Solo
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > JATENG DIY > Solo > Ruang Informasi / Tempat Tanya² [ASK/HELP], Tentang Segala Hal di Solo 'n Regio Solo
Total Views: 140678 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 266 of 467 | ‹ First  < 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 >  Last ›

yahoho - 05/11/2010 07:35 AM
#5301

Quote:
Original Posted By HumanioS

saya cuma butuh Rp30.000 berupa seribuan baru
kalo diharuskan Rp100.000 juga gapapa
tuker di mana ya?


kalo di jakarta si biasanya di terminal2 ada...tapi nambah duit lagi...
kalo solo ada juga nga ya? maaf kalo nga membantu...
bocahb0y - 05/11/2010 07:40 AM
#5302

Quote:
Original Posted By HumanioS
makasih,

saya cuma butuh Rp30.000 berupa seribuan baru


kalo diharuskan Rp100.000 juga gapapa

tuker di mana ya?


mau dipake apa sih ngomong2? bingung
oscarwatch - 05/11/2010 08:29 AM
#5303

Quote:
Original Posted By bocahb0y
mau dipake apa sih ngomong2? bingung


saweraaaannnn kangggg~maho
papamaxi - 05/11/2010 09:41 AM
#5304

Quote:
Original Posted By bocahb0y
mau dipake apa sih ngomong2? bingung


mau tauuuuuu ajaaaacd
afitrisnadi - 05/11/2010 10:00 AM
#5305

Selamat Pagi menjelang siang agan agan reg solo..
ane mo nanya2 ne.. saya rencananya mau naik Prameks dari Wates ke Solo. Rencananya mau "dolan-dolan" di Kraton Solo, Pasar Klewer, PGS.
Kalau mau ketempat tsb, sebaiknya saya turun di Stasiun mana ya gan?
Trus dari Stasiun naik kendaraan apa/cukup jalan kakiD?

Terimakasih atas pencerahannya
iloveindonesia
6o9 - 05/11/2010 10:01 AM
#5306

Quote:
Original Posted By bocahb0y

walah, mau nembak gitu maksudnya? kenapa gak nembak aja langsung di tempat kursus komputer, cari yg tempatnya gak terlalu besar lebih gampang dinego-nya. kalo mau akal2an, kan dia bisa komputer, kenapa gak diakalin sendiri? trus kalo misalnya gak bisa tp nekat ngajuin ijazah komputer, apa gak takut bermasalah di kemudian hari??? bisa kasus loh. hanya saran aja kok ini bro, ga bermaksud apa pun juga, oke.


dia bisa komputer kok bro.. malah pinter... berarti tinggal ke kursus2 aja langsung minta dibikinin gitu gan..?
ato kalo ngga ujian dulu jg gpp gt yah... Oke2... Makasih ya gan... \)
kalo bikin sendiri ngga berani om..

Oia, tempat kursus komputer yang kira2 bisa kompromi gt ada rekomended ngga kang...?

Quote:
Original Posted By yahoho
kalo di jakarta si biasanya di terminal2 ada...tapi nambah duit lagi...
kalo solo ada juga nga ya? maaf kalo nga membantu...


di Solo ada tapi kalo puasa sampe menjelang lebaran aja gan... \)
yahoho - 05/11/2010 10:19 AM
#5307

Quote:
Original Posted By afitrisnadi
Selamat Pagi menjelang siang agan agan reg solo..
ane mo nanya2 ne.. saya rencananya mau naik Prameks dari Wates ke Solo. Rencananya mau "dolan-dolan" di Kraton Solo, Pasar Klewer, PGS.
Kalau mau ketempat tsb, sebaiknya saya turun di Stasiun mana ya gan?
Trus dari Stasiun naik kendaraan apa/cukup jalan kakiD?

Terimakasih atas pencerahannya
iloveindonesia

turun di stasiun jebres...terus naek bis kota yg jurusan kartosura. turun di depan PGS. kalo mo ke kraton n psr klewer tinggal jalan ato naek becak...
cmiiw

Quote:
Original Posted By 6o9

di Solo ada tapi kalo puasa sampe menjelang lebaran aja gan... \)

kalo di jakarta, terminal lebak bulus (taunya disitu), ada tiap saat...
bocahb0y - 05/11/2010 10:31 AM
#5308

Quote:
Original Posted By 6o9
dia bisa komputer kok bro.. malah pinter... berarti tinggal ke kursus2 aja langsung minta dibikinin gitu gan..?
ato kalo ngga ujian dulu jg gpp gt yah... Oke2... Makasih ya gan... \)
kalo bikin sendiri ngga berani om..

Oia, tempat kursus komputer yang kira2 bisa kompromi gt ada rekomended ngga kang...?



di Solo ada tapi kalo puasa sampe menjelang lebaran aja gan... \)


ga tau tempatnya saya, coba tanya2 di belakang UNS kan banyak kursus'an di sana, coba aja tanya2, tp yg tempat kursusnya ga terlalu besar ya, biar gampang nego'nya, hihihi.
scubby - 05/11/2010 10:39 AM
#5309

kulonuwun para sedherek2 priyayi solo

nyuwun tulung umpami wonten sing gadah info utawi laporan pandangan mata bandara adisoemarmo ditutup mboten nggih? kenging abu merapi mboten nggih?

kulo mangke badhe bidhal ten solo via montor mabur

niki radi deg2an soale merapi njeblug maleh, wingi angsal kabar jemaah embarkasi solo mboten siyos bidhal saking solo tapi dioper ten suroboyo

maturnuwun poro sedherek, mugi2 Gusti Allah maringi ganjaran, kulo mung saged maringi cendol
supersae - 05/11/2010 10:58 AM
#5310

Quote:
Original Posted By scubby
kulonuwun para sedherek2 priyayi solo

nyuwun tulung umpami wonten sing gadah info utawi laporan pandangan mata bandara adisoemarmo ditutup mboten nggih? kenging abu merapi mboten nggih?

kulo mangke badhe bidhal ten solo via montor mabur

niki radi deg2an soale merapi njeblug maleh, wingi angsal kabar jemaah embarkasi solo mboten siyos bidhal saking solo tapi dioper ten suroboyo

maturnuwun poro sedherek, mugi2 Gusti Allah maringi ganjaran, kulo mung saged maringi cendol

coba takon ning no iki wae gan Telp : 0271-781164
sumber:info
6o9 - 05/11/2010 11:59 AM
#5311

Quote:
Original Posted By bocahb0y
ga tau tempatnya saya, coba tanya2 di belakang UNS kan banyak kursus'an di sana, coba aja tanya2, tp yg tempat kursusnya ga terlalu besar ya, biar gampang nego'nya, hihihi.


oke gan... \)

makasih.. nti coba ane mampir buat tanya2... \)

suwun.. shakehand
gin_dust - 05/11/2010 01:29 PM
#5312

gan... ono sing duwe lagu sing judule bakpao sing nyanyi basuki kro nunung ra..??
karo judule sing mati urip karo kowe... sing nyanyi yo basuki...
tolong ya gan, wes googling ra ketemu ketemu ki...
hanung_ceneel - 05/11/2010 01:36 PM
#5313

Quote:
Original Posted By gin_dust
gan... ono sing duwe lagu sing judule bakpao sing nyanyi basuki kro nunung ra..??
karo judule sing mati urip karo kowe... sing nyanyi yo basuki...
tolong ya gan, wes googling ra ketemu ketemu ki...


rep lomba karaoke to kw hammer:
hanung_ceneel - 05/11/2010 01:37 PM
#5314

dopost
Mbah_Soer - 05/11/2010 02:07 PM
#5315

Quote:
Original Posted By gin_dust
gan... ono sing duwe lagu sing judule bakpao sing nyanyi basuki kro nunung ra..??
karo judule sing mati urip karo kowe... sing nyanyi yo basuki...
tolong ya gan, wes googling ra ketemu ketemu ki...

Mati urip karo kowe
Spoiler for lirics

kene kene kene lungguh kene
omong-omong dikepenakke
ee … ee … oke oke wae
pancen perlu kanggone aku kowe

mumpung lego aku arep takon mas
yen to pancen kowe tresno aku
ben kowe soyo le percoyo
tak wangsuli cobo takonono

yen lik mangan lawuhku lawuh tempe
wis mestine aku yo lawuh tempe
yen ben isuk ben sehat aku dhedhe
kwajibanku aku ngancani dhedhe
yen dompete sithik we ra ono dhuwit
cepet-cepet nonggo tak utangke

kepenak ra kepenak darling
mati urip barengan selawase

yen bebareng lungan karo aku
ruh wong ayu kowe njur kepiye
ra orane aku kepencut dek e
paling-paling mung nglirik sithik wae

sirah mumet mergo masuk angin
opo kowe saguh ngeroki
tak gosok tak pijeti terus
lha pokoke nganti kowe mari

yen njur mlaku ora njarag kesandhung watu
tak tambani watune tak gebugi
yen no ndalan ono pria nggodha aku
yen wonge cilik tak tantang tak penthelengi
yen kliyengan dumadakan njur semaput
yo mesthine aku melu …

opo tenan mati urip karo aku
wani sumpah seksine langit bumi
sing pungkasan rungokne tak takoni
bukti tresno aku kudu nglegani

yen wis nasib awakku ndisiki mati
opo kowe yo saguh ngancani
pitakon ojo aneh-aneh
marakke bingung piye leh ku mangsuli


link: http://www.4shared.com/get/YT1Ihjuq/BASUKI__NUNUNG___CS__-_Mati_Ur.htmlRuang Informasi / Tempat Tanya² [ASK/HELP], Tentang Segala Hal di Solo 'n Regio Solo
bocahb0y - 05/11/2010 02:13 PM
#5316

Quote:
Original Posted By scubby
kulonuwun para sedherek2 priyayi solo

nyuwun tulung umpami wonten sing gadah info utawi laporan pandangan mata bandara adisoemarmo ditutup mboten nggih? kenging abu merapi mboten nggih?

kulo mangke badhe bidhal ten solo via montor mabur

niki radi deg2an soale merapi njeblug maleh, wingi angsal kabar jemaah embarkasi solo mboten siyos bidhal saking solo tapi dioper ten suroboyo

maturnuwun poro sedherek, mugi2 Gusti Allah maringi ganjaran, kulo mung saged maringi cendol


Berdasarkan pemantauan, Bandara dinyatakan saya buka.

Yang ditutup adalah Bandara Adi Sutjipto Jogjakarta. Untuk sementara, jalur penerbangan saya alihkan melalui Bandara Ahmad Yani Semarang & Bandara Adi Sumarmo Solo.

Demikian informasi dari saya. Terima kasih.

*)Untuk Solo kondisi saat ini turun debu vulkanik tapi sangat tipis. tetap sediakan masker, karena masih cukup mengancam kesehatan.
scrotumsasi - 05/11/2010 02:26 PM
#5317

gan,ane mau nanya
1. ada yang tau tempat pembuatan keset dari kain perca?
ni buat tugas kuliah gan

2. ada yg tau pemrakarsa / penanggungjawab biogas di sangkrah?

makasih gan

nuwun
gin_dust - 05/11/2010 02:42 PM
#5318

Quote:
Original Posted By Mbah_Soer
Mati urip karo kowe
Spoiler for lirics

kene kene kene lungguh kene
omong-omong dikepenakke
ee … ee … oke oke wae
pancen perlu kanggone aku kowe

mumpung lego aku arep takon mas
yen to pancen kowe tresno aku
ben kowe soyo le percoyo
tak wangsuli cobo takonono

yen lik mangan lawuhku lawuh tempe
wis mestine aku yo lawuh tempe
yen ben isuk ben sehat aku dhedhe
kwajibanku aku ngancani dhedhe
yen dompete sithik we ra ono dhuwit
cepet-cepet nonggo tak utangke

kepenak ra kepenak darling
mati urip barengan selawase

yen bebareng lungan karo aku
ruh wong ayu kowe njur kepiye
ra orane aku kepencut dek e
paling-paling mung nglirik sithik wae

sirah mumet mergo masuk angin
opo kowe saguh ngeroki
tak gosok tak pijeti terus
lha pokoke nganti kowe mari

yen njur mlaku ora njarag kesandhung watu
tak tambani watune tak gebugi
yen no ndalan ono pria nggodha aku
yen wonge cilik tak tantang tak penthelengi
yen kliyengan dumadakan njur semaput
yo mesthine aku melu …

opo tenan mati urip karo aku
wani sumpah seksine langit bumi
sing pungkasan rungokne tak takoni
bukti tresno aku kudu nglegani

yen wis nasib awakku ndisiki mati
opo kowe yo saguh ngancani
pitakon ojo aneh-aneh
marakke bingung piye leh ku mangsuli


link: http://www.4*shared.com/get/YT1Ihjuq/BASUKI__NUNUNG___CS__-_Mati_Ur.htmlRuang Informasi / Tempat Tanya² [ASK/HELP], Tentang Segala Hal di Solo 'n Regio Solo


maturnuwun sanget mbah...
sing bakpao wonten mboten mbah..?? hehehe...
gin_dust - 05/11/2010 02:43 PM
#5319

Quote:
Original Posted By hanung_ceneel
rep lomba karaoke to kw hammer:


arep tak kon nyetelke pas awake dewe futsal nung, ben dho semangat... hahaha...
bocahb0y - 05/11/2010 03:09 PM
#5320

Quote:
Original Posted By gin_dust
arep tak kon nyetelke pas awake dewe futsal nung, ben dho semangat... hahaha...


koyone sing semangat kowe thok malu:

angel kang golek'e
Page 266 of 467 | ‹ First  < 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > JATENG DIY > Solo > Ruang Informasi / Tempat Tanya² [ASK/HELP], Tentang Segala Hal di Solo 'n Regio Solo