Kalimantan Selatan
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > ۩ [Official Thread] RKS Photography ۩
Total Views: 22689 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 39 of 54 | ‹ First  < 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 >  Last ›

AlamGena - 18/10/2011 03:06 PM
#761

Quote:
Original Posted By doubleblitzz
mehadang Alamgena Photoworks yg jadi EO nya....... linux2:

lagi haur besepedaan nah siul:
augustav - 18/10/2011 06:14 PM
#762

Quote:
Original Posted By doubleblitzz
mehadang Alamgena Photoworks yg jadi EO nya....... linux2:


sama....mahadang jua nah :cool
AlamGena - 18/10/2011 06:23 PM
#763

Quote:
Original Posted By doubleblitzz
mehadang Alamgena Photoworks yg jadi EO nya....... linux2:


Quote:
Original Posted By augustav
sama....mahadang jua nah :cool


hndk hunting apa dulu nah?

mun sorang jd EO pasti dpt bayarannya p
augustav - 18/10/2011 08:27 PM
#764

Quote:
Original Posted By AlamGena
hndk hunting apa dulu nah?

mun sorang jd EO pasti dpt bayarannya p


matre ternyata....hammer
Bayu.Apache - 18/10/2011 08:36 PM
#765

Quote:
Original Posted By AlamGena
hndk hunting apa? LS kah? model atau HI?

Model Om,, jum'at / Sabtu nie mun kdd halangan di Gunung Kupang...

Quote:
Original Posted By doubleblitzz
mehadang Alamgena Photoworks yg jadi EO nya....... linux2:


ngakak ngakak
AlamGena - 18/10/2011 08:48 PM
#766

Quote:
Original Posted By augustav
matre ternyata....hammer

gasan membari makani model nya D
Quote:
Original Posted By Bayu.Apache
Model Om,, jum'at / Sabtu nie mun kdd halangan di Gunung Kupang...



ngakak ngakak


habari ja kaena lah....


jumat - minggu ke kotabaru hammer:
Bayu.Apache - 18/10/2011 09:05 PM
#767

Quote:
Original Posted By AlamGena


habari ja kaena lah....


jumat - minggu ke kotabaru hammer:


Yaa kah Om,, amun kaitu diundur ae nah nunggui pian ngakak
Kalo nya ada bawai Model yang lain,, ulun langsung belajar jua lwan bubuhan pian ngakak
AlamGena - 18/10/2011 09:08 PM
#768

Quote:
Original Posted By Bayu.Apache
Yaa kah Om,, amun kaitu diundur ae nah nunggui pian ngakak
Kalo nya ada bawai Model yang lain,, ulun langsung belajar jua lwan bubuhan pian ngakak

ayja gampang aja tu
Bayu.Apache - 18/10/2011 09:11 PM
#769

Quote:
Original Posted By AlamGena
ayja gampang aja tu


Makasih Bang Alam Ganteng ngakak ngakak
D'killz - 18/10/2011 10:17 PM
#770

izin upload lg om...semoga tidak bosan dgn foto dan modelnya yg itu2 aja...


Spoiler for girl

۩ [Official Thread] RKS Photography ۩

Uploaded with ImageShack.us



550D+tamron 17-50 f2.8



terima kasih gan..
Bayu.Apache - 18/10/2011 11:23 PM
#771

Quote:
Original Posted By D'killz
izin upload lg om...semoga tidak bosan dgn foto dan modelnya yg itu2 aja...


Spoiler for girl

۩ [Official Thread] RKS Photography ۩

Uploaded with ImageShack.us



550D+tamron 17-50 f2.8


Biar model nya yg itu-itu jaa tapi kada bosan malihat ambilan pian Om ae \)
terima kasih gan..
AlamGena - 19/10/2011 06:08 AM
#772

Quote:
Original Posted By D'killz
izin upload lg om...semoga tidak bosan dgn foto dan modelnya yg itu2 aja...


Spoiler for girl

۩ [Official Thread] RKS Photography ۩

Uploaded with ImageShack.us



550D+tamron 17-50 f2.8



terima kasih gan..

overall udah bagus...sayang ada yg mengganggu dikit, orang lewat besepa motor dibelakang tuh hammer:

komposisi masih harus diasah lagi...
dalam foto ini kalo ingin lebih menonjolkan model berarti harus lebih kuat lagi tembakan ke model nya, bukan background nya yg gedung itu

usul, lebih banyak baca bbrp artikel yg ada di list didepan lagi gan...
saran, kalo upload foto mending ke photobucket, daftar gratis
kalo di imageshack bisa hilang, apalagi kalo kd daftar
doubleblitzz - 19/10/2011 09:17 AM
#773

Quote:
Original Posted By AlamGena
hndk hunting apa dulu nah?

mun sorang jd EO pasti dpt bayarannya p


Quote:
Original Posted By AlamGena
gasan membari makani model nya D


habari ja kaena lah....


jumat - minggu ke kotabaru hammer:

setujuu..... klo gasan membari makan modelnya + minum teh kotak di lokasi oke laaaahhh... 10ribu sorang cukup ai klo lah o
set
Quote:
Original Posted By D'killz
izin upload lg om...semoga tidak bosan dgn foto dan modelnya yg itu2 aja...


Spoiler for girl

۩ [Official Thread] RKS Photography ۩

Uploaded with ImageShack.us



550D+tamron 17-50 f2.8



terima kasih gan..


tumben combo 5D + 135L nya kd dipakai om ? D
mungkin hdk meambil wide nya lah.....
kyknya kd pakai light modifier nih... pina keras shadow nya....
perspektifnya oke om.... suka saiia..... lanjuuuttt
augustav - 19/10/2011 11:58 AM
#774

lawas kada aplut LS di sini nah ....

Spoiler for ?
۩ [Official Thread] RKS Photography ۩
augustav - 19/10/2011 12:01 PM
#775

lagi.....

Spoiler for ?
۩ [Official Thread] RKS Photography ۩
augustav - 19/10/2011 12:02 PM
#776

dan lagi .....

Spoiler for ?
۩ [Official Thread] RKS Photography ۩
augustav - 19/10/2011 12:04 PM
#777

sekali lagi ....

Spoiler for ?
۩ [Official Thread] RKS Photography ۩
RaitteiAndre - 19/10/2011 03:17 PM
#778

Ulun hndak pensiun fotografi dulu nah, sapa tau ada nang berminat menukari perlengkapan fotografi ulun silahkan mampir di FJB reg kalsel malu:
D'killz - 19/10/2011 08:07 PM
#779

Quote:
Original Posted By AlamGena
overall udah bagus...sayang ada yg mengganggu dikit, orang lewat besepa motor dibelakang tuh hammer:

komposisi masih harus diasah lagi...
dalam foto ini kalo ingin lebih menonjolkan model berarti harus lebih kuat lagi tembakan ke model nya, bukan background nya yg gedung itu

usul, lebih banyak baca bbrp artikel yg ada di list didepan lagi gan...
saran, kalo upload foto mending ke photobucket, daftar gratis
kalo di imageshack bisa hilang, apalagi kalo kd daftar


mungkin gini yg dimaksud gan? malu
Spoiler for girl
۩ [Official Thread] RKS Photography ۩

Uploaded with ImageShack.us


Perasaan di photobucket yg bsa hilang gan bingung






Quote:
Original Posted By doubleblitzz

tumben combo 5D + 135L nya kd dipakai om ? D
mungkin hdk meambil wide nya lah.....
kyknya kd pakai light modifier nih... pina keras shadow nya....
perspektifnya oke om.... suka saiia..... lanjuuuttt


iya mau ngambil wide, jd pake kamera satunya... itu flash langsung diarahkan ke model, dari kiri dan kanan.. ga pake payung atau softbox,....
ini om ane kasih 5D + 135L nya malu
Spoiler for girl
۩ [Official Thread] RKS Photography ۩

Uploaded with ImageShack.us




thanks agan smua
AlamGena - 19/10/2011 08:28 PM
#780

Quote:
Original Posted By D'killz
mungkin gini yg dimaksud gan? malu
Spoiler for girl
۩ [Official Thread] RKS Photography ۩

Uploaded with ImageShack.us


Perasaan di photobucket yg bsa hilang gan bingung








iya mau ngambil wide, jd pake kamera satunya... itu flash langsung diarahkan ke model, dari kiri dan kanan.. ga pake payung atau softbox,....
ini om ane kasih 5D + 135L nya malu
Spoiler for girl
۩ [Official Thread] RKS Photography ۩

Uploaded with ImageShack.us




thanks agan smua

much better thumbup:

mungkin tinggal komposisi aja lagi


di photobucket punya ku kd hilang ae nah, banyak banar album foto disana
asal di register aja yakin kd hilang...
Page 39 of 54 | ‹ First  < 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > KALIMANTAN > Kalimantan Selatan > ۩ [Official Thread] RKS Photography ۩