Karesidenan Madiun
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > JAWA TIMUR & BALI > Karesidenan Madiun > Buat putra madiun yang merantau....mari mari..
Total Views: 7027 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 2 of 20 |  < 1 2 3 4 5 6 7 >  Last ›

mutee - 02/12/2010 01:16 AM
#21

aku..aku..
Madiun-tangerang..
Sering k'jokeja juga buat neng0kin pacar malu
rencana pingin pindah jogja,
d0ain y..Buat putra madiun yang merantau....mari mari..
tiktok67 - 02/12/2010 07:51 AM
#22

Quote:
Original Posted By daijiro74
Neng siseh ndi wi? Aq Bogor-Cikeas mburi omahe SBY.



kalo anak caving (susur goa) biasanya di daerah citeureup deket cibinong...
kalo anak panjat tebing biasa di ciampea..
kalo anak gunung hutan ya mana lagi kalo bukan gede-pangrango..
kalo arung jeram di citarum ato cikandang...

surganya pencinta alam anak jakarta kalo di bogor mah...:travel:babyboy1:travel:travel:travel:travel
iloveindonesiailoveindonesiailoveindonesiailoveindonesia

salam buat SBY ya gan, bilangin "tidur yang cukup" shakehand2shakehand2shakehand2shakehand2
tiktok67 - 02/12/2010 08:00 AM
#23

Quote:
Original Posted By mutee
aku..aku..
Madiun-tangerang..
Sering k'jokeja juga buat neng0kin pacar malu
rencana pingin pindah jogja,
d0ain y..Buat putra madiun yang merantau....mari mari..


tangerangnya gan??ane bintaro sih..deket deketlah...iloveindonesia

semoga penempatan jogja ajah...amin...iloveindonesia
messiana - 02/12/2010 09:28 AM
#24

Quote:
Original Posted By sarcratic
podo gan shakehand2

aku yo neng jogja ki D

nggelandang malu:


kok nggelandang gan
lapo nang jogja
haha
mutee - 02/12/2010 09:32 AM
#25

Quote:
Original Posted By tiktok67


tangerangnya gan??ane bintaro sih..deket deketlah...iloveindonesia

semoga penempatan jogja ajah...amin...iloveindonesia

Aq ndk karawaci.. \)
Bintaro sektor piro?Buat putra madiun yang merantau....mari mari..
tiktok67 - 02/12/2010 10:08 AM
#26

Quote:
Original Posted By mutee
Aq ndk karawaci.. \)
Bintaro sektor piro?Buat putra madiun yang merantau....mari mari..


bintaro sektor 5,,, sekitaran kampus STAN...

Mampir gan...moga moga ane ditraktir cendoll...heheheshakehand2:toast:toast:toast
mutee - 02/12/2010 11:20 AM
#27

Quote:
Original Posted By tiktok67


bintaro sektor 5,,, sekitaran kampus STAN...

Mampir gan...moga moga ane ditraktir cendoll...heheheshakehand2:toast:toast:toast

oalah,
Kul ng stan t??
Kwe lulusn sma ndi t??
Taun piro??Buat putra madiun yang merantau....mari mari..
tiktok67 - 02/12/2010 01:42 PM
#28

Quote:
Original Posted By mutee
oalah,
Kul ng stan t??
Kwe lulusn sma ndi t??
Taun piro??Buat putra madiun yang merantau....mari mari..



mpun mboten kuliah, saiki magang neng BPK gan, di gatsu...

mbiyen SMA 1 Geger...tahun 2007 lulus SMA...tahun 2010 lulus STAN...

lha sliramu gan???iloveindonesiailoveindonesia
daijiro74 - 02/12/2010 09:24 PM
#29

Quote:
Original Posted By tiktok67
kalo anak caving (susur goa) biasanya di daerah citeureup deket cibinong...
kalo anak panjat tebing biasa di ciampea..
kalo anak gunung hutan ya mana lagi kalo bukan gede-pangrango..
kalo arung jeram di citarum ato cikandang...

surganya pencinta alam anak jakarta kalo di bogor mah...:travel:babyboy1:travel:travel:travel:travel
iloveindonesiailoveindonesiailoveindonesiailoveindonesia

salam buat SBY ya gan, bilangin "tidur yang cukup" shakehand2shakehand2shakehand2shakehand2


ow,,,Daerah komowi ya...gak tau Petok BEYE Gan jane Gandeng,tp jenenge Presiden metu ko mah langsung Mlebu mobil,nang ndi" di kawal polisi.
anan purple - 02/12/2010 10:48 PM
#30

Melu numpang lewat, merantau nang Solo >-- iso dianggep merantau gak ya, 3 tahun kanggo sekolah, dilanjutke nang Bogor, kuliah.. meh 4 tahun iki...

Sukane : genit: Ngerti dewe nek Gadis Sunda piye.. genit:
Dukane : perasaan seneng2 wae..
tiktok67 - 03/12/2010 07:39 AM
#31

Quote:
Original Posted By daijiro74
ow,,,Daerah komowi ya...gak tau Petok BEYE Gan jane Gandeng,tp jenenge Presiden metu ko mah langsung Mlebu mobil,nang ndi" di kawal polisi.


owh...kalo gitu salam aja buat polisine...suruh bilangin ke SBY "tidur yang cukup" ngakak

sukses slalu gan..
tiktok67 - 03/12/2010 07:41 AM
#32

Quote:
Original Posted By anan purple
Melu numpang lewat, merantau nang Solo >-- iso dianggep merantau gak ya, 3 tahun kanggo sekolah, dilanjutke nang Bogor, kuliah.. meh 4 tahun iki...

Sukane : genit: Ngerti dewe nek Gadis Sunda piye.. genit:
Dukane : perasaan seneng2 wae..


kuliah sing tenanan gan...hoho...kayake seumuran kita...iloveindonesiailoveindonesia
GoGreenNinjaRR - 04/12/2010 12:56 AM
#33

Aku yo melu urun rembug yo sedulur,kampung halamanku neng caruban SMA mejayan kuliah neng Poltek malang lulus kerjo neng suroboyo bar iku merantau neng ibu kota,nah kantor pusat neng jakarta tapi sering kerjo neng luar jawa mulai sumatra kalimantan sulawesi bali,wis pokoke muter terus sampe jarang ketemu bojo,setahun pisan muleh mediun.iloveindonesia
madnesse - 04/12/2010 07:14 AM
#34

Quote:
Original Posted By GoGreenNinjaRR
Aku yo melu urun rembug yo sedulur,kampung halamanku neng caruban SMA mejayan kuliah neng Poltek malang lulus kerjo neng suroboyo bar iku merantau neng ibu kota,nah kantor pusat neng jakarta tapi sering kerjo neng luar jawa mulai sumatra kalimantan sulawesi bali,wis pokoke muter terus sampe jarang ketemu bojo,setahun pisan muleh mediun.iloveindonesia


lak nang bali mampir nggonku kang...D,

pisan lah aku share nang kene yo. aku awit cilik sampe stm nang mediun kota, mari lulus stm mencelat nang kalimantan, ra ono setahun pindah nang bali sampe saiki D. jarang muleh mergo kerjoan karo golek duit gae keluarga. mulih2 minggu wingi kok emesku meninggal berduka padahal arep tingkepan bojoku . iki wes bar 7 dinone dek wingi, nko sore tingkepan. mongo seng arep mampir karo jagonggan nggonku. seng due laptop di gowo yo ra opo. ono koneksi internet nang kene tinggal konek wifi ngaskuso sampe isuk ngakak:
ki no telponku 085655991221 .
GoGreenNinjaRR - 04/12/2010 12:47 PM
#35

Quote:
Original Posted By madnesse
lak nang bali mampir nggonku kang...D,

pisan lah aku share nang kene yo. aku awit cilik sampe stm nang mediun kota, mari lulus stm mencelat nang kalimantan, ra ono setahun pindah nang bali sampe saiki D. jarang muleh mergo kerjoan karo golek duit gae keluarga. mulih2 minggu wingi kok emesku meninggal berduka padahal arep tingkepan bojoku . iki wes bar 7 dinone dek wingi, nko sore tingkepan. mongo seng arep mampir karo jagonggan nggonku. seng due laptop di gowo yo ra opo. ono koneksi internet nang kene tinggal konek wifi ngaskuso sampe isuk ngakak:
ki no telponku 085655991221 .


iyo mas mengko lek eneng wektu tak mapir neng bali utowo neng mediun aku setahun pisan mulih caruban.turut berduka yo gawe memese sampeyan
tiktok67 - 04/12/2010 03:32 PM
#36

Quote:
Original Posted By madnesse
lak nang bali mampir nggonku kang...D,

pisan lah aku share nang kene yo. aku awit cilik sampe stm nang mediun kota, mari lulus stm mencelat nang kalimantan, ra ono setahun pindah nang bali sampe saiki D. jarang muleh mergo kerjoan karo golek duit gae keluarga. mulih2 minggu wingi kok emesku meninggal berduka padahal arep tingkepan bojoku . iki wes bar 7 dinone dek wingi, nko sore tingkepan. mongo seng arep mampir karo jagonggan nggonku. seng due laptop di gowo yo ra opo. ono koneksi internet nang kene tinggal konek wifi ngaskuso sampe isuk ngakak:
ki no telponku 085655991221 .


norose:norose:norose: turut berduka cita ya gan.... smoga diterima disisiNya...

emang susah jaman skarang...hidup buat kerja...bukan kerja buat hidup....
Mq_maniak - 04/12/2010 06:21 PM
#37

aq malah asli solo tp skrg di magetanBuat putra madiun yang merantau....mari mari..
sarcratic_666 - 05/12/2010 04:02 PM
#38

Quote:
Original Posted By Mq_maniak
aq malah asli solo tp skrg di magetan


kuwalikane aku malu:

asli mediun malah saiki neng jogja D
Buat putra madiun yang merantau....mari mari..
satanic.verses - 05/12/2010 05:57 PM
#39

Quote:
Original Posted By sarcratic_666
kuwalikane aku malu:

asli mediun malah saiki neng jogja D
Buat putra madiun yang merantau....mari mari..


kapan balik medion meneheek:
abuneibrahim - 06/12/2010 08:23 AM
#40

Aku meluu...
Mediun tulen ket oek2 sampek tuek tetep cinta mediun...
tp wes mulai 2004 neng jakarta, sampek saiki...

Quote:
Original Posted By tiktok67
mpun mboten kuliah, saiki magang neng BPK gan, di gatsu...

mbiyen SMA 1 Geger...tahun 2007 lulus SMA...tahun 2010 lulus STAN...

lha sliramu gan???iloveindonesiailoveindonesia


aku sma nggeger juga, brarti addek kelas iki..
aku rongewu papat..

Urep jakarta :
Susahe : macete ga nahan..
Senenge : golek opo2 gampang..

pengen urep mediun ae, gemah ripah loh jinawi...
duwek 2000 iso tuku pecel wareg...
:2thumbup:2thumbup:2thumbup
Page 2 of 20 |  < 1 2 3 4 5 6 7 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > JAWA TIMUR & BALI > Karesidenan Madiun > Buat putra madiun yang merantau....mari mari..