Riau Raya
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > SUMATERA > Riau Raya > ۩ R3 - Sub. Regional DUMAI ۩
Total Views: 52498 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 4 of 238 |  < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >  Last ›

panglima_dumai - 21/02/2009 02:13 PM
#61

selama didumai awak ni lum prnah la masuk ke kuburan Putri 7 tu..o
masuk lewat mano tu? \)
j4t1_d1r1 - 21/02/2009 05:36 PM
#62

^
masuk dari gerbang kilang tu yang jelas bang Peace: yang jelas lokasi nya lebih ke arah laut dermaga caltex kalo tak salah bang .....berseberangan degan komplex Fire oo betul tak ye ??


.................. ngacir:
lolce - 21/02/2009 09:39 PM
#63

maap...tadi kapal oleng jadi terdampar ditrit ini, maap ya TS.....SOS \(\(\(
Nimbus2001 - 21/02/2009 10:20 PM
#64

Quote:
Original Posted By panglima_dumai
selama didumai awak ni lum prnah la masuk ke kuburan Putri 7 tu..o
masuk lewat mano tu? \)


masuknya lewat kilang bang,, kayaknya tak boleh sembarangan orang masuk..
D

makin bikin rindu rumah...
\(
intelman - 22/02/2009 11:59 PM
#65

Quote:
Original Posted By Nimbus2001
masuknya lewat kilang bang,, kayaknya tak boleh sembarangan orang masuk..
D

makin bikin rindu rumah...
\(


makanya pulang woi mad:





Peace: ,,linux1:
Nimbus2001 - 23/02/2009 02:18 AM
#66

^^ pengen sih,,., tapi belum 'berhasil'

hammer:
panglima_dumai - 23/02/2009 08:31 AM
#67

Quote:
Original Posted By Nimbus2001
masuknya lewat kilang bang,, kayaknya tak boleh sembarangan orang masuk..
D

makin bikin rindu rumah...
\(


seandainya bs jd objek wisata ya, payah jg ni klu objek sejarah kota dumai tak bs dikunjungi..o
broken_arrow89 - 23/02/2009 11:03 AM
#68

Quote:
Original Posted By panglima_dumai
seandainya bs jd objek wisata ya, payah jg ni klu objek sejarah kota dumai tak bs dikunjungi..o


^
iye bang ....masalah nye itu kilang pertamina objek vital dan strategis oo
panglima_dumai - 23/02/2009 12:11 PM
#69

Quote:
Original Posted By broken_arrow89
^
iye bang ....masalah nye itu kilang pertamina objek vital dan strategis oo


tu lah mslah'y..o
mgkn org tue awak2 ni yg lahir n bsar didumai pun tak tau persis dmn letak makam tu ye..\)
sambal belacans - 23/02/2009 05:51 PM
#70

sayo budak Bnegkales sering jugak bolak-balek ke Dumai ingen jugo tau dimano makam putri tujoh tu,dengo2 Pemkot miko bagosnye buatlah macam brosur kesano,masok lewat mano tros apo ajo agenda wisata di Dumai....

setidaknyo kalau ke Dumai pas pulak singgah dirmah sedaro, bisa jugaklah jalan2 sambil poto2 disano...
panglima_dumai - 23/02/2009 06:11 PM
#71

Quote:
Original Posted By sambal belacans
sayo budak Bnegkales sering jugak bolak-balek ke Dumai ingen jugo tau dimano makam putri tujoh tu,dengo2 Pemkot miko bagosnye buatlah macam brosur kesano,masok lewat mano tros apo ajo agenda wisata di Dumai....

setidaknyo kalau ke Dumai pas pulak singgah dirmah sedaro, bisa jugaklah jalan2 sambil poto2 disano...


tak blh foto2 di situ pakcik, kluo pulak hantunyo kang..wkwkwkwk..DD
AT-8888 - 23/02/2009 07:48 PM
#72

keren jg...
sambal belacans - 23/02/2009 08:55 PM
#73

Quote:
Original Posted By panglima_dumai
tak blh foto2 di situ pakcik, kluo pulak hantunyo kang..wkwkwkwk..DD


aimak...btol ke tu pakcik Panglimo? rolleyes:rolleyes: maklomlah setahu sayo, di Dumai cumo dengo namo tapi tak penah tengok langsong.kadang tebesit jugo
nak ziarah...\)

kalau ado hantu alamak ambek langkah seribulah!!!!ngacir:ngacir:
[img]۩ R3 - Sub. Regional DUMAI ۩[/img]
Lari......
panglima_dumai - 23/02/2009 09:03 PM
#74

Quote:
Original Posted By sambal belacans
aimak...btol ke tu pakcik Panglimo? rolleyes:rolleyes: maklomlah setahu sayo, di Dumai cumo dengo namo tapi tak penah tengok langsong.kadang tebesit jugo
nak ziarah...\)

kalau ado hantu alamak ambek langkah seribulah!!!!ngacir:ngacir:
[img]۩ R3 - Sub. Regional DUMAI ۩[/img]
Lari......


alamak..tu dah pun keluo hntunye..wkwkwk..DD

bs masuk spoiler hntu putri 7 tu pakcik..DD
sambal belacans - 23/02/2009 09:06 PM
#75

Quote:
Original Posted By panglima_dumai
alamak..tu dah pun keluo hntunye..wkwkwk..DD

bs masuk spoiler hntu putri 7 tu pakcik..DD


heheh DD tapi kadang bisa jugo tu diusulkan buat TS Dumai...cerito2 mistik plus photo...disekitar Dumai...mano taulah yang sayo ni yang selalu ke Dumai dapat cerito2 yang seram tu...cam mano TS? hanya sekedar masukan dari Budak Bengkales..DD
j4t1_d1r1 - 23/02/2009 09:07 PM
#76

Quote:
Original Posted By panglima_dumai
tu lah mslah'y..o
mgkn org tue awak2 ni yg lahir n bsar didumai pun tak tau persis dmn letak makam tu ye..\)

^
betol bang malu: kalo nak tengok care yang paling mudah ....keje dalam kilang tu agak nye bang malu:

Quote:
Original Posted By sambal belacans
sayo budak Bnegkales sering jugak bolak-balek ke Dumai ingen jugo tau dimano makam putri tujoh tu,dengo2 Pemkot miko bagosnye buatlah macam brosur kesano,masok lewat mano tros apo ajo agenda wisata di Dumai....

setidaknyo kalau ke Dumai pas pulak singgah dirmah sedaro, bisa jugaklah jalan2 sambil poto2 disano...

^
jangan kan foto foto bang ....masuk je harus pakai pass malu:

Quote:
Original Posted By panglima_dumai
tak blh foto2 di situ pakcik, kluo pulak hantunyo kang..wkwkwkwk..DD

^
wakaka kalau sampai keluo tesampok pulak..payah ubat nye bang ...DD banyak cerite mistis dalam tu \) kawan ade yang pernah tekene soal nye oo

Quote:
Original Posted By AT-8888
keren jg...


Quote:
Original Posted By sambal belacans
aimak...btol ke tu pakcik Panglimo? rolleyes:rolleyes: maklomlah setahu sayo, di Dumai cumo dengo namo tapi tak penah tengok langsong.kadang tebesit jugo
nak ziarah...\)

kalau ado hantu alamak ambek langkah seribulah!!!!ngacir:ngacir:


^tak cukup langkah seribu bang..baru nak lari dah kaku dulu DD:
j4t1_d1r1 - 23/02/2009 09:10 PM
#77

Quote:
Original Posted By sambal belacans
heheh DD tapi kadang bisa jugo tu diusulkan buat TS Dumai...cerito2 mistik plus photo...disekitar Dumai...mano taulah yang sayo ni yang selalu ke Dumai dapat cerito2 yang seram tu...cam mano TS? hanya sekedar masukan dari Budak Bengkales..DD


^
hahaha nampak nye ade yang nak bukak cabang forsup kan regional Riau yee DD: kalau ade tak pe jugak lah DD

apalagi kalau ade pict.....hammer:

tapi kalau tesampok sape nak tanggung jawab Peace:
intelman - 23/02/2009 09:11 PM
#78

rumah GM pertamina dumai

۩ R3 - Sub. Regional DUMAI ۩
panglima_dumai - 23/02/2009 09:14 PM
#79

Quote:
Original Posted By sambal belacans
heheh DD tapi kadang bisa jugo tu diusulkan buat TS Dumai...cerito2 mistik plus photo...disekitar Dumai...mano taulah yang sayo ni yang selalu ke Dumai dapat cerito2 yang seram tu...cam mano TS? hanya sekedar masukan dari Budak Bengkales..DD


aiii maakk..jgn la bang, tak bekembang2 awak klu msih dibyangin crito mistis..
klu BB17 blh la..wkwkwkwk...DD
panglima_dumai - 23/02/2009 09:17 PM
#80

Quote:
Original Posted By intelman
^^ yang diatas pada cakap apa pulak ne?? awak tak ngerti do


*bahasa riau amburadul mode on hammer:


whahahaha..nmpak btul la sis ni tak prnh gaul ma org kmpg..
awak2 ni anak nelayan pesisir la..
awktu tggl di budat ya? \)
Page 4 of 238 |  < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > SUMATERA > Riau Raya > ۩ R3 - Sub. Regional DUMAI ۩