Kalimantan Selatan
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > ►►► barabai ► kandangan ► rantau ◄◄◄
Total Views: 71767 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 20 of 488 | ‹ First  < 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 >  Last ›

PhotoFreaks - 25/06/2010 04:56 PM
#381

Quote:
Original Posted By augustav
oooooo.........PNS ya!! D

eh...gan besok kalo nggak ada aral kami mo ke tjg nih....


ke tanjung ngapain gan??
sepedaan kah??
wah keren sampe tannjungmatabelo:
dave_raditya - 25/06/2010 07:19 PM
#382

Parkir di kadege►►► barabai ► kandangan ► rantau ◄◄◄
SexyBoy. - 26/06/2010 01:23 AM
#383

Quote:
Original Posted By PhotoFreaks


ke tanjung ngapain gan??
sepedaan kah??
wah keren sampe tannjungmatabelo:

kan ada gath tuh banua 6.....

Rajin banget pake sepeda ke tjg....hammer:►►► barabai ► kandangan ► rantau ◄◄◄
SexyBoy. - 26/06/2010 01:25 AM
#384

Quote:
Original Posted By dave_raditya
Parkir di kadege

sepeda 1000
motor 3000
mobil 5000
sandal gratis
hammer►►► barabai ► kandangan ► rantau ◄◄◄
zonamerah - 26/06/2010 12:04 PM
#385

Quote:
Original Posted By augustav
ooooooo.......kaya itukah????? ngakak


hehehe..harus begitu deh mang,...genit:

Quote:
Original Posted By SexyBoy.
sepeda 1000
motor 3000
mobil 5000
sandal gratis
hammer►►► barabai ► kandangan ► rantau ◄◄◄


ganti profesi jua kah pian wayah ni...bingungs
augustav - 26/06/2010 12:41 PM
#386

Quote:
Original Posted By zonamerah
hehehe..harus begitu deh mang,...genit:



ganti profesi jua kah pian wayah ni...bingungs


ada yang handak parkir pang tuh!!!!! D
PhotoFreaks - 26/06/2010 01:25 PM
#387

Quote:
Original Posted By SexyBoy.
kan ada gath tuh banua 6.....

Rajin banget pake sepeda ke tjg....hammer:►►► barabai ► kandangan ► rantau ◄◄◄


ouw ada gath toh..
sukses ya buat gath nyabeer:

banua 6 dimana sihhammer:
zie_g - 26/06/2010 01:35 PM
#388

selamat siang kandangan
rami juah nehhhh ngakak
augustav - 26/06/2010 01:38 PM
#389

Quote:
Original Posted By PhotoFreaks
ouw ada gath toh..
sukses ya buat gath nyabeer:

banua 6 dimana sihhammer:


banua 6 atau biasa di sebut pahuluan meliputi :

- Kabupaten Tapin ( Rantau )

- Kabupaten Hulu Sungai Selatan ( Kandangan )

- Kabupaten Hulu Sungai Tengah ( Barabai )

- Kabupaten Hulu Sungai Utara ( Amuntai )

- Kabupaten Balangan ( Paringin )

- Kabupaten Tabalong ( Tanjung )


Demikian sekilat infonya gan......D
Padaringan - 27/06/2010 01:49 AM
#390

Quote:
Original Posted By augustav
banua 6 atau biasa di sebut pahuluan meliputi :

- Kabupaten Tapin ( Rantau )

- Kabupaten Hulu Sungai Selatan ( Kandangan )

- Kabupaten Hulu Sungai Tengah ( Barabai )

- Kabupaten Hulu Sungai Utara ( Amuntai )

- Kabupaten Balangan ( Paringin )

- Kabupaten Tabalong ( Tanjung )


Demikian sekilat infonya gan......D




seepp,, ane sangat senang kalo pahuluan dijabarkan kaya ini,, rancak tapahurup
babamMH - 27/06/2010 04:28 AM
#391

Quote:
Original Posted By Padaringan




seepp,, ane sangat senang kalo pahuluan dijabarkan kaya ini,, rancak tapahurup


banua 6 tapahurup kayapa mang

bingungs
bingungs
bingungs►►► barabai ► kandangan ► rantau ◄◄◄
Triwira - 27/06/2010 07:50 AM
#392

Wew, sip nie, hanyar tahu ada markasnya di sini.
Urang Loksado umpat bacungkung nah amun bulih,,,

Salam kenal ja gasan barataan,
augustav - 27/06/2010 08:10 AM
#393

Quote:
Original Posted By Triwira
Wew, sip nie, hanyar tahu ada markasnya di sini.
Urang Loksado umpat bacungkung nah amun bulih,,,

Salam kenal ja gasan barataan,


silakan paman.......

rancaki haja posting di sini.....

wahini dimana posisi nih??????

asli loksadokah??? munnya asli pinanya tahu pang wan ane......D
agnk,, - 27/06/2010 08:13 AM
#394

Quote:
Original Posted By Triwira
Wew, sip nie, hanyar tahu ada markasnya di sini.
Urang Loksado umpat bacungkung nah amun bulih,,,

Salam kenal ja gasan barataan,


Quote:
Original Posted By augustav
silakan paman.......

rancaki haja posting di sini.....

wahini dimana posisi nih??????

asli loksadokah??? munnya asli pinanya tahu pang wan ane......D


nyata ae loksado tu ngkaya rumah ke-2 ja lagi bagi situ D
SexyBoy. - 27/06/2010 08:43 AM
#395

Quote:
Original Posted By agnk,,




nyata ae loksado tu ngkaya rumah ke-2 ja lagi bagi situ D

jar siapa??? bingungs►►► barabai ► kandangan ► rantau ◄◄◄
Triwira - 27/06/2010 10:16 AM
#396

Quote:
Original Posted By augustav
silakan paman.......

rancaki haja posting di sini.....

wahini dimana posisi nih??????

asli loksadokah??? munnya asli pinanya tahu pang wan ane......D




Asli bus ae, asli Loksado jua kah pian?
augustav - 27/06/2010 10:58 AM
#397

Quote:
Original Posted By Triwira
Asli bus ae, asli Loksado jua kah pian?


aku kandangan haja pang!!!

tapi di loksado rata-rata tahu haja tu.....

rumah kam parak mana???

saat ini bagana di mana????
Triwira - 27/06/2010 11:24 AM
#398

Quote:
Original Posted By augustav
aku kandangan haja pang!!!

tapi di loksado rata-rata tahu haja tu.....

rumah kam parak mana???

saat ini bagana di mana????


rumah ulun nang rumah kayu 2 lantai, nyaman ja dicari, nang arsitekturnya kebarat-baratan, ventilasi jendela atas-bawah, buka jendelanya ka dalam.

Posisi lagi di BJM, tapi isuk ka Palangkaraya.

Baelang ja mun ka Loksado, ada ja mama wan abah.
augustav - 27/06/2010 11:52 AM
#399

Quote:
Original Posted By Triwira
rumah ulun nang rumah kayu 2 lantai, nyaman ja dicari, nang arsitekturnya kebarat-baratan, ventilasi jendela atas-bawah, buka jendelanya ka dalam.

Posisi lagi di BJM, tapi isuk ka Palangkaraya.

Baelang ja mun ka Loksado, ada ja mama wan abah.

beh..halah....banyak ai mun rumah kaya itu ti......D

disubarang sini atau di pasar tu kah????

kam sudahlah isi biodata disini......
Triwira - 27/06/2010 02:24 PM
#400

Quote:
Original Posted By augustav
beh..halah....banyak ai mun rumah kaya itu ti......D

disubarang sini atau di pasar tu kah????

kam sudahlah isi biodata disini......


Nie lagi menuju TKP...

Nang paling nyaman pian takuni ja nang ngarannya Wira, mun bujur2 urang loksado pasti tahu ae barataan,

Kada pang mun sok terkenal, tapi dasar nang ngarannya Loksado tu halus banar pang kampungnya, jadi kada mungkin kada bakatahuan, apalagi mun dasar asli urang Dayak sana rata2 kaluarga barataan. hehe,,,
Page 20 of 488 | ‹ First  < 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > ►►► barabai ► kandangan ► rantau ◄◄◄