Kalimantan Selatan
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
Total Views: 17072 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 3 of 152 |  < 1 2 3 4 5 6 7 8 >  Last ›

piringanhitam - 06/09/2010 12:34 PM
#41

Quote:
Original Posted By aspiansyah
iya ralat.... seharusnya ke selatan..... malu


wah pian neg bahapal malu:
blackblues - 06/09/2010 12:35 PM
#42

Minta di PM jua pang mang D
handak tahu jua Peace:
piringanhitam - 06/09/2010 12:42 PM
#43

Quote:
Original Posted By blackblues
Minta di PM jua pang mang D
handak tahu jua Peace:


hahaha kam neh,,di tagur sesepuh unda neh smalam ;))
tp kada papa punkD

kapan bulik kam??
jekianakmami - 06/09/2010 01:38 PM
#44

Quote:
Original Posted By aspiansyah
ahahahahhaha biar aja..... dr pada ikam cuman quote......
wkakkakakaakaka iloveindonesia


Quote:
Original Posted By aspiansyah
iya ralat.... seharusnya ke selatan..... malu


dasar ikam neh sok tau banar!!
mad:

Quote:
Original Posted By piringanhitam
hihiii begayaan nih agan \)
makasih dah mampir di jateng..
pian di bandung klo??


laen.. ulun di Bangil.. kadang mampir ke Solo, Jogja, Jakarta dan sekitarnya.
o
Sword of Frost - 06/09/2010 05:01 PM
#45

Quote:
Original Posted By jekianakmami




dasar ikam neh sok tau banar!!
mad:



laen.. ulun di Bangil.. kadang mampir ke Solo, Jogja, Jakarta dan sekitarnya.
o


Tapi waktu sowan ama Er El,...
Bilang nya dari solo ???bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
jekianakmami - 06/09/2010 05:15 PM
#46

Quote:
Original Posted By Sword of Frost
Tapi waktu sowan ama Er El,...
Bilang nya dari solo ???bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah

yoi bang.. waktu itu emang dari solo..

tp khan gw gk kuliah disana.. ini khan tretnya harus yang kuliah..

nah lho.. gimandrong tuh??
eek:
piringanhitam - 06/09/2010 08:51 PM
#47

Quote:
Original Posted By jekianakmami

yoi bang.. waktu itu emang dari solo..

tp khan gw gk kuliah disana.. ini khan tretnya harus yang kuliah..

nah lho.. gimandrong tuh??
eek:

Kada harus kuliah julak ae,hehe...
Yg begawe ato tinggal dimari...
Hhe...

Semarang hujan euy serasa di bandung haja \((bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
wilhelm fink - 06/09/2010 09:18 PM
#48

Ke tegal ja pernahnya nah obubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
piringanhitam - 06/09/2010 09:43 PM
#49

Quote:
Original Posted By wilhelm fink
Ke tegal ja pernahnya nah o

Lawas lah pian di tegal??
Hanyar ja melewati tegal td,bah rame lalu jalanannohope:bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
wilhelm fink - 06/09/2010 10:18 PM
#50

Quote:
Original Posted By piringanhitam

Lawas lah pian di tegal??
Hanyar ja melewati tegal td,bah rame lalu jalanannohope:


cuma 2 minggu aja di brebes obubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
jekianakmami - 06/09/2010 10:41 PM
#51

Quote:
Original Posted By piringanhitam
Kada harus kuliah julak ae,hehe...
Yg begawe ato tinggal dimari...
Hhe...

Semarang hujan euy serasa di bandung haja \((bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah

itu judulnya kuliah.. siapa gerang yang mulah??
eek:

laen ak lah pokoknya..
o
piringanhitam - 06/09/2010 11:53 PM
#52

Quote:
Original Posted By jekianakmami
itu judulnya kuliah.. siapa gerang yang mulah??
eek:

laen ak lah pokoknya..
o


sudah di edit hehe terlalu spesifik kalo kuliah tp di judulnya koq tetep yak??
galuhmarindu - 06/09/2010 11:58 PM
#53

Quote:
Original Posted By piringanhitam


sudah di edit hehe terlalu spesifik kalo kuliah tp di judulnya koq tetep yak??


Ya iyalah yg bs ngedit judul cm er el atw buhan momod...Dbubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
henchee - 07/09/2010 12:30 AM
#54

Quote:
Original Posted By piringanhitam
Kada harus kuliah julak ae,hehe...
Yg begawe ato tinggal dimari...
Hhe...

Semarang hujan euy serasa di bandung haja \((bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


Quote:
Original Posted By galuhmarindu
Ya iyalah yg bs ngedit judul cm er el atw buhan momod...Dbubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah



mun kaitu, minta ai lawan RL ganti judul trit nya D
mambo mesum - 07/09/2010 01:01 AM
#55

umpat meramaikan lah bang D
rumah ulun yang di Semarang, mun kuliahnya di Jakarta o
ini lagi di Semarang D
jekianakmami - 07/09/2010 01:04 AM
#56

Quote:
Original Posted By piringanhitam
sudah di edit hehe terlalu spesifik kalo kuliah tp di judulnya koq tetep yak??

nah laen salahku lo??
o

pokoknya ak kd kuliah di jateng..
D
mambo mesum - 07/09/2010 01:17 AM
#57

Quote:
Original Posted By jekianakmami
nah laen salahku lo??
o

pokoknya ak kd kuliah di jateng..
D


ulun jua. kuliah malah di jakarta hammer:
mun rumah ulun di semarng o
salam kenal kk lah shakehand2
jekianakmami - 07/09/2010 10:16 AM
#58

Quote:
Original Posted By mambo mesum
ulun jua. kuliah malah di jakarta hammer:
mun rumah ulun di semarng o
salam kenal kk lah shakehand2

salam kenal jw..
shakehand

ak lahir di jatim, kuliah di jakarta, kerja di banjarbaru, sering mampir di jateng dan jogja
o
blackblues - 07/09/2010 12:40 PM
#59

Quote:
Original Posted By jekianakmami

salam kenal jw..
shakehand

ak lahir di jatim, kuliah di jakarta, kerja di banjarbaru, sering mampir di jateng dan jogja
o

salam kenal jua mang lah
pengembara hitungannya pian nih Peace:
mun ulun lahir di banjarmasin, kuliah di semarang, rancak bjalanan ke bandung + jogja \)
bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
jekianakmami - 07/09/2010 12:44 PM
#60

Quote:
Original Posted By blackblues
salam kenal jua mang lah
pengembara hitungannya pian nih Peace:
mun ulun lahir di banjarmasin, kuliah di semarang, rancak bjalanan ke bandung + jogja \)
bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah

laen pengembara jua ae.. dasar kitu takdirnya..
o

sorangan aja kah disemarang?? kdd mess??
o
Page 3 of 152 |  < 1 2 3 4 5 6 7 8 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah