Kalimantan Selatan
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > ►►► barabai ► kandangan ► rantau ◄◄◄
Total Views: 71767 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 18 of 488 | ‹ First  < 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 >  Last ›

awss - 24/06/2010 09:12 PM
#341

Mau dong yg putih2...

Sakit gulu nah..kd kw bagarak...►►► barabai ► kandangan ► rantau ◄◄◄
zonamerah - 24/06/2010 09:18 PM
#342

Quote:
Original Posted By PhotoFreaks
ah..saya jaim kalo didepannya nahhammer:
sok cool...kan udah pegawaioo

tapi putih bener yakp


oh ya...hehehe...penasaran nih...genit:

no pix = hoax ya...

asal jangan :dp ato maho aja tuh...
aidicard - 24/06/2010 09:42 PM
#343

Quote:
Original Posted By PhotoFreaks
ah..saya jaim kalo didepannya nahhammer:
sok cool...kan udah pegawaioo

tapi putih bener yakp




.................................roaming sayap

ciri khas gadis brb gan... D
kasih pict dong... p

wah bisa2 kawin lwn org brb, sudah teminum banyu brb tu ngalih... ngakak
ical021 - 24/06/2010 10:21 PM
#344

memandang kandangan dari monas D

bang aat mode on o
dave_raditya - 25/06/2010 12:15 AM
#345

singgah stumat
augustav - 25/06/2010 07:19 AM
#346

Quote:
Original Posted By ughaw
numpang nginap nah di kandangan....
sementara udah ke karjaw lawan buhan meratus hijau..
ne numpang gretongan wadah amang choumunK wahid MH di saraba.net

kada bahabar2 nih!!!!! mad:
Quote:
Original Posted By ughaw
insya Allah di sampaikan.. shakehand2

kadada sampai lagi nah!!! hammer:
Quote:
Original Posted By PhotoFreaks
ah..saya jaim kalo didepannya nahhammer:
sok cool...kan udah pegawaioo

tapi putih bener yakp




.................................roaming sayap

begitulah cewek pahuluan...genit:
Quote:
Original Posted By zonamerah
oh ya...hehehe...penasaran nih...genit:

no pix = hoax ya...

asal jangan :dp ato maho aja tuh...


Quote:
Original Posted By aidicard
ciri khas gadis brb gan... D
kasih pict dong... p

wah bisa2 kimpoi lwn org brb, sudah teminum banyu brb tu ngalih... ngakak


datangi kasini kada parlu pictnya lagi,,,,maliat haja langsung....D
PhotoFreaks - 25/06/2010 07:30 AM
#347

Quote:
Original Posted By zonamerah
oh ya...hehehe...penasaran nih...genit:

no pix = hoax ya...

asal jangan :dp ato maho aja tuh...

huahahha...
ndak mau saya motoin,malu donk ganoo

cukup diliat lirik2 ajap

Quote:
Original Posted By aidicard
ciri khas gadis brb gan... D
kasih pict dong... p

wah bisa2 kimpoi lwn org brb, sudah teminum banyu brb tu ngalih... ngakak

waduh....
bukan gak mau gan, memang disini cantik2 dan putih2,tapi di kampung halaman sudah ada yang menunggu nahoo


*masih lom ada info klub sepeda Gunung / MTB barabai yahmalu:
augustav - 25/06/2010 07:34 AM
#348

Quote:
Original Posted By PhotoFreaks
huahahha...
ndak mau saya motoin,malu donk ganoo

cukup diliat lirik2 ajap


waduh....
bukan gak mau gan, memang disini cantik2 dan putih2,tapi di kampung halaman sudah ada yang menunggu nahoo


wuihh...agan ni sempet udah ngaskus......:2thumbup

emang kampung halamannya di mana gan??????
zonamerah - 25/06/2010 08:45 AM
#349

Quote:
Original Posted By augustav

datangi kasini kada parlu pictnya lagi,,,,maliat haja langsung....D


kaina bisae mandatangi lagi...malus

lun sudah membuktikan pank nah...genit:
tampurikak - 25/06/2010 09:06 AM
#350

selamat pagi...kaya apa habar kakawanan di sini....pagi -pagi kasih..coffee: dahulu nah
zonamerah - 25/06/2010 09:06 AM
#351

Quote:
Original Posted By wal ai
kalo katahuan biniii....malu


hehehee...malus

asal pian aja kada mamadahi...genit:
skid.roses - 25/06/2010 09:35 AM
#352

Quote:
Original Posted By wal ai
lawas kada talihat...pina baganal susu...kiss


nyampah mad:
zonamerah - 25/06/2010 09:36 AM
#353

Quote:
Original Posted By wal ai
lawas kada talihat...pina baganal susu...kiss


pian am napa yg baganal jua... parut kah...Peace:
ahmad13tahun - 25/06/2010 09:39 AM
#354

Quote:
Original Posted By skid.roses
nyampah mad:


semangat Genk..!!

;)




fm: Biang Kerok fm:
zonamerah - 25/06/2010 09:45 AM
#355

Quote:
Original Posted By ahmad13tahun
semangat Genk..!!

;)




fm: Biang Kerok fm:


apanya tih yg semangat...bingungs
wal ai - 25/06/2010 09:46 AM
#356

Quote:
Original Posted By skid.roses
nyampah mad:


copas neh...mad:
ahmad13tahun - 25/06/2010 09:48 AM
#357

Quote:
Original Posted By zonamerah
apanya tih yg semangat...bingungs


menyasahi nya.. D

apa pina sasah banar ke "wal ai"..

;)

Quote:
Original Posted By wal ai
copas neh...mad:


kira²..





fm: Biang Kerok fm:
zonamerah - 25/06/2010 09:54 AM
#358

Quote:
Original Posted By ahmad13tahun
menyasahi nya.. D

apa pina sasah banar ke "wal ai"..

;)


fm: Biang Kerok fm:


iyakah...hehehe...mana nih bubuhan pahuluan...bingungs
hymunk - 25/06/2010 09:55 AM
#359

Quote:
Original Posted By ahmad13tahun
menyasahi nya.. D

apa pina sasah banar ke "wal ai"..

;)



kira²..





fm: Biang Kerok fm:


ikam layak jua jadi satpam....ngakak
skid.roses - 25/06/2010 09:57 AM
#360

Quote:
Original Posted By wal ai
copas neh...mad:


cuek ae nda mad:
Page 18 of 488 | ‹ First  < 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > ►►► barabai ► kandangan ► rantau ◄◄◄