarana atuh -__-


ke tunggirmu ...... #aw

malu:
Bibal - 11/09/2012 04:17 PM
#178

Quote:
Original Posted By syahid.ningrat


wah kw ahh eta takuts
paling 1bulan tos burem mikana capedes


ya pan harga mah moal bohong \)

Quote:
Original Posted By aleeverpool






hmmmmm :nohope
kamarana atuh -__-


ah moal bebeja bisi kabita p
syahid.ningrat - 11/09/2012 07:21 PM
#179

Quote:
Original Posted By Bibal
ya pan harga mah moal bohong \)



ah moal bebeja bisi kabita p


nu bohong mah bulan nu bisa ngomong nyaak mang p

sepi gening o
Asep.Hidayat... - 11/09/2012 07:51 PM
#180

Quote:
Original Posted By syahid.ningrat
nu bohong mah bulan nu bisa ngomong nyaak mang p

sepi gening o


kang cek dah,lunas nya Peace:
kang terang teu,mio saya kunaonnya asa ciciricitan wae mun jalan teh hammer:
Jigana ti ban tukang,eta teh kunaon ?
Page 9 of 25 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > JABAR, DKI & BANTEN > Bandung > [SHARE] Serba-serbi roda 2 motor all variant wargi Bandung