Kalimantan Selatan
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
Total Views: 17072 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 29 of 152 | ‹ First  < 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 >  Last ›

guru cabul - 12/12/2010 04:36 PM
#561

umpat baelang nah wadah buhan sini
mudahan kawa tajajak daerah na kena
btw umpat beakun nah
produsen outdoor equipment GARVAND tu di semarang kh jer ?
indutz - 12/12/2010 05:05 PM
#562

Quote:
Original Posted By mambo mesum
mohon mangap ini trit gak pernah di update, TSnya lagi sibuk \(
salam kenal ulun adingnya TS malus

salam aja bwt TSnya yabubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
kondom.beracun - 12/12/2010 06:24 PM
#563

Quote:
Original Posted By indutz

salam aja bwt TSnya ya


Wanita,....
genit:

Lawas kada'da habar....
Sehat dhe ?bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
ho..oh - 12/12/2010 08:11 PM
#564

Quote:
Original Posted By kondom.beracun
Wanita,....
genit:

Lawas kada'da habar....
Sehat dhe ?bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


ada om dave genit:

alhamdulillah baek D
idoyperdana - 13/12/2010 08:30 AM
#565

Quote:
Original Posted By piringanhitam
Salam knal lah ini tothen,,
rumah d banjar di komp arjuna pal 3,5
Kl di semarang tinggal di tembalangbubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


di tembalang di mananya bos?? parak lawan totem lah??
indutz - 13/12/2010 02:51 PM
#566

Quote:
Original Posted By idoyperdana


di tembalang di mananya bos?? parak lawan totem lah??

di Semarang juga kah?bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
blackblues - 14/12/2010 06:24 PM
#567

Quote:
Original Posted By idoyperdana
di tembalang di mananya bos?? parak lawan totem lah??

aku parak totem, km dimana?
Quote:
Original Posted By indutz
di Semarang juga kah?bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


kyapa tes hari minggu semalam ? eek:
indutz - 15/12/2010 07:04 PM
#568

Quote:
Original Posted By blackblues
aku parak totem, km dimana?


kyapa tes hari minggu semalam ? eek:


soal tes cuma 400 doang :dp
blackblues - 16/12/2010 12:07 PM
#569

Quote:
Original Posted By indutz
soal tes cuma 400 doang :dp

ngakak banyaknya
tapi bisa ja lho eek:
AlamGena - 16/12/2010 09:19 PM
#570

silahkan berkunjang besaruan
blackblues - 16/12/2010 09:50 PM
#571

Quote:
Original Posted By AlamGena
silahkan berkunjang besaruan


menuju TKP el :travel
kayaknya kada bisa datang nah o
sukses haja lah acaranya
nang jauh mendoakan haja
indutz - 17/12/2010 06:03 PM
#572

Quote:
Original Posted By blackblues
ngakak banyaknya
tapi bisa ja lho eek:

waktunya kurang jdnya ada yg ngarang njawabnya ngakaks
Quote:
Original Posted By AlamGena
silahkan berkunjang besaruan


maap eL gbs iktan :sorry
blackblues - 17/12/2010 09:05 PM
#573

Quote:
Original Posted By indutz
waktunya kurang jdnya ada yg ngarang njawabnya ngakaks


maap eL gbs iktan :sorry

ngakaks
banyak2 bedoa ja lagi dah, emang waktunya mepet tarus pang \(
indutz - 17/12/2010 09:46 PM
#574

Quote:
Original Posted By blackblues
ngakaks
banyak2 bedoa ja lagi dah, emang waktunya mepet tarus pang \(


iya, soalnya juga lumayan sulit dibanding ama taun kemarin D
-
pasrah aja, kalo lolos ya alhamdulillah, kalo gagal ya dicoba lagi tahun depan D
blackblues - 17/12/2010 11:18 PM
#575

Quote:
Original Posted By indutz
iya, soalnya juga lumayan sulit dibanding ama taun kemarin D
-
pasrah aja, kalo lolos ya alhamdulillah, kalo gagal ya dicoba lagi tahun depan D


wah2, ada peningkatan kesulitan soal kah D
ya berdoa aja moga dapat yang terbaik :toast
mau_lepaz - 18/12/2010 01:34 AM
#576

besok mau ke jepara linux2:
guring dulu ah D
BokepWati - 18/12/2010 08:31 AM
#577

Singgah dimari,...bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
ho..oh - 18/12/2010 09:23 AM
#578

Quote:
Original Posted By BokepWati
Singgah dimari,...bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


lagi sepi om D
mau_lepaz - 18/12/2010 11:50 PM
#579

Quote:
Original Posted By BokepWati
Singgah dimari,...bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah

wah si bokep dah seribu lebih aja nih matabelo:
Quote:
Original Posted By ho..oh
lagi sepi om D


ho..oh D
bazarie - 21/12/2010 11:12 PM
#580

Quote:
Original Posted By mambo mesum
mohon mangap ini trit gak pernah di update, TSnya lagi sibuk \(
salam kenal ulun adingnya TS malus


toten nya kemana de ???
--------------------------
mohon maaf TS nya kada tau kemana
perkenalkan sepupu TS nya D
Page 29 of 152 | ‹ First  < 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah