Kalimantan Selatan
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
Total Views: 17072 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 36 of 152 | ‹ First  < 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 >  Last ›

indutz - 09/01/2011 09:09 PM
#701

Quote:
Original Posted By limatahun
panjenengan kok malah lancar temen jawine mas.. rolleyes:



tp makannya lancar kan.. D





fm: Be Young Care Rock fm:


alhamdulillah lancar gan p
kikyou_raditya - 09/01/2011 09:10 PM
#702

Quote:
Original Posted By limatahun


o

ngomongnya sih bisa aja Yu,,
tp bingung nulisnya.. hammer:



tp sdh di tambal barusan Bang,,

D





fm: Be Young Care Rock fm:


Siapa yang nambal ?
Dewa Ughaw kah ?bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
kikyou_raditya - 09/01/2011 09:11 PM
#703

Quote:
Original Posted By limatahun


o

ngomongnya sih bisa aja Yu,,
tp bingung nulisnya.. hammer:



tp sdh di tambal barusan Bang,,

D





fm: Be Young Care Rock fm:


Siapa yang nambal ?
Dewa Ughaw kah ?bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
kikyou_raditya - 09/01/2011 09:12 PM
#704

Quote:
Original Posted By indutz

la kuwi iso meneh p


hahahaha...iya
aq jg bahasa jawanya ga begitu lancar kok o


Sampun dahar diajeng ?bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
kikyou_raditya - 09/01/2011 09:13 PM
#705

Quote:
Original Posted By indutz


alhamdulillah lancar gan p


Opo ne sing lancar diajeng ?bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
limatahun - 09/01/2011 09:30 PM
#706

Quote:
Original Posted By indutz
alhamdulillah lancar gan p


seep deh.. ;)

Quote:
Original Posted By kikyou_raditya
Siapa yang nambal ?
Dewa Ughaw kah ?bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


Quote:
Original Posted By kikyou_raditya
Siapa yang nambal ?
Dewa Ughaw kah ?bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


ya tukang tambal lah,,
masa Dewa harus repot² turun gunung ngurus masalah sepele kek gtu..

hammer:

Quote:
Original Posted By kikyou_raditya
Sampun dahar diajeng ?bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


dereng Kangmas,, o





fm: Be Young Care Rock fm:
kikyou_raditya - 09/01/2011 09:51 PM
#707

Quote:
Original Posted By limatahun


seep deh.. ;)





ya tukang tambal lah,,
masa Dewa harus repot² turun gunung ngurus masalah sepele kek gtu..

hammer:



dereng Kangmas,, o





fm: Be Young Care Rock fm:


Yang ditambal neraka lho,...
Tak semua orang bisa.
obubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
blackblues - 09/01/2011 09:54 PM
#708

Wah rame dimari kagets:
kada biasanya malu:
-
Lanjut gawi tugas nah, cuma menyapa aja buat yang ngobrol hi:
limatahun - 09/01/2011 09:57 PM
#709

Quote:
Original Posted By kikyou_raditya
Yang ditambal neraka lho,...
Tak semua orang bisa.
obubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


klo urusan tambal sulam aja,,
buhan pendekar gin mampu aja sdh..

D

btw,,
pian pendekar jua lo sdh..

shutup:

Quote:
Original Posted By blackblues
Wah rame dimari kagets:
kada biasanya malu:
-
Lanjut gawi tugas nah, cuma menyapa aja buat yang ngobrol hi:


hari ini dasar hari biasa yg kada biasa.. hammer:

yg semangat lah.. iloveindonesias

cool:hi: jua..

mahos





fm: Be Young Care Rock fm:
blackblues - 09/01/2011 09:59 PM
#710

Quote:
Original Posted By limatahun
klo urusan tambal sulam aja,,
buhan pendekar gin mampu aja sdh..

D

btw,,
pian pendekar jua lo sdh..

shutup:



hari ini dasar hari biasa yg kada biasa.. hammer:

yg semangat lah.. iloveindonesias

cool:hi: jua..

mahos





fm: Be Young Care Rock fm:


wah2
kada biasa kenapa mang?
bused emot mahos tuh gasan siapa
ane kada kaya ente mang \(
limatahun - 09/01/2011 10:01 PM
#711

Quote:
Original Posted By blackblues
wah2
kada biasa kenapa mang?
bused emot mahos tuh gasan siapa
ane kada kaya ente mang \(


pokoknya kada biasa aja.. eek:

aku gin tak seperti yg kau kira.. army:





fm: Be Young Care Rock fm:
blackblues - 09/01/2011 10:04 PM
#712

Quote:
Original Posted By limatahun
pokoknya kada biasa aja.. eek:

aku gin tak seperti yg kau kira.. army:





fm: Be Young Care Rock fm:


wah2, kayatu kah D
ane kira ente normal, berarti kada normal lah ;)
limatahun - 09/01/2011 10:18 PM
#713

Quote:
Original Posted By blackblues
wah2
kada biasa kenapa mang?
bused emot mahos tuh gasan siapa
ane kada kaya ente mang \(


Quote:
Original Posted By blackblues
wah2, kayatu kah D
ane kira ente normal, berarti kada normal lah ;)


yg ku bold kok malah bikin bingung: lah..

ngakaks






fm: Be Young Care Rock fm:
blackblues - 09/01/2011 10:19 PM
#714

Quote:
Original Posted By limatahun
yg ku bold kok malah bikin bingung: lah..

ngakaks






fm: Be Young Care Rock fm:


ngakak
kada paham jua nah hammers
streaming dulu mang lah p
kikyou_raditya - 09/01/2011 10:19 PM
#715

Quote:
Original Posted By limatahun


klo urusan tambal sulam aja,,
buhan pendekar gin mampu aja sdh..

D

btw,,
pian pendekar jua lo sdh..

shutup:



hari ini dasar hari biasa yg kada biasa.. hammer:

yg semangat lah.. iloveindonesias

cool:hi: jua..

mahos





fm: Be Young Care Rock fm:


Oooo,....
Ikam bisa jua lah mun kyatu.
D

Ulun pendekar cinta,... obubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
kikyou_raditya - 09/01/2011 10:20 PM
#716

Quote:
Original Posted By blackblues


ngakak
kada paham jua nah hammers
streaming dulu mang lah p


Streaming apaan ?bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
blackblues - 09/01/2011 10:21 PM
#717

Quote:
Original Posted By kikyou_raditya
Streaming apaan ?bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


catania vs Inter bang
lemot nah najiss
limatahun - 09/01/2011 10:25 PM
#718

Quote:
Original Posted By blackblues
ngakak
kada paham jua nah hammers
streaming dulu mang lah p


akibat kebanyakan menggawi tugas dasar kaya itu pang..

ngakaks

Quote:
Original Posted By kikyou_raditya
Oooo,....
Ikam bisa jua lah mun kyatu.
D

Ulun pendekar cinta,... obubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


belum sampai sana lg Bang,,
ulun hanyar bisa menjahit n merangkai bunga..

hammer:

shakehand
kikyou_raditya - 09/01/2011 10:35 PM
#719

Quote:
Original Posted By blackblues


catania vs Inter bang
lemot nah najiss


Emang tak disiarkan di tipi kah ?bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
kikyou_raditya - 09/01/2011 10:43 PM
#720

[QUOTE=limatahun;345433865]

akibat kebanyakan menggawi tugas dasar kaya itu pang..

ngakaks



belum sampai sana lg Bang,,
ulun hanyar bisa menjahit n merangkai bunga..

hammer:

shakehand
Page 36 of 152 | ‹ First  < 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah