Kalimantan Selatan
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
Total Views: 17072 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 8 of 152 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >  Last ›

piringanhitam - 27/09/2010 08:54 PM
#141

Quote:
Original Posted By bazarie
ngakaks iya kah, kyp habar klg dsana??
ten bejalan ke lounge RKS gen biar banyak kenal wan bubuhan RKS yg lain, rame kok, kesemrang kah, mudah mudahan mun ada waktu bs aja tuh D


sudah semalam tapi pandirannya kada paham D


habar sbrataan baik haja \)
bazarie - 27/09/2010 09:14 PM
#142

Quote:
Original Posted By piringanhitam
sudah semalam tapi pandirannya kada paham D


habar sbrataan baik haja \)


umpati aja pandiran bubuhan nya, pasti kada bingung hehehe
piringanhitam - 27/09/2010 10:24 PM
#143

Quote:
Original Posted By bazarie
umpati aja pandiran bubuhan nya, pasti kada bingung hehehe


tep aja bingung ky..
ahmad13tahun - 27/09/2010 10:48 PM
#144

linux2:
nongkrong dulu di semarang.. cool:
indutz - 28/09/2010 11:14 AM
#145

Quote:
Original Posted By bazarie


eh ada jeng indutz...............

iya dong
Quote:
Original Posted By piringanhitam

tenane iki??neng ndi saiki p


sampangan..

ntr mo ke kebumen
piringanhitam - 28/09/2010 10:13 PM
#146

Quote:
Original Posted By ahmad13tahun
linux2:
nongkrong dulu di semarang.. cool:


monggo sumonggo.... ujar orang semarang D
piringanhitam - 28/09/2010 10:28 PM
#147

Quote:
Original Posted By indutz
iya dong


sampangan..

ntr mo ke kebumen


iki mesti jeng indutz yg legendaris itu yaaah???
hedian dolan tekan kene p
indutz - 29/09/2010 03:53 PM
#148

Quote:
Original Posted By piringanhitam
iki mesti jeng indutz yg legendaris itu yaaah???
hedian dolan tekan kene p


legendaris soko ngendi hammer:

aq kan isih nubi malu:
indutz - 29/09/2010 04:34 PM
#149

piringanhitam - 30/09/2010 01:38 PM
#150

Quote:
Original Posted By indutz
legendaris soko ngendi hammer:

aq kan isih nubi malu:


nubi seko ngendi?wakakaka ijo2 ne sak nderek ngono,,kei to jenk indutz...
indutz - 30/09/2010 04:22 PM
#151

Quote:
Original Posted By piringanhitam


nubi seko ngendi?wakakaka ijo2 ne sak nderek ngono,,kei to jenk indutz...

kapan2 yobubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
piringanhitam - 30/09/2010 04:40 PM
#152

Quote:
Original Posted By indutz
kapan2 yobubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah


tak enteni lho kiss
bazarie - 30/09/2010 06:35 PM
#153

mampir di semarang dulu ahhh D
indutz - 30/09/2010 09:25 PM
#154

Quote:
Original Posted By piringanhitam
tak enteni lho kiss

mugo2 aq rak lali ;)
Quote:
Original Posted By bazarie
mampir di semarang dulu ahhh D


sepi bang
Sword of Frost - 02/10/2010 04:28 PM
#155

mana buhan nya neh ?
rizliconfuse - 02/10/2010 04:40 PM
#156

semarang - jepara berapa jam berapa duit yaaa confused:
Sword of Frost - 02/10/2010 05:06 PM
#157

Quote:
Original Posted By rizliconfuse
semarang - jepara berapa jam berapa duit yaaa confused:


mau kemana Ji ??
blackblues - 03/10/2010 04:32 PM
#158

Quote:
Original Posted By rizliconfuse
semarang - jepara berapa jam berapa duit yaaa confused:

2-3 jam gan
kalo naik motor bisa 2 jam tuh D
kalo naik bis 12k-20k udah bisa

akhirnya bisa OL lagi setelah lama di bandung
blackblues - 06/10/2010 08:51 PM
#159

Sunyi nya ih di semarang \(
handak umpatan gath reg.semarang kada yo lah?
mana nih amang piringan hitamnya?
indutz - 07/10/2010 10:48 PM
#160

Quote:
Original Posted By blackblues
Sunyi nya ih di semarang \(
handak umpatan gath reg.semarang kada yo lah?
mana nih amang piringan hitamnya?

aq insyaallah dtg bang Dbubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah
Page 8 of 152 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > bubuhan banjar yg ada di Jateng (Semarang dan sekitarnya) masuk laah