Manado
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > SULAWESI > Manado > [INFO]SINDIKAT PERAMPOKAN DAN PENCURIAN di MANADO
Total Views: 6963 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 4 of 46 |  < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >  Last ›

damagezz - 15/01/2011 08:18 AM
#61

Quote:
Original Posted By gpzpunkx
kong sapa dank tu papancuri itu o


yang pasti maho 24 karat,.
3nki - 16/01/2011 03:20 AM
#62

Quote:
Original Posted By damagezz
weww,., nd usah tako brader,,.

sapa tau katu tu papancuri mo pake for dorang pe anak yang lagi saki kong somo meninggal,.
ato tu papancuri pe orang tua ada dapa kanker berat,.
ato tu papancuri sto mo pigi berobat ke luar negeri gara2 lemah syahwat,.,


pastiu skali kita no,. mar so bagitu lei,. nohope:
kalo kwa da cabu pake bulu ketek tu doi pake ba bli,. mad:


manado memang so nda mo ilang deng tu papancuri dari dolo ampe skrang...

keterpurukan ekonomi membuat orang melakukan hal-hal kriminal jadi jang heran kalo papancuri berkeliaran...

tu hari qt di kost bahu amper ilang akang motor, bae le tu qt p motor ada rante akang dp pelek... ngakak

kong so dapa ngana p barang"?
Ztrekel_065 - 16/01/2011 10:15 AM
#63

Quote:
Original Posted By 3nki
manado memang so nda mo ilang deng tu papancuri dari dolo ampe skrang...

keterpurukan ekonomi membuat orang melakukan hal-hal kriminal jadi jang heran kalo papancuri berkeliaran...

tu hari qt di kost bahu amper ilang akang motor, bae le tu qt p motor ada rante akang dp pelek... ngakak

kong so dapa ngana p barang"?


qta pe selop ilang pa nn pe kost..
nintau sapa yg ada ambe...
padahal nda lama \( \( \(
michangela - 17/01/2011 01:07 AM
#64

Quote:
Original Posted By Ztrekel_065
qta pe selop ilang pa nn pe kost..
nintau sapa yg ada ambe...
padahal nda lama \( \( \(


dorang cuma ada pinjam sto katu D
Regma - 17/01/2011 01:29 AM
#65

Quote:
Original Posted By michangela
dorang cuma ada pinjam sto katu D


^^^^

napa katu tu yang ambe nga p solop mik D
3nki - 17/01/2011 02:16 AM
#66

Quote:
Original Posted By Ztrekel_065
qta pe selop ilang pa nn pe kost..
nintau sapa yg ada ambe...
padahal nda lama \( \( \(


jah nda ba bilang kwa... so itu, kalo datang dikost bawa botol spy langsung amankan slop dalam kamar ngakak
mothlink - 18/01/2011 12:31 AM
#67

kiapa reen so lebe nda aman skarang?? mar depe berita bilang bukang le dari manado dp tsk?? so talebe komang tu kawanua kalo j bekeng besae kampung sandiri... peace...
shakehand:
gpzpunkx - 18/01/2011 01:30 PM
#68

Quote:
Original Posted By damagezz
yang pasti maho 24 karat,.


adoh bahaya berarti tu polisi D
dy somo tusbol ngakak

dama siapkan pasukan antiMAHO army:
damagezz - 19/01/2011 03:37 PM
#69
19 - 01 - 2011
pencuri masuk di kamar nya adisastra a.k.a adhien26,.,.

seperti biasa,. gembok hilang lenyap., tas di bongkar., kasur di bongkar.,

untung,. laptop sama uang bayar spp sudah di amankan terlebih dahulu,.

jadi., pencuri pulang dgn tangan kosong kayaknya,.
sulangi - 20/01/2011 10:26 AM
#70

Quote:
Original Posted By damagezz
pencuri masuk di kamar nya adisastra a.k.a adhien26,.,.

seperti biasa,. gembok hilang lenyap., tas di bongkar., kasur di bongkar.,

untung,. laptop sama uang bayar spp sudah di amankan terlebih dahulu,.

jadi., pencuri pulang dgn tangan kosong kayaknya,.



kancut dang papancuri nda bawa p
Ztrekel_065 - 20/01/2011 10:12 PM
#71

Quote:
Original Posted By 3nki
jah nda ba bilang kwa... so itu, kalo datang dikost bawa botol spy langsung amankan slop dalam kamar ngakak


jiah,,,gimana nn so di ujung kulon sana...
kalu nn masi di kost qta mo pasiar2 ka sana...
Ztrekel_065 - 20/01/2011 10:15 PM
#72

Quote:
Original Posted By damagezz
pencuri masuk di kamar nya adisastra a.k.a adhien26,.,.

seperti biasa,. gembok hilang lenyap., tas di bongkar., kasur di bongkar.,

untung,. laptop sama uang bayar spp sudah di amankan terlebih dahulu,.

jadi., pencuri pulang dgn tangan kosong kayaknya,.


wew...krng qta pe kamar dia nda maso kang....
coba2 jo maso qta pe kamar....
mo abis tu papancuri itu dia...mad: sambel merah
jangkriktampan - 09/03/2011 09:37 AM
#73

Waktu :maret 2011
TKP : Rumah dinas bea cukai sario

jendela dicongkel sekitar jam 3-4 subuh..
bb,iphone,laptop,gitar,ama dompet raib.. berduka
kupret_84 - 09/03/2011 11:42 AM
#74

Quote:
Original Posted By Ztrekel_065
qta pe selop ilang pa nn pe kost..
nintau sapa yg ada ambe...
padahal nda lama \( \( \(


wah ternyata berbahaya jg ya meninggalkan kos2an \(
harus selalu hati2 nih
odi - 09/03/2011 10:31 PM
#75

Quote:
Original Posted By jangkriktampan
Waktu :maret 2011
TKP : Rumah dinas bea cukai sario

jendela dicongkel sekitar jam 3-4 subuh..
bb,iphone,laptop,gitar,ama dompet raib.. berduka


wah parah, turut berduka gan norose:
Ztrekel_065 - 10/03/2011 06:39 AM
#76

Quote:
Original Posted By jangkriktampan
Waktu :maret 2011
TKP : Rumah dinas bea cukai sario

jendela dicongkel sekitar jam 3-4 subuh..
bb,iphone,laptop,gitar,ama dompet raib.. berduka

di mana di sario bro...
biar jelas lorong na...
nintau kasiang dia pe rumah dinas D
lapor pol pp saja
Quote:
Original Posted By kupret_84
wah ternyata berbahaya jg ya meninggalkan kos2an \(
harus selalu hati2 nih


di t4 kamu pencuri susah masuk na...
tapi di kompleks itu ada pencuri2 na..
saya kan tinggal di kompleks itu ada 6 thn D[INFO]SINDIKAT PERAMPOKAN DAN PENCURIAN di MANADO
jangkriktampan - 10/03/2011 10:58 PM
#77

Quote:
Original Posted By odi
wah parah, turut berduka gan norose:

Makasi gan

Quote:
Original Posted By Ztrekel_065
di mana di sario bro...
biar jelas lorong na...
nintau kasiang dia pe rumah dinas D
lapor pol pp saja
[INFO]SINDIKAT PERAMPOKAN DAN PENCURIAN di MANADO


di depan jalan,sebelah rumah Dan-Lanud deket Adira..
udah lapor polisi tp ga ada kabar ampe sekarang.. \(
Ztrekel_065 - 10/03/2011 11:24 PM
#78

Quote:
Original Posted By jangkriktampan
Makasi gan



di depan jalan,sebelah rumah Dan-Lanud deket Adira..
udah lapor polisi tp ga ada kabar ampe sekarang.. \(

wah, parah juga nie polisi na...
rumah dinas bea cukai na yg di rampok kok nga di proses... hammer:
apa makan gaji buta aja ya...
coba di cenfirmasi ke rumah yg di rampok biar nga ilang contak na..kan ada senang na juga , . .. tapi kalau polisi na juga ilangin jejak bingung: mau jadi apa negara qta cd:
komadok - 06/04/2011 12:10 PM
#79

Quote:
Original Posted By jangkriktampan
Waktu :maret 2011
TKP : Rumah dinas bea cukai sario

jendela dicongkel sekitar jam 3-4 subuh..
bb,iphone,laptop,gitar,ama dompet raib.. berduka


rumahnya anangga kang??

ngakak
80imgadizz - 06/04/2011 01:38 PM
#80

Kejadian kemaren dulu..
Tekape: tempat kos ane dekat SMA 9..

telah raib: Genset hammer:

Pelaku terlihat berjumlah 2 orang menggunakan sepeda motor..army:
Page 4 of 46 |  < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > SULAWESI > Manado > [INFO]SINDIKAT PERAMPOKAN DAN PENCURIAN di MANADO