DISTURBING PICTURE
Home > CASCISCUS > DISTURBING PICTURE > Jantung Ku hilang
Total Views: 2003 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 2 of 3 |  < 1 2 3 > 

ENGXXX - 10/10/2012 09:16 AM
#21

Quote:
Original Posted By AdolfHitler666


maap lah \(
kada bisa basa banjar ulun...
i i ih ulun di jakarta,bejalan jalan ke jakarta jar kata abah aku ngakak


bajalan jalan taruih karajo awak tuh :mad

itu napa gak dibelah dulu dadanya sapa tau ada silitkon nyah malus
AdolfHitler666 - 10/10/2012 09:32 AM
#22

Quote:
Original Posted By VasilyZaytsev
Kd kawa meninggal akan gawian lun disini.. kecuali ha libur.. kena bisa ae bajalanan ke banjar sana D



apaan sih p pengen ngikut bingung



Dikenthu Sama om Enjel katanya ngakak gara" sikorban gk punya dubur ngakak


gawi apa ikam ?
lawas betul ulun kada ke banjar D

Quote:
Original Posted By ENGXXX
bajalan jalan taruih karajo awak tuh :mad

itu napa gak dibelah dulu dadanya sapa tau ada silitkon nyah malus


bajalan itu asik om.menyegarkan mato awak ngakak
Lucana - 10/10/2012 10:55 AM
#23

walahhh... bolong gitu... dicoblos apa dishotgun yaa capedes
Rodio - 10/10/2012 11:06 AM
#24

dibolongin pake apaan gan matabelo:
VasilyZaytsev - 10/10/2012 11:08 AM
#25

Quote:
Original Posted By ENGXXX
bajalan jalan taruih karajo awak tuh :mad

itu napa gak dibelah dulu dadanya sapa tau ada silitkon nyah malus

^
^
^
^
^
Jawabnya Diatas... Ditusbol Sama Yang Diatas ngacir2

Quote:
Original Posted By Lucana
walahhh... bolong gitu... dicoblos apa dishotgun yaa capedes


Quote:
Original Posted By Rodio
dibolongin pake apaan gan matabelo:
VasilyZaytsev - 10/10/2012 11:10 AM
#26

Quote:
Original Posted By AdolfHitler666
gawi apa ikam ?
lawas betul ulun kada ke banjar D


Lun Beusaha Disini... Bedagang Umpat Abah Lun Jual Beli Berbagai Merk Jam Tangan \)
AdolfHitler666 - 10/10/2012 11:15 AM
#27

[QUOTE=VasilyZaytsev;758475626]Lun Beusaha Disini... Bedagang Umpat Abah Lun Jual Beli Berbagai Merk Jam Tangan \)
cemungud..eaaa - 10/10/2012 11:28 AM
#28

bolong matabelo:
dicolong drakula matabelo:
VasilyZaytsev - 10/10/2012 12:50 PM
#29

Quote:
Original Posted By AdolfHitler666
oh ,kada ikam jual di FJB kah? siapa tahu laku banar D
kada ol fb ikam ?


Lagi koler lun banyak yang kd kenal membawai chatig heheh..

Kada Paham lun Cara Bejualan Di FJB ka ae.. \)

Quote:
Original Posted By cemungud..eaaa
bolong matabelo:
dicolong drakula matabelo:


ngakak
VasilyZaytsev - 12/10/2012 12:18 AM
#30

Quote:
Original Posted By AdolfHitler666
oh ,kada ikam jual di FJB kah? siapa tahu laku banar D
kada ol fb ikam ?


makasih Paman atas cendols pian... \) jangan jara lah heheheh \)
Mr.Nyame - 12/10/2012 12:53 AM
#31

buset ampe bolong gitu siapa yg grogotin tuh hammers
kakek.pispot - 12/10/2012 08:35 AM
#32

ganti aja sama jantung pisang.. ngakak
VasilyZaytsev - 12/10/2012 08:42 AM
#33

Quote:
Original Posted By Mr.Nyame
buset ampe bolong gitu siapa yg grogotin tuh hammers


Konon Orang ini Ditimbak Make Shot Gun Konon Katanya Ni yah...D
Iejalz - 12/10/2012 09:56 AM
#34

wah sopo sing ngambil nih bingung
mysecretadmirer - 12/10/2012 02:25 PM
#35

coba cari di google deh gan D D
angel.kidz - 12/10/2012 02:49 PM
#36

ouch itu habis di tusbol pake benda tumpul kah? malus









cek cp ya sist cendols
batako sent kisss






takuts____________ngacir:
JuniorStar - 12/10/2012 05:09 PM
#37

tanya sama mayat'a, sebelom'a tuh jantung di taro mna ?
Diosaurus - 12/10/2012 05:36 PM
#38

iseng bener nih yang ngumpetin ngakak
rezacell - 12/10/2012 08:37 PM
#39

rami jua bubuhan banjar disini lah... ngakak
papabilal - 12/10/2012 09:01 PM
#40

Quote:
Original Posted By Cemperacing
dadane dikenthu berdukas


nembe weruh ngentu ning dada . .
Page 2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Home > CASCISCUS > DISTURBING PICTURE > Jantung Ku hilang