Kalimantan Selatan
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
Total Views: 17072 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 148 of 152 | ‹ First  < 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 > 

dave_raditya - 29/03/2012 03:06 PM
#2941

allow Semarang dan sekitar nya
malu:

masih gak ada orang nya kah neh ???
blackblues - 02/04/2012 05:15 PM
#2942

lawas kada kemari nah D
koler lalu mempost kaskus beta nih malus
Quote:
Original Posted By cintasemarang


gila:

ada galih matabelo:
Quote:
Original Posted By dave_raditya
allow Semarang dan sekitar nya
malu:

masih gak ada orang nya kah neh ???

halo bang dave
dah 40K ja nih takuts
dave_raditya - 05/04/2012 11:53 AM
#2943

thread ini selalu sepi
takuts
bhaka - 05/04/2012 12:06 PM
#2944

Quote:
Original Posted By dave_raditya
thread ini selalu sepi
takuts


ayo bang kita ramaikan lagi semangka
dave_raditya - 05/04/2012 12:12 PM
#2945

Quote:
Original Posted By bhaka


ayo bang kita ramaikan lagi semangka


mari Bro,....
beer:
bhaka - 05/04/2012 12:20 PM
#2946

Quote:
Original Posted By dave_raditya


mari Bro,....
beer:


gimana bang kena banjir gak disana?
blackblues - 05/04/2012 03:46 PM
#2947

Quote:
Original Posted By dave_raditya


mari Bro,....
beer:


Quote:
Original Posted By bhaka


gimana bang kena banjir gak disana?


umpat meramaikan jua nah beer:
apa kabar amang bedua nih D
bhaka - 07/04/2012 10:45 AM
#2948

Quote:
Original Posted By blackblues




umpat meramaikan jua nah beer:
apa kabar amang bedua nih D


baik aja mank ae D

lawas kada kelihatan nih kemana aja?
blackblues - 07/04/2012 11:02 PM
#2949

Quote:
Original Posted By bhaka


baik aja mank ae D

lawas kada kelihatan nih kemana aja?


bagus ae mun baik2 haja D

kdd ngepost nah, meliat kaskus betty koler banar tampilannya kada baik lalu nohope:
bhaka - 08/04/2012 10:03 AM
#2950

Quote:
Original Posted By blackblues


bagus ae mun baik2 haja D

kdd ngepost nah, meliat kaskus betty koler banar tampilannya kada baik lalu nohope:


ngakaks banyak mank ae yg terjebak di betty
blackblues - 08/04/2012 07:43 PM
#2951

Quote:
Original Posted By bhaka


ngakaks banyak mank ae yg terjebak di betty


makanya nah tega banar nang meinpit nih nohope:

banyak banar masih bugnya, panjang2 nulis komen sekalinya hilang sorangan postnya cd
dave_raditya - 09/04/2012 11:02 AM
#2952

Quote:
Original Posted By blackblues


makanya nah tega banar nang meinpit nih nohope:

banyak banar masih bugnya, panjang2 nulis komen sekalinya hilang sorangan postnya cd



lawas kada melihat id ini,...
bingungs

haur kah ?
bhaka - 09/04/2012 12:10 PM
#2953

Quote:
Original Posted By blackblues


makanya nah tega banar nang meinpit nih nohope:

banyak banar masih bugnya, panjang2 nulis komen sekalinya hilang sorangan postnya cd

kada kawa ae mank ae paksa dirasakan betty ngakaks

Quote:
Original Posted By dave_raditya



lawas kada melihat id ini,...
bingungs

haur kah ?

bertapa dia bang ngakaks
dave_raditya - 09/04/2012 12:54 PM
#2954

Quote:
Original Posted By bhaka

kada kawa ae mank ae paksa dirasakan betty ngakaks


bertapa dia bang ngakaks



iya kah ???
apa hasil nya ?
dave_raditya - 10/04/2012 12:40 PM
#2955

singgah dimari deh,....
numpang ngadem
malus
blackblues - 11/04/2012 01:58 PM
#2956

Quote:
Original Posted By dave_raditya



lawas kada melihat id ini,...
bingungs

haur kah ?

halo bang o
koler mempost pas makai kaskus betty ni nah hammer:
Quote:
Original Posted By bhaka

kada kawa ae mank ae paksa dirasakan betty ngakaks


bertapa dia bang ngakaks

heeh nah, kada baik kayak ini malah dipaksa masuk berbusa:
dave_raditya - 12/04/2012 02:30 PM
#2957

Quote:
Original Posted By blackblues

halo bang o
koler mempost pas makai kaskus betty ni nah hammer:

heeh nah, kada baik kayak ini malah dipaksa masuk berbusa:


he eh nah,....
sama'an

berbusa:
blackblues - 12/04/2012 11:39 PM
#2958

Quote:
Original Posted By dave_raditya


he eh nah,....
sama'an

berbusa:


makanya koler mempost ngakak
mun lagi mood haja mempostnya hammers
dah 40K ja nih matabelo:
dave_raditya - 16/04/2012 02:54 PM
#2959

Quote:
Original Posted By blackblues


makanya koler mempost ngakak
mun lagi mood haja mempostnya hammers
dah 40K ja nih matabelo:


harus nya udah lebih kali Oom,...
amazed:
indutz - 16/04/2012 03:10 PM
#2960

Quote:
Original Posted By dave_raditya


harus nya udah lebih kali Oom,...
amazed:


harusnya udah MIK ya om D D
Page 148 of 152 | ‹ First  < 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 > 
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah