Kalimantan Selatan
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > Pet Lovers masuk sini please!!!!
Total Views: 11213 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 27 of 41 | ‹ First  < 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 >  Last ›

ebonk88 - 11/11/2011 09:01 PM
#521

Quote:
Original Posted By ahmad13tahun
ngerinya!! eek:

aku melihara 6 bulan kdd beranak jua nah nohope:

tapi meliharanya seikung aja pang hammer:






Viva La Barito Putera


mungkin hamster na keasyikan bmainan klo
smlm ulasan di TV kytu punk
bila hdk baanakan dikurangi mainan na
edodoedogawa - 12/11/2011 09:32 PM
#522

Quote:
Original Posted By d3s_ta
wah... aq baru pelihara hamster... baru sekitar 2 minggu udah beranak 5...

wuiiihhh selamat yaa gan udah jd bapak :selamat
mungki waktu belinya udah hail duluan tuh p

hamster emang paling mudah pemeliharaannya thumbup:

Quote:
Original Posted By jekianakmami
lagi berduka, ularku mati satu
\(\(\(


ular yang mana bingungs
edog4wa - 22/11/2011 10:14 AM
#523

masukin pic ahh daripada sepi o

Spoiler for

[spoiler=beraded dragon]Pet Lovers masuk sini please!!!!

Spoiler for baby reticulatus python
Pet Lovers masuk sini please!!!!

Spoiler for iguana
Pet Lovers masuk sini please!!!!

Spoiler for tegu argentina
Pet Lovers masuk sini please!!!!

Spoiler for musang pandan
Pet Lovers masuk sini please!!!!

Spoiler for kada ingat ngrannya
Pet Lovers masuk sini please!!!!

Spoiler for molurus albino with IGO
Pet Lovers masuk sini please!!!!
[/spoiler]
kulipakkayu - 28/11/2011 10:55 PM
#524

Ikutan memajang gaduhan nah.

Nama : Kitty
Jenis : Kucing Kampung silangan wan apa kada tahu.
Umur : 1thn sudah mun wahini
Kelamin : Binian ( mangkar sudah handak kawin tapi kadada lakinya)

Klo pang ada yang naksir wan mainjamkan kucing laki.


Spoiler for Kitty My Cat
----ACTION----

Pet Lovers masuk sini please!!!!

Pet Lovers masuk sini please!!!!


Pet Lovers masuk sini please!!!!


Pet Lovers masuk sini please!!!!


Pet Lovers masuk sini please!!!!






mun ada kucing laki yang hobby kimpoi , contak gan.. ulun di banjarbaru.
ebonk88 - 29/11/2011 05:01 AM
#525

inya jer harus dipisah spy kada muncul sifat kanibalisme dari indukna
lawan lamun na dipisah harus rajin memakani na
hitung" belajar gasan kena bila kita dapat amanah dari Tuhan berupa anak malu
edodoedogawa - 29/11/2011 07:52 AM
#526

Quote:
Original Posted By kulipakkayu
Ikutan memajang gaduhan nah.

Nama : Kitty
Jenis : Kucing Kampung silangan wan apa kada tahu.
Umur : 1thn sudah mun wahini
Kelamin : Binian ( mangkar sudah handak kimpoi tapi kadada lakinya)

Klo pang ada yang naksir wan mainjamkan kucing laki.


Spoiler for Kitty My Cat
----ACTION----
...



mun ada kucing laki yang hobby kimpoi , contak gan.. ulun di banjarbaru.

silangan anggora nih o

bungasnya kucing nya wowcantik
ampun sorang bini jua nah o
tapi rasanya kawan ada yg becarian kucing bini, anggora murni lagi o

Quote:
Original Posted By ebonk88
inya jer harus dipisah spy kada muncul sifat kanibalisme dari indukna
lawan lamun na dipisah harus rajin memakani na
hitung" belajar gasan kena bila kita dapat amanah dari Tuhan berupa anak malu


quiz nih ngacir:
binatang apakah yg dimaksud bingungs:
kulipakkayu - 29/11/2011 08:29 AM
#527

Quote:
Original Posted By edodoedogawa
silangan anggora nih o

bungasnya kucing nya wowcantik
ampun sorang bini jua nah o
tapi rasanya kawan ada yg becarian kucing bini, anggora murni lagi o





Nah syukur am mun orangnya hakun mainjami san kimpoi wan kucing ulun, aja kena ulun bari anaknya saikung. :addfriends kisss maras jua wan kucing ini haur ulun haja yang dijilatinya capedesmahoscapedes
edog4wa - 29/11/2011 09:15 AM
#528

Quote:
Original Posted By kulipakkayu
Nah syukur am mun orangnya hakun mainjami san kimpoi wan kucing ulun, aja kena ulun bari anaknya saikung. :addfriends kisss maras jua wan kucing ini haur ulun haja yang dijilatinya capedesmahoscapedes


jangan situ yg mengawini kucingnya lah ngakaks
kna ulun kabari lagi o
menakuni org nya dlu D

sent by PM gin nope pian o
wilhelm fink - 29/11/2011 04:28 PM
#529

alhamdulillah burung piaraan ane selama 20tahun ini terawat dgn baik o
tapi repot bener ngurusin makanannya o
kulipakkayu - 29/11/2011 05:03 PM
#530

Quote:
Original Posted By wilhelm fink
alhamdulillah burung piaraan ane selama 20tahun ini terawat dgn baik o
tapi repot bener ngurusin makanannya o


Asal jangan dipakai san menyelang aja wal ae... mun san selang wara baik kapit ka lawang
ical021 - 29/11/2011 06:20 PM
#531

Quote:
Original Posted By wilhelm fink
alhamdulillah burung piaraan ane selama 20tahun ini terawat dgn baik o
tapi repot bener ngurusin makanannya o

sdh d kupir balum burung piaraannya o p
Quote:
Original Posted By kulipakkayu
Asal jangan dipakai san menyelang aja wal ae... mun san selang wara baik kapit ka lawang


nahh.. saran yg mantab ngakak
cendoloid - 29/11/2011 08:30 PM
#532

Quote:
Original Posted By wilhelm fink
alhamdulillah burung piaraan ane selama 20tahun ini terawat dgn baik o
tapi repot bener ngurusin makanannya o


burung apa gan o
pic pliz malus
HuSinZ - 29/11/2011 09:11 PM
#533

uUuy bubuhan nya,, kawakah urang hanyar umpat bagabung,.??
haraguan ulun halus haja,tapi sedikit berbisa,,
balum ada gambar nya,,
mancariakan kameranya dulu nah... Yb
cendoloid - 29/11/2011 10:06 PM
#534

Quote:
Original Posted By HuSinZ
uUuy bubuhan nya,, kawakah urang hanyar umpat bagabung,.??
haraguan ulun halus haja,tapi sedikit berbisa,,
balum ada gambar nya,,
mancariakan kameranya dulu nah... Yb


wisss sangar matabelo:
melihara apa emang gan?
gepsok - 29/11/2011 10:50 PM
#535

Quote:
Original Posted By edog4wa
masukin pic ahh daripada sepi o

Spoiler for

[spoiler=beraded dragon]Pet Lovers masuk sini please!!!!

Spoiler for baby reticulatus python
Pet Lovers masuk sini please!!!!

Spoiler for iguana
Pet Lovers masuk sini please!!!!

Spoiler for tegu argentina
Pet Lovers masuk sini please!!!!

Spoiler for musang pandan
Pet Lovers masuk sini please!!!!

Spoiler for kada ingat ngrannya
Pet Lovers masuk sini please!!!!

Spoiler for molurus albino with IGO
Pet Lovers masuk sini please!!!!
[/spoiler]


Wew,igornya cantik tuh gan,sama kayak IGO yg di foto sama Molurus D
Iguananya brpa kmrn nukar mang.?

Quote:
Original Posted By kulipakkayu
Ikutan memajang gaduhan nah.

Nama : Kitty
Jenis : Kucing Kampung silangan wan apa kada tahu.
Umur : 1thn sudah mun wahini
Kelamin : Binian ( mangkar sudah handak kimpoi tapi kadada lakinya)

Klo pang ada yang naksir wan mainjamkan kucing laki.


Spoiler for Kitty My Cat
----ACTION----

Pet Lovers masuk sini please!!!!

Pet Lovers masuk sini please!!!!


Pet Lovers masuk sini please!!!!


Pet Lovers masuk sini please!!!!


Pet Lovers masuk sini please!!!!






mun ada kucing laki yang hobby kimpoi , contak gan.. ulun di banjarbaru.


Beh bagusnya warnanya.? Kucing kampung aja lah.? Naksir nah... D
edodoedogawa - 29/11/2011 11:05 PM
#536

Quote:
Original Posted By gepsok
Wew,igornya cantik tuh gan,sama kayak IGO yg di foto sama Molurus D
Iguananya brpa kmrn nukar mang.?


Beh bagusnya warnanya.? Kucing kampung aja lah.? Naksir nah... D


kada tahu jua nah o lain ampun ulun jua iguana nya tuh o
ampun kawan jua D
umpat memajang akan disini banar ae D
HuSinZ - 29/11/2011 11:08 PM
#537

Quote:
Original Posted By cendoloid
wisss sangar matabelo:
melihara apa emang gan?

tunggu penampakan nya abah nyalah,... D
edodoedogawa - 29/11/2011 11:13 PM
#538

Quote:
Original Posted By HuSinZ
uUuy bubuhan nya,, kawakah urang hanyar umpat bagabung,.??
haraguan ulun halus haja,tapi sedikit berbisa,,
balum ada gambar nya,,
mancariakan kameranya dulu nah... Yb


Quote:
Original Posted By cendoloid
wisss sangar matabelo:
melihara apa emang gan?


Quote:
Original Posted By HuSinZ
tunggu penampakan nya abah nyalah,... D


jangan2 tadung ni takuts
kulipakkayu - 30/11/2011 06:54 AM
#539

Quote:
Original Posted By gepsok


Wew,igornya cantik tuh gan,sama kayak IGO yg di foto sama Molurus D
Iguananya brpa kmrn nukar mang.?



Beh bagusnya warnanya.? Kucing kampung aja lah.? Naksir nah... D


Bujur mang ae kucing kampung aja.. Warnanya abu-abu campur putih.. Klo ada baisi kucing yang agak bagus warnanya wan Laki kawa kimpoi D Pet Lovers masuk sini please!!!!
gepsok - 30/11/2011 04:29 PM
#540

Quote:
Original Posted By kulipakkayu
Bujur mang ae kucing kampung aja.. Warnanya abu-abu campur putih.. Klo ada baisi kucing yang agak bagus warnanya wan Laki kawa kimpoi D Pet Lovers masuk sini please!!!!


Bah mantap tuh,,bersih bulunya.. Kna ai nah mncari akan pun kawanan klo pna ada D
Page 27 of 41 | ‹ First  < 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > Pet Lovers masuk sini please!!!!