Tegal
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > JATENG DIY > Tegal > [ndopok]tempat angker ning tegal lan sekitar e
Total Views: 13271 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 1 of 30 |  1 2 3 4 5 6 >  Last ›

warteg - 24/04/2009 10:32 AM
#1
[ndopok]tempat angker ning tegal lan sekitar e
pertama2 nyuwun sewu yah...wis lancang wani nggawe trit anyar ning regi Tegal
cuma mau berbagi cerita,kejadian e sekitar taun 93(jamane esih nom,pas sma kelas 2).critane kan aku ber enam(naik 3 motor) arep manjat kliwonan ning guci.berangkat dari tegal sekitar pukul 11.00malam sambil tidak lupa membawa miras buat minum2 di guci (mungkin ini yah biang sial e,mendem ning guci).perjalanan dari tegal ke guci wis tercium ora beres,2motor kempes ban e bergantian....kalo ngga salah di bojong.sampe2 malam2 nggedor2 tukang tambal ban nggo nambal.sampai di guci,ternyata pemandian penuh semua...maklum,mungkin karena malam jumat kliwon...sehingga akhire kita ngga jadi mandi,tapi nyari tempat nggo minum di sekitar situ.nah...pas rada mendem...tiba2 salah seorang teman terkaget2 melihat ada api kecil keluar dari tanah,padahal saat itu tidak ada yg mainan korek api.tapi yg lain tidak melihat nya.heran juga....akhire acara minum2 segera di akhiri,dan rencanane pulang kembali ke tegal (waktu itu sekitar pukul 02 malam lewat)
nah,dalam perjalanan pulang inilah kami melihat sosok penampakan yg jelas2 nyata walaupun saat itu malam hari.tepat nya setelah di jembatan letter S (kalo yg pernah ke guci pasti tau jembatan sekaligus tanjakan lettes S)
kami semua melihat dengan jelas sosok wanita bertaring,berbaju putih...rambut riap2an berdiri di tanjankan pas tikungan itu.terlihat jelas karena motor kami beriringan dan tersorot oleh 3 lampu motor.
(angger wong edan kayane udu...kiye wonge serem...ana taring e,wadon pula)
kontan saat itu kami tancap gas...untunglah semua selamat sampai tegal.
jadi cerita masyarakat bahwa jembatan itu angker memang terbukti.setidak2 nya kami telah melihat dengan nyata penampakan itu,dan cerita sering terjadi kecelakaan di jembatan tersebut juga benar.



(pengalaman kiye @sli....udu badjakan)
monggo liyane...nyusul..
pengine tah pan crita tempat angker liyane ning ngarepe TAGUYA hotel arah ke peleman kalo dari tegal D
tanggane aku ana sing kecelakaan trus tewas di situ.
ngesuk2 maning wis...D
karbukotak - 24/04/2009 10:38 AM
#2

Wah gak ada picy-nya ya gan?
warteg - 24/04/2009 10:44 AM
#3

Quote:
Original Posted By karbukotak
Wah gak ada picy-nya ya gan?


wah..nembe di klik "enter"wis ana sing reply...cepet banget yak? D
ngga ada picy nya gan...cuma warga tegal pasti tau lah jembatan letter S kalo mau ke guci.besok2 kalo gwe mudik trus ke guci,gwe sempetin deh buat motret jembatan itu.
mafut - 24/04/2009 11:10 AM
#4

adeganya di video g' gan? kl direkam pasti seru nich!!
rikisui - 24/04/2009 11:36 AM
#5

nang tegal aku urung tau ngalami kejadian kaya kuwe kang D
sampurasun - 24/04/2009 12:52 PM
#6

Quote:
Original Posted By rikisui
nang tegal aku urung tau ngalami kejadian kaya kuwe kang D


pocong mabur2 nang nggon tower...pas nggon safik tiba...DDDD

pas aku sering sholat + turu neng mushola..hari2 terakhir aku neng tegal....DDD


jorna bae..tinggal turu maning____ngacir:
sampurasun - 24/04/2009 12:58 PM
#7

bengi2 jagongan nang nduwur ruang serper dewekan....

pas ngadep ngulon...samar2 tak delengna....wit pelem nang kebun kita (ngerti kan?) goyang2 dewek...ora ana angin apa maning udanhammer:

langsung temurun lah...mbok ana sing metu..DDDDD
warteg - 24/04/2009 01:00 PM
#8

Quote:
Original Posted By mafut
adeganya di video g' gan? kl direkam pasti seru nich!!

lah...boro2 di rekam gaaan gaaan....wong weruh jongkote bee ngga terasa celana jadi basah malu:

Quote:
Original Posted By rikisui
nang tegal aku urung tau ngalami kejadian kaya kuwe kang D

ya sing jare menurut masyarakat setempat kuwe angker...di share ning kene bae owh
[QUOTE=sampurasun]pocongkk mabur2 nang nggon tower...pas nggon safik tiba[/QUOTE]
wah ning ndi kuwe....pocongk pa ruku(mukena) kawur kena angin? D
sampurasun - 24/04/2009 01:01 PM
#9

nek pengin ngerti lokasine takon rikisui bae...ngacir:

esih ana beberapa kejadian liyane sih...tp nang sekitar lokasi kuwe tokDDDD

nek berkenan ya tek lanjut....nek ora ya wes ...D
rikisui - 24/04/2009 01:11 PM
#10

Quote:
Original Posted By sampurasun
pocongk mabur2 nang nggon tower...pas nggon safik tiba...DDDD

pas aku sering sholat + turu neng mushola..hari2 terakhir aku neng tegal....DDD


jorna bae..tinggal turu maning____ngacir:


Quote:
Original Posted By sampurasun
bengi2 jagongan nang nduwur ruang serper dewekan....

pas ngadep ngulon...samar2 tak delengna....wit pelem nang kebun kita (ngerti kan?) goyang2 dewek...ora ana angin apa maning udanhammer:

langsung temurun lah...mbok ana sing metu..DDDDD


asu yah mad:
aja mede-medeni kowe lah
pas savic ora turu kene aku dewekan kiye \( \( \(
warteg - 24/04/2009 01:18 PM
#11

^
^
^
lanjut owwh..
tema ne kan sing serem2 sing ana ning tegal
rikisui - 24/04/2009 01:35 PM
#12

Quote:
Original Posted By warteg
^
^
^
lanjut owwh..
tema ne kan sing serem2 sing ana ning tegal


iya sih...
tapi kuwe jian medeni banget koh
tempate nang ngarep kamarku turu hammer: (sekitar 5 mtr)

kebayangkan, metu kamar jam 1 mbengi arep nguyuh...
ngerti2 nang ngarepe di adang pocongk...
ya wis ora bisa kabur ngacir:
sing langsung nguyuh nang celana \(
sampurasun - 24/04/2009 02:49 PM
#13

Quote:
Original Posted By rikisui
iya sih...
tapi kuwe jian medeni banget koh
tempate nang ngarep kamarku turu hammer: (sekitar 5 mtr)

kebayangkan, metu kamar jam 1 mbengi arep nguyuh...
ngerti2 nang ngarepe di adang pocongkk...
ya wis ora bisa kabur ngacir:
sing langsung nguyuh nang celana \(


hahahahaha....untung aku wes ora nang kana....DDDDDD

pernah mati lampu jam 3 esuk (mesti ora kelingan ya?saking seringe mati lampuhammer\)

pas kuwe sampeyan nglanjutna turu, aku sing nyetel + nungguni genset\(\(

lagi jagong nang tengah2 lapang badminton....eh...dikancani nang mbak kun*hammer:

mak lampir lah mendingmalu:
sampurasun - 24/04/2009 03:01 PM
#14

siji maning lah ya..DDDD

pas jam 2 esuk njukut wedhang nang rmi ngarep....ana suara wong mlaku nang garasi tossa ( suara wong mlaku nganggo sandal...srek..srek...kaya kuwe lah)

pas ditiliki ora ana wonge....bingung:

ya wes lah....paling2 ya wirog lagi golet mangan....DDDD

padahal sih...=sensor= lah...melas karo sing sering bali wengiPeace:


percaya ora percaya....terserah...kiye aku sing ngalami dewekDDD
rikisui - 24/04/2009 03:25 PM
#15

Quote:
Original Posted By sampurasun
hahahahaha....untung aku wes ora nang kana....DDDDDD

pernah mati lampu jam 3 esuk (mesti ora kelingan ya?saking seringe mati lampuhammer\)

pas kuwe sampeyan nglanjutna turu, aku sing nyetel + nungguni genset\(\(

lagi jagong nang tengah2 lapang badminton....eh...dikancani nang mbak kun*hammer:

mak lampir lah mendingmalu:


Quote:
Original Posted By sampurasun
siji maning lah ya..DDDD

pas jam 2 esuk njukut wedhang nang rmi ngarep....ana suara wong mlaku nang garasi tossa ( suara wong mlaku nganggo sandal...srek..srek...kaya kuwe lah)

pas ditiliki ora ana wonge....bingung:

ya wes lah....paling2 ya wirog lagi golet mangan....DDDD

padahal sih...=sensor= lah...melas karo sing sering bali wengiPeace:


percaya ora percaya....terserah...kiye aku sing ngalami dewekDDD


kudu cepet2 golet korban anyar kiye
daripada pas weruh lagi dewekan \( \(
bandot88 - 24/04/2009 08:15 PM
#16

pas lagi kae aku ya ngalami dewek...
aku pas esih dewekan nang kene....

jam 1 bengi aku ora teyeng turu...

terus sekang kamar mandi aku krungu ana suara ember di geser....
trs ana suara ember di banting juga karo suara wong lanang njerit2....
suara ne kaya wong di sikep lambene,karo ngorong2... ngacir:
padahal jam semono bocahan wis pada turu kabeh...


saking wedine aku ora wani nylinguk ming mburi...
lha terus aku esuk2 takon ming bocahan langka sing krungu...
padahal aku krungu jelas banget,seru banget suarane... ngacir:

HOAA.... HOAA.... HOA....
ngesuke aku njaluk batiri pak sukir kon turu nang kene mbatiri D
warteg - 25/04/2009 01:31 AM
#17

^
^
lokasi ne ning ndi kuwe gan...


ruas jembatan kaligangsa -pasar krandon(kira2 paling 1km)di sebut sebagai daerah tengkorak...saben taun pasti minta korban.pusat e di sebut2 di jembatan kecil di dekat masjid tingkat(masjid jami kaligangsa).menurut tukang becak yg mangkal di pasar sampai pagi,di jembata kecil itu sering ada bis berhenti,pintu bis terbuka seperti ada penumpang turun...padahal sama sekali tidak ada orang turun!
enyong bae sing wong kono angger bengi wedi liwat jembatan cilik kuwe,lebih baik liwat jalan memutar D
horace_pinker - 25/04/2009 05:41 AM
#18

rumah sakit Teksin gan sing serem..hii..
ng kono akeh korban laka lantas..
sampurasun - 25/04/2009 08:44 AM
#19

Quote:
Original Posted By bandot88
pas lagi kae aku ya ngalami dewek...
aku pas esih dewekan nang kene....

jam 1 bengi aku ora teyeng turu...

terus sekang kamar mandi aku krungu ana suara ember di geser....
trs ana suara ember di banting juga karo suara wong lanang njerit2....
suara ne kaya wong di sikep lambene,karo ngorong2... ngacir:
padahal jam semono bocahan wis pada turu kabeh...


saking wedine aku ora wani nylinguk ming mburi...
lha terus aku esuk2 takon ming bocahan langka sing krungu...
padahal aku krungu jelas banget,seru banget suarane... ngacir:

HOAA.... HOAA.... HOA....
ngesuke aku njaluk batiri pak sukir kon turu nang kene mbatiri D


untung koe ora diweruih wujude...nek diweruih koe mandan ora adus semingguDDDDD
mihir0 - 26/04/2009 02:33 PM
#20

ana poco-ng nang rita mall,.... warga sekitar tegal padha geger....... wong ana tulisane gedhe nemen,.............. tulisane kaya kiye

POCO-NGAN HARGA s/d 90% BURUAN,.. PERSEDIAN TERBATAS,....













ngacir:...........DD
Page 1 of 30 |  1 2 3 4 5 6 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > JATENG DIY > Tegal > [ndopok]tempat angker ning tegal lan sekitar e