Kalimantan Selatan
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > [BARABAHAN Yuk!!]►►♣♣ BAnjarmasin - maRABAHAN Come In ♦♦◄◄
Total Views: 44772 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 20 of 350 | ‹ First  < 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 >  Last ›

darhams - 29/08/2010 08:21 AM
#381

Quote:
Original Posted By Sunasama
Setelah melalui pembicaraan dengan teman2 ala kadarnya, maka kami ingin mengajak bubuhan banjar-marabahan untuk mengadakan buka puasa bersama:

Hari/tanggal : Selasa, 31 Agustus 2010
jam : setengah 5 ngumpul di lokasi (*
tempat : warung kecil2an (*

Kepada semua teman yang ada di banjar-marabahan, ada baiknya kita bersiltaruhmi sesama warga banjar-marabahan, semoga teman bisa merespon positif rencana ini. supaya bagi warga bjm yang masih belum pernah bersua, ataupun yang sudah lama tidak aktif dapat kembali bersilaturahmi.
Di tunggu responnya, paling lambat hari senin.
______________________________________________________
(* akan di bicarakan secepatnya dalam waktu 2 hari ini



amun orari mantap banar ni genit:
aku umpat yang jelas...
zonamerah - 29/08/2010 08:42 AM
#382

Quote:
Original Posted By Sunasama
Setelah melalui pembicaraan dengan teman2 ala kadarnya, maka kami ingin mengajak bubuhan banjar-marabahan untuk mengadakan buka puasa bersama:

Hari/tanggal : Selasa, 31 Agustus 2010
jam : setengah 5 ngumpul di lokasi (*
tempat : warung kecil2an (*

Kepada semua teman yang ada di banjar-marabahan, ada baiknya kita bersiltaruhmi sesama warga banjar-marabahan, semoga teman bisa merespon positif rencana ini. supaya bagi warga bjm yang masih belum pernah bersua, ataupun yang sudah lama tidak aktif dapat kembali bersilaturahmi.
Di tunggu responnya, paling lambat hari senin.
______________________________________________________
(* akan di bicarakan secepatnya dalam waktu 2 hari ini



yang bisa berhadir...

Quote:
dirikuh pun bisa euy...mumpung masih jomblo ni...malus


Quote:
Original Posted By anankchodet
ulun pasti hadir paman ae??


Quote:
Original Posted By borneo98

Insya Allah, kada kawa memastiakan.. hammers


Quote:
Original Posted By yudiegst
Insya Allah berhadie...btw masalah dananya dibicarakn nanti jua kh


Quote:
Original Posted By line_digital
insya allah mang.. ulun lawan bini ulun habis kecelakaan nah.. doakan lakas baikan nah \(


Quote:
Original Posted By darhams
amun orari mantap banar ni genit:
aku umpat yang jelas...


siep...alhamdulillah kira2 ada 8 orang nang bisa dlu nah...:angel
nunggu yng lain dlu ya..sapa tau ada yg ndak umpatan jua..

@ line :wah, berdukas semoga cepat sembuh aja deh ya...:angel

-----------------------------------------------------

Quote:
Original Posted By BrodoG
bukber dimana nih ? \)


mudahan jadi di orari lah...malus
ku pun ndak jua nah mun makan disana...genit:
Darksuna - 29/08/2010 09:06 AM
#383

Quote:
Original Posted By line_digital
insya allah mang.. ulun lawan bini ulun habis kecelakaan nah.. doakan lakas baikan nah \(


iya kahh..??
mudahan lakas wagas paman ae...
amiin..

Quote:
Original Posted By BrodoG
bukber dimana nih ? \)


kayanya buhannya handak di lontong orari punk nahh...D

Quote:
Original Posted By d3dn0v
tsampai sahur lah... hammer:
emang ngumpulnya saat apa om susan? o[BARABAHAN Yuk!!]►►♣♣ BAnjarmasin - maRABAHAN Come In ♦♦◄◄


ngumpulnya saat imsak..DDD

kita ngumpulnya abies ashar to nah sadang aee..
iya kaahh,...?

Quote:
Original Posted By zonamerah
yang bisa berhadir...



siep...alhamdulillah kira2 ada 8 orang nang bisa dlu nah...:angel
nunggu yng lain dlu ya..sapa tau ada yg ndak umpatan jua..

@ line :wah, berdukas semoga cepat sembuh aja deh ya...:angel

-----------------------------------------------------



mudahan jadi di orari lah...malus
ku pun ndak jua nah mun makan disana...genit:


jadi ja kaah kita di lontong orari..??
zonamerah - 29/08/2010 09:11 AM
#384

Quote:
Original Posted By Darksuna
iya kahh..??
mudahan lakas wagas paman ae...
amiin..



kayanya buhannya handak di lontong orari punk nahh...D



ngumpulnya saat imsak..DDD

kita ngumpulnya abies ashar to nah sadang aee..
iya kaahh,...?



jadi ja kaah kita di lontong orari..??


siep..akur aja nah...mayan buat penyegaran tu euy...genit:
Darksuna - 29/08/2010 09:16 AM
#385

Quote:
Original Posted By zonamerah
siep..akur aja nah...mayan buat penyegaran tu euy...genit:


oke laahhh....
aku edit dolo nahh....
delon_idol - 29/08/2010 09:18 AM
#386

Quote:
Original Posted By Darksuna
oke laahhh....
aku edit dolo nahh....


siep..mun buhannya ndak ke orari oke banar nah...:toast
Darksuna - 29/08/2010 09:20 AM
#387
Bubuhannya
silahkan cek lagi pengmuman disini

mun ada tambahan, bisa ja kita diskusikan lagi...D
dave_raditya - 29/08/2010 09:20 AM
#388

numpang duduk lah,....
Darksuna - 29/08/2010 09:20 AM
#389

Quote:
Original Posted By delon_idol
siep..mun buhannya ndak ke orari oke banar nah...:toast


untuk sementara ke orari punk dolo....
disana harus mesan tempat kah yo..??
delon_idol - 29/08/2010 09:23 AM
#390

Quote:
Original Posted By Darksuna
silahkan cek lagi pengmuman disini

mun ada tambahan, bisa ja kita diskusikan lagi...D


mendingan langsung ditulis ulang aja di postingan terbaru..cos buhannya mun kebelakang lagi males balik2 page...

Quote:
Original Posted By dave_raditya
numpang duduk lah,....


silahkeun bang..:toast

Quote:
Original Posted By Darksuna
untuk sementara ke orari punk dolo....
disana harus mesan tempat kah yo..??


ya kalau emang lebih baik ya mesan sih tempat duduk, ga lucu kalau ternyata kesana ga dapet meja...cd
borneo98 - 29/08/2010 09:24 AM
#391

Quote:
Original Posted By dave_raditya
numpang duduk lah,....


Kada salajur mamasan lontong iwak haruan kah mank.. ?? o
Darksuna - 29/08/2010 09:26 AM
#392

Quote:
Original Posted By delon_idol
mendingan langsung ditulis ulang aja di postingan terbaru..cos buhannya mun kebelakang lagi males balik2 page...



silahkeun bang..:toast



ya kalau emang lebih baik ya mesan sih tempat duduk, ga lucu kalau ternyata kesana ga dapet meja...cd


oke lahhh...
bentarrrr....

ikam haur lah kira2 di, esok atawa hari nie..?
auk hari nie sama esok full dari pagi ampe malam di ae...

Quote:
Original Posted By borneo98
Kada salajur mamasan lontong iwak haruan kah mank.. ?? o


nyaman banar tugh....genit:
delon_idol - 29/08/2010 09:36 AM
#393

Quote:
Original Posted By borneo98
Kada salajur mamasan lontong iwak haruan kah mank.. ?? o


teu aya lamun ngdahar ni euy...genit:
delon_idol - 29/08/2010 09:37 AM
#394

Quote:
Original Posted By Darksuna
oke lahhh...
bentarrrr....

ikam haur lah kira2 di, esok atawa hari nie..?
auk hari nie sama esok full dari pagi ampe malam di ae...



nyaman banar tugh....genit:


aku kdu ngawani ading nah hari ni bacarian persiapan gasan nya ospek suk...cd

macam2 susuruhan buhan seniornya sakalinya...hammer
Sunasama - 29/08/2010 09:39 AM
#395
Pengumuman lanjutan
Setelah melalui pembicaraan dengan teman2 ala kadarnya, maka kami ingin mengajak bubuhan banjar-marabahan untuk mengadakan buka puasa bersama:

Hari/tanggal : Selasa, 31 Agustus 2010
jam : setengah 5 ngumpul (*
tempat : lontong orari ( jalan seberang mesjid aka kampung melayu )

Kepada semua teman yang ada di banjar-marabahan, ada baiknya kita bersiltaruhmi sesama warga banjar-marabahan, semoga teman bisa merespon positif rencana ini. supaya bagi warga bjm yang masih belum pernah bersua, ataupun yang sudah lama tidak aktif dapat kembali bersilaturahmi.
Di tunggu responnya, paling lambat hari senin.
______________________________________________________
(* akan di bicarakan secepatnya dalam waktu 2 hari ini

Sunasama - 29/08/2010 09:45 AM
#396

Quote:
Original Posted By delon_idol
aku kdu ngawani ading nah hari ni bacarian persiapan gasan nya ospek suk...cd

macam2 susuruhan buhan seniornya sakalinya...hammer


wwkwkkwkw...
kaya tu punk mun ospek...
kada kaduitan wan lapahh..DD
_____________________________
*) salah pake ID..hammer:
dave_raditya - 29/08/2010 09:46 AM
#397

Quote:
Original Posted By Sunasama
Setelah melalui pembicaraan dengan teman2 ala kadarnya, maka kami ingin mengajak bubuhan banjar-marabahan untuk mengadakan buka puasa bersama:

Hari/tanggal : Selasa, 31 Agustus 2010
jam : setengah 5 ngumpul (*
tempat : lontong orari ( jalan seberang mesjid aka kampung melayu )

Kepada semua teman yang ada di banjar-marabahan, ada baiknya kita bersiltaruhmi sesama warga banjar-marabahan, semoga teman bisa merespon positif rencana ini. supaya bagi warga bjm yang masih belum pernah bersua, ataupun yang sudah lama tidak aktif dapat kembali bersilaturahmi.
Di tunggu responnya, paling lambat hari senin.
______________________________________________________
(* akan di bicarakan secepatnya dalam waktu 2 hari ini



maap tak bisa ikut,....
Darksuna - 29/08/2010 09:49 AM
#398

Quote:
Original Posted By dave_raditya
maap tak bisa ikut,....


waahh...
sayang sekali bangg....\(
delon_idol - 29/08/2010 09:58 AM
#399

Quote:
Original Posted By Sunasama
wwkwkkwkw...
kaya tu punk mun ospek...
kada kaduitan wan lapahh..DD
_____________________________
*) salah pake ID..hammer:


makanya am nah...cd
kam ada aja kalu di net ? siul:

Quote:
Original Posted By dave_raditya
maap tak bisa ikut,....


tpi kan yg tanggal 4 tu pasti datang kan bang..genit:
anankchodet - 29/08/2010 10:06 AM
#400

Quote:
Original Posted By darhams
amun orari mantap banar ni genit:
aku umpat yang jelas...


han... saikung dah nang mandukung ulun...
Page 20 of 350 | ‹ First  < 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > [BARABAHAN Yuk!!]►►♣♣ BAnjarmasin - maRABAHAN Come In ♦♦◄◄