Kaskuser Regional
Home > Kaskuser Regional > ★合★Kaskuser Regional Majalengka[Prime ID Only]★合★
Total Views: 9066 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 20 of 53 | ‹ First  < 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 >  Last ›

deia - 22/09/2012 12:15 PM
#381

Quote:
Original Posted By prabudasamuka
ngakak

ke weh tukang parkir didandanan baju kaskus bagian milu di poto na ngakak


tah kitu bisa atuh...mun gathna di tempat nu kamari mah teangan we si jajat budak haji djaja titah ngilu poto bareng bere kertas we aranan deia
Hansip.Kota - 22/09/2012 12:15 PM
#382

Quote:
Original Posted By prabudasamuka
gath ke dua aja kang ikutnya D


siyap komendan army:
kaos geus confirmasi ka kang uink123 soal desain jeung sajabana tapi can nonggol keneh kang uink123 na bingungs


ane kan tinggal dibekasi D

Quote:
Original Posted By deia
mawa dulur we ti lembur nu non-kaskuser titah jadi joki ngaran saya, ke biayana saya nu nanggung ngakak


jiah itu sih bukan gath kaskuser dong ngakaks
suruh join kaskus aja dulu kang D
prabudasamuka - 22/09/2012 12:18 PM
#383

Quote:
Original Posted By deia
tah kitu bisa atuh...mun gathna di tempat nu kamari mah teangan we si jajat budak haji djaja titah ngilu poto bareng bere kertas we aranan deia


wkwkwkwk ngakaks
gampang masalah kitu mah ngakaks

Quote:
Original Posted By Hansip.Kota


ane kan tinggal dibekasi D



jiah itu sih bukan gath kaskuser dong ngakaks
suruh join kaskus aja dulu kang D


banyak yg di bekasi ya orang majalengka matabelo:
nanti lah waktunya dikondisikan D
deia - 22/09/2012 12:19 PM
#384

Quote:
Original Posted By Hansip.Kota


ane kan tinggal dibekasi D



jiah itu sih bukan gath kaskuser dong ngakaks
suruh join kaskus aja dulu kang D

dimana bekasina kang?

Quote:
Original Posted By prabudasamuka
wkwkwkwk ngakaks
gampang masalah kitu mah ngakaks



banyak yg di bekasi ya orang majalengka matabelo:
nanti lah waktunya dikondisikan D

enya paingan sabitha payu nya?
ulin atuh ka bekasi
Hansip.Kota - 22/09/2012 12:22 PM
#385

Quote:
Original Posted By prabudasamuka
wkwkwkwk ngakaks
gampang masalah kitu mah ngakaks


banyak yg di bekasi ya orang majalengka matabelo:
nanti lah waktunya dikondisikan D


iya kaayanya banyak D
insya Allah ya D
minggu depan juga ane ke majalengka lagi D

Quote:
Original Posted By deia
dimana bekasina kang?


enya paingan sabitha payu nya?
ulin atuh ka bekasi


didaerah cibubur kang D
prabudasamuka - 22/09/2012 12:44 PM
#386

Quote:
Original Posted By Hansip.Kota


iya kaayanya banyak D
insya Allah ya D
minggu depan juga ane ke majalengka lagi D



didaerah cibubur kang D


oke kang..nanti rembukan dulu ma rekan rekan yang lainnya biar dikondisikan waktunya D
Hansip.Kota - 22/09/2012 01:06 PM
#387

Quote:
Original Posted By prabudasamuka
oke kang..nanti rembukan dulu ma rekan rekan yang lainnya biar dikondisikan waktunya D


oke deh D
semoga bisa ikut deh di gath nanti D
indraa57 - 22/09/2012 01:47 PM
#388

ngobrol teh abah mah ngobrol teh mani teu ajak2mad:
bagaimanakah kelanjutan kostum teh bah??D
bagi yg deket bekasi boleh maen ke Green.net pulo jahe, buat kaskuser majalengka Gratis + bonus 1 teh botol ngakak
Hansip.Kota - 22/09/2012 01:49 PM
#389

Quote:
Original Posted By indraa57
ngobrol teh abah mah ngobrol teh mani teu ajak2mad:
bagaimanakah kelanjutan kostum teh bah??D
bagi yg deket bekasi boleh maen ke Green.net pulo jahe, buat kaskuser majalengka Gratis + bonus 1 teh botol ngakak


wah pulau jahe dimana tuh D
mantap dah gratis teh botol juga D
prabudasamuka - 22/09/2012 01:50 PM
#390

Quote:
Original Posted By Hansip.Kota


oke deh D
semoga bisa ikut deh di gath nanti D


nanti insya Allah klo dah fix waktunya di kasih tau kang D

Quote:
Original Posted By indraa57
ngobrol teh abah mah ngobrol teh mani teu ajak2mad:
bagaimanakah kelanjutan kostum teh bah??D
bagi yg deket bekasi boleh maen ke Green.net pulo jahe, buat kaskuser majalengka Gratis + bonus 1 teh botol ngakak


kaos..dah sayah konfirmasi minta desain n semuanya ma kang uink123..mungkin dia lagi sibuk jd blm bisa nonggol D
wanjeer...gratisan tah ngakak
Hansip.Kota - 22/09/2012 02:59 PM
#391

Quote:
Original Posted By prabudasamuka
nanti insya Allah klo dah fix waktunya di kasih tau kang D


kaos..dah sayah konfirmasi minta desain n semuanya ma kang uink123..mungkin dia lagi sibuk jd blm bisa nonggol D
wanjeer...gratisan tah ngakak


siap deh kang \)
pasti ane paling muda malu:
hammer ngacir:
indraa57 - 22/09/2012 03:06 PM
#392

Quote:
Original Posted By Hansip.Kota


wah pulau jahe dimana tuh D
mantap dah gratis teh botol juga D

pulojahe bukan pulau jahe hammer dari bekasi arah pulogadung yg jalan mau ke kalimalang
Quote:
Original Posted By prabudasamuka
nanti insya Allah klo dah fix waktunya di kasih tau kang D



kaos..dah sayah konfirmasi minta desain n semuanya ma kang uink123..mungkin dia lagi sibuk jd blm bisa nonggol D
wanjeer...gratisan tah ngakak

ngakak daripada ane gx bisa kmana2 mending nyiapin teh botol atuh bah, lebih mahal sebuah persaudaraan daripada sebotol minuman:cool
Hansip.Kota - 22/09/2012 03:07 PM
#393

Quote:
Original Posted By indraa57
pulojahe bukan pulau jahe hammer dari bekasi arah pulogadung yg jalan mau ke kalimalang

ngakak daripada ane gx bisa kmana2 mending nyiapin teh botol atuh bah, lebih mahal sebuah persaudaraan daripada sebotol minuman:cool


ane maunya palau jahe ngakaks
oh jauh dari ane D
3rryManutd - 22/09/2012 03:53 PM
#394

Absen Hela,,lah

Id Kaskus : 3rryManutd
Nama : Erry Rukmana
Alamat : Tarikolot
No HP :

kasadayana shakehand2shakehand2shakehand2shakehand2shakehand2
prabudasamuka - 22/09/2012 04:06 PM
#395

Quote:
Original Posted By indraa57
pulojahe bukan pulau jahe hammer dari bekasi arah pulogadung yg jalan mau ke kalimalang

ngakak daripada ane gx bisa kmana2 mending nyiapin teh botol atuh bah, lebih mahal sebuah persaudaraan daripada sebotol minuman:cool


widih..mantap ungkapan na matabelo:

Quote:
Original Posted By 3rryManutd
Absen Hela,,lah

Id Kaskus : 3rryManutd
Nama : Erry Rukmana
Alamat : Tarikolot
No HP :

kasadayana shakehand2shakehand2shakehand2shakehand2shakehand2


salken kang shakehand
cek pejwan dah di update iloveindonesias
Hansip.Kota - 22/09/2012 04:12 PM
#396

Quote:
Original Posted By 3rryManutd
Absen Hela,,lah

Id Kaskus : 3rryManutd
Nama : Erry Rukmana
Alamat : Tarikolot
No HP :

kasadayana shakehand2shakehand2shakehand2shakehand2:shake hand2


kaskuser majalengka makin banyak aja :matabelo
prabudasamuka - 22/09/2012 04:14 PM
#397

Quote:
Original Posted By Hansip.Kota


kaskuser majalengka makin banyak aja :matabelo


emang banyak kang D

cuman pada blm tau aja nih klo dah jadi regional D
kab.majalengka - 22/09/2012 04:45 PM
#398

Quote:
Original Posted By 3rryManutd
Absen Hela,,lah

Id Kaskus : 3rryManutd
Nama : Erry Rukmana
Alamat : Tarikolot
No HP :

kasadayana shakehand2shakehand2shakehand2shakehand2shakehand2


salken kang.
ieu tarikolotna dimana nya? nu di sindangkasih apa nu di bade cikasarung?
Hansip.Kota - 22/09/2012 05:27 PM
#399

Quote:
Original Posted By prabudasamuka
emang banyak kang D

cuman pada blm tau aja nih klo dah jadi regional D


iya kang
semangat ya biar jadi sub regionalnya
pepesjangkrik - 22/09/2012 05:40 PM
#400

Quote:
Original Posted By 3rryManutd
Absen Hela,,lah

Id Kaskus : 3rryManutd
Nama : Erry Rukmana
Alamat : Tarikolot
No HP :

kasadayana shakehand2shakehand2shakehand2shakehand2shakehand2


shakehand2 sugan teh talikolor kang, punteun panonna nuju nundutan . ahihi . Peace:




mun dilembur mah jam sakieu teh keur siduru bari mantuan emak mirun seuneu .
mun pareum ditiupan ku songsong . mun sanguna tos asak ku abdi di akeul, emakna keur ka lebak ngampihkeun hayam . ahihi .

di bekasi mah keur nyalira wae dikontrakan berdukas
Page 20 of 53 | ‹ First  < 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > ★合★Kaskuser Regional Majalengka[Prime ID Only]★合★