Kalimantan Selatan
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
Total Views: 17072 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 37 of 152 | ‹ First  < 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 >  Last ›

blackblues - 09/01/2011 11:06 PM
#721

Quote:
Original Posted By limatahun
akibat kebanyakan menggawi tugas dasar kaya itu pang..

ngakaks

fm: Be Young Care Rock fm:

ngakak
makanya koler menggawi tugas nah ;)
Quote:
Original Posted By kikyou_raditya
Emang tak disiarkan di tipi kah ?bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah

kdd bang \(
pelit TV indonesia nih mad:
liga italy streaming tarus am norose:
Lollylover - 10/01/2011 09:29 AM
#722

aku bertamu lagi nah o

mana neh orang'y o
blackblues - 10/01/2011 10:48 AM
#723

Quote:
Original Posted By Lollylover
aku bertamu lagi nah o

mana neh orang'y o

selamat bertamu o
kdd ujian kah neh eek:
Quote:
Original Posted By Lollylover
wah, ternyata dopost o

maaf ya o

wah2 matabelo:
Lollylover - 10/01/2011 10:51 AM
#724

Quote:
Original Posted By blackblues
selamat bertamu o
kdd ujian kah neh eek:

wah2 matabelo:


kan aku kuliah'y cuma 2 sks, itupun cuma recourse o

jadi sudah semalam diselesaikan dalam waktu 15 menit o
blackblues - 10/01/2011 11:11 AM
#725

maSIH KEPENUHAN KAH?

Quote:
Original Posted By Lollylover
kan aku kuliah'y cuma 2 sks, itupun cuma recourse o

jadi sudah semalam diselesaikan dalam waktu 15 menit o


wow kk wow matabelo:
pantesan cepat ujiannya
capatnya membalas nih, membawai ngejang kah eek:
Lollylover - 10/01/2011 11:20 AM
#726

Quote:
Original Posted By blackblues
wow kk wow matabelo:
pantesan cepat ujiannya
capatnya membalas nih, membawai ngejang kah eek:


padahal tadi hndak ae o

tapi kada jadi ah, lagi2 ID'ku nyangkut d'sekre o

padahal aku dah mehindari lo dengan mengedit postingan tadi o
blackblues - 10/01/2011 11:22 AM
#727

Quote:
Original Posted By Lollylover
padahal tadi hndak ae o

tapi kada jadi ah, lagi2 ID'ku nyangkut d'sekre o

padahal aku dah mehindari lo dengan mengedit postingan tadi o


ae meraju kah ngakaks
kada dihitung jua lho yang dopost tuh?
aku aja 3 kumasukan kesana, supaya lebih rapi aja cil ae shakehand
mun kada mau bisa aja diedit kok
Lollylover - 10/01/2011 11:25 AM
#728

Quote:
Original Posted By blackblues
ae meraju kah ngakaks
kada dihitung jua lho yang dopost tuh?
aku aja 3 kumasukan kesana, supaya lebih rapi aja cil ae shakehand
mun kada mau bisa aja diedit kok


gasan apa jua meraju o

kada masalah dihitung atau kada o

padahal koler pang ada tesangkut di situ lagi o

tapi biar ae dah o

rapiakan ha o
blackblues - 10/01/2011 11:26 AM
#729

Quote:
Original Posted By Lollylover
gasan apa jua meraju o

kada masalah dihitung atau kada o

padahal koler pang ada tesangkut di situ lagi o

tapi biar ae dah o

rapiakan ha o


ohh ada masalah disana kah semalam?
maaf nah ane kada tahu \(
sudah dieksekusi nih \(
Lollylover - 10/01/2011 11:29 AM
#730

Quote:
Original Posted By blackblues
ohh ada masalah disana kah semalam?
maaf nah ane kada tahu \(
sudah dieksekusi nih \(


ma'ae, santai haja o

kadada masalah, cuma mehindari masalah o

kesian RL'y tu nah jadi "need some rest gila: norose: "
blackblues - 10/01/2011 12:22 PM
#731

Quote:
Original Posted By Lollylover
ma'ae, santai haja o

kadada masalah, cuma mehindari masalah o

kesian RL'y tu nah jadi "need some rest gila: norose: "


wah2 kayatu kah matabelo:
bagus ae kalo dibawa santai haja shakehand
heeh nah, banyak bgt tugas RLnya hammers
Lollylover - 10/01/2011 12:25 PM
#732

Quote:
Original Posted By blackblues
wah2 kayatu kah matabelo:
bagus ae kalo dibawa santai haja shakehand
heeh nah, banyak bgt tugas RLnya hammers


eeh nah o

ya am, maka'y koler mun tebuat2 ke sekre tu o
blackblues - 10/01/2011 12:39 PM
#733

Quote:
Original Posted By Lollylover
eeh nah o

ya am, maka'y koler mun tebuat2 ke sekre tu o


ae ja
mudahan ae kada tebuat lagi
apa nih emot o tarus dipakai eek:
kyapa skripsi?
Lollylover - 10/01/2011 12:40 PM
#734

Quote:
Original Posted By blackblues
ae ja
mudahan ae kada tebuat lagi
apa nih emot o tarus dipakai eek:
kyapa skripsi?


Amiiin o

aku lagi supan nah, lagi telanjang dada pang o
ahmad13tahun - 10/01/2011 01:05 PM
#735

mari kita ramaikan lagi seperti kemarin..

;)






fm: Be Young Care Rock fm:
blackblues - 10/01/2011 01:13 PM
#736

Quote:
Original Posted By Lollylover
Amiiin o

aku lagi supan nah, lagi telanjang dada pang o

wah2
gasan apa telanjang dada?
Quote:
Original Posted By ahmad13tahun
mari kita ramaikan lagi seperti kemarin..

;)






fm: Be Young Care Rock fm:


ayo om cool:
ramaikan ja nah D
ahmad13tahun - 10/01/2011 01:19 PM
#737

Quote:
Original Posted By blackblues
ayo om cool:
ramaikan ja nah D


Om.. mad:

tp aku keluar nukar maem dlu lah,,
sementara ramaikan ja sorangan dlu..

hammer:






fm: Be Young Care Rock fm:
blackblues - 10/01/2011 01:22 PM
#738

Quote:
Original Posted By ahmad13tahun
Om.. mad:

tp aku keluar nukar maem dlu lah,,
sementara ramaikan ja sorangan dlu..

hammer:






fm: Be Young Care Rock fm:


habis pang, masa acil ngakaks
okay lah
aku handak menggawi tugas jua nah p
Lollylover - 10/01/2011 01:31 PM
#739

Quote:
Original Posted By ahmad13tahun
mari kita ramaikan lagi seperti kemarin..

;)






fm: Be Young Care Rock fm:


ayo ayo o

Quote:
Original Posted By blackblues
wah2
gasan apa telanjang dada?


ayo om cool:
ramaikan ja nah D


kepanasan nah o

bawaan hati kalo o
blackblues - 10/01/2011 01:46 PM
#740

Quote:
Original Posted By Lollylover
ayo ayo o



kepanasan nah o

bawaan hati kalo o


wah hati bisa panas jua kah?
takuts
Page 37 of 152 | ‹ First  < 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah