Kalimantan Selatan
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
Total Views: 17072 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 76 of 152 | ‹ First  < 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 >  Last ›

Lollylover - 10/04/2011 09:01 PM
#1501

Quote:
Original Posted By Ridhani.
kada gen
kada wani aku nah pbubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


sama ae tu malu:

aku kada wani jua padahal o
Ridhani. - 10/04/2011 09:06 PM
#1502

Quote:
Original Posted By Lollylover


sama ae tu malu:

aku kada wani jua padahal o


lagi pakai wap pang nah o
ngalih membawangnya
anak situ lulus berataan kah, pina kada beklon lagi obubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
ndahndutz - 10/04/2011 09:24 PM
#1503

Quote:
Original Posted By Ridhani.
langsung pilu orangnya o


sip lah Dbubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


kena sunat ya posting lagee D

ngakak
Lollylover - 10/04/2011 09:28 PM
#1504

Quote:
Original Posted By Ridhani.
lagi pakai wap pang nah o
ngalih membawangnya
anak situ lulus berataan kah, pina kada beklon lagi obubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


koler nah \(

prime ja kada tapi posting lagi \(
Ridhani. - 10/04/2011 09:29 PM
#1505

Quote:
Original Posted By Lollylover


koler nah \(

prime ja kada tapi posting lagi \(

fullbar pang dah lah ngacir:
Quote:
Original Posted By ndahndutz


kena sunat ya posting lagee D

ngakak

kalo ane kena sunat stop dulu posting disana o
trauma obubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
ndahndutz - 10/04/2011 09:33 PM
#1506

Quote:
Original Posted By Ridhani.
fullbar pang dah lah ngacir:

kalo ane kena sunat stop dulu posting disana o
trauma obubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


hahahahaaa....awal2 aku kena sunat dulu

abis kesunat 1000an di regSmg trus langsung menjelajah lounge antar regional buat nyebar postingan ngakak
Ridhani. - 10/04/2011 09:37 PM
#1507

Quote:
Original Posted By ndahndutz


hahahahaaa....awal2 aku kena sunat dulu

abis kesunat 1000an di regSmg trus langsung menjelajah lounge antar regional buat nyebar postingan ngakak

bused dah niat banar ngakaks
pernah 2x kena sunat diregsem, kada pernah kesana lagi sebulanan ngakaksbubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
Lollylover - 10/04/2011 09:39 PM
#1508

Quote:
Original Posted By Ridhani.
fullbar pang dah lah ngacir:

kalo ane kena sunat stop dulu posting disana o
trauma obubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


belum fullbar lagi nah D

santai ja o
Ridhani. - 10/04/2011 09:40 PM
#1509

Quote:
Original Posted By Lollylover


belum fullbar lagi nah D

santai ja o

kukira sudah o
santai aja apanya? bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
ndahndutz - 10/04/2011 09:43 PM
#1510

Quote:
Original Posted By Ridhani.
bused dah niat banar ngakaks
pernah 2x kena sunat diregsem, kada pernah kesana lagi sebulanan ngakaksbubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


aq+klonku dah kena berkali-kali diregsem ngakak

dah ga ngaruh kalo kena sunat



Ju-Rang Junker Semarang :cool
Ridhani. - 10/04/2011 09:44 PM
#1511

Quote:
Original Posted By ndahndutz


aq+klonku dah kena berkali-kali diregsem ngakak

dah ga ngaruh kalo kena sunat



Ju-Rang Junker Semarang :cool

males jua pang
lapah ngetik malah disunat ngakaks
99% junk, 1% serius lho mottonya ngakakbubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
ndahndutz - 10/04/2011 09:51 PM
#1512

Quote:
Original Posted By Ridhani.
males jua pang
lapah ngetik malah disunat ngakaks
99% junk, 1% serius lho mottonya ngakakbubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


aduuuuhh jadi inget kaosnya hammer:
dah jadi blm ya bingung:
Lollylover - 10/04/2011 09:51 PM
#1513

Quote:
Original Posted By Ridhani.
kukira sudah o
santai aja apanya? bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


santai ja ngaskus'y malu:

kaina tebengkalai pulang urusanku \(
Ridhani. - 10/04/2011 09:52 PM
#1514

Quote:
Original Posted By Lollylover


santai ja ngaskus'y malu:

kaina tebengkalai pulang urusanku \(

wah urusan apa pulang nih o

Quote:
Original Posted By ndahndutz


aduuuuhh jadi inget kaosnya hammer:
dah jadi blm ya bingung:

udah jadi tuh
tadi bagi2 di pameran Dbubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
ndahndutz - 10/04/2011 09:55 PM
#1515

Quote:
Original Posted By Ridhani.
wah urusan apa pulang nih o


udah jadi tuh
tadi bagi2 di pameran Dbubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


argghhh.....jd g sabar pingin make wowcantik:

minggu besok pulang ah D
Ridhani. - 10/04/2011 09:58 PM
#1516

Quote:
Original Posted By ndahndutz


argghhh.....jd g sabar pingin make wowcantik:

minggu besok pulang ah D

iya tuh p
ane baru pesan hammers
-
wah mau pulang lagi ya Dbubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
ndahndutz - 10/04/2011 10:08 PM
#1517

Quote:
Original Posted By Ridhani.
iya tuh p
ane baru pesan hammers
-
wah mau pulang lagi ya Dbubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


makin banyak aja neh kaos kaskusku hammer:

pulang dongD

kpn km mudik kalsel lg?
Ridhani. - 10/04/2011 10:10 PM
#1518

Quote:
Original Posted By ndahndutz


makin banyak aja neh kaos kaskusku hammer:

pulang dongD

kpn km mudik kalsel lg?

jiah, kalo ada PO di lain2 kabari juga dong malu:
lebaran bisa ntar pbubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
ndahndutz - 10/04/2011 10:16 PM
#1519

Quote:
Original Posted By Ridhani.
jiah, kalo ada PO di lain2 kabari juga dong malu:
lebaran bisa ntar pbubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


makanya sering2 nongkrong di regsem o

aq lebaran lom tau mudik kemana ntr bingung:
Ridhani. - 10/04/2011 10:17 PM
#1520

Quote:
Original Posted By ndahndutz


makanya sering2 nongkrong di regsem o

aq lebaran lom tau mudik kemana ntr bingung:

sering kok o
cuma ketinggalan mulu kalo ada PO ngakaks
-
ke kalsel lagi aja Dbubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
Page 76 of 152 | ‹ First  < 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah