Banyumas
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > JATENG DIY > Banyumas > ஜ۩۞۩ஜ sman 2 purwokerto ஜ۩۞۩ஜ
Total Views: 10432 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 10 of 44 | ‹ First  < 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 >  Last ›

dhuha007 - 17/06/2011 05:50 PM
#181

Quote:
Original Posted By Necromous
sama aja gan ngakaks
mending mbolos aja lah, yang ambil orang tua ngakaks


aku bee mbolos ngakaks

ora papa laah, wong tuwane kon mangkat dewek malu:
mathslover - 17/06/2011 06:03 PM
#182

Quote:
Original Posted By dhuha007
klik aja laah gaan hammer:

aku sih ora mangkat shutup:


udah kok gan . hehe . D ntar tak rate . wkwk . D

Quote:
Original Posted By dhuha007
PENGUMUMAN

Besok ambil rapot jam 10 yang ambil orangtua

ngacir:


ttp bae aku ngesuk mangkat . bzzzttt

Quote:
Original Posted By Necromous
ampooon dah bingungs
rame sekali sekarang ngakaks


iya gan . tapi asik koh gan . wkwk ngakak

Quote:
Original Posted By Darariram
duh kangen karo smadha. siki wis kaya ngapa yahhh bingungs dadi kemutan gebetanku pas SMA gehh malusmalus

nitip lapak akh


cie cie cie . mba'e . wkwkwk . ngakak
eh mb apa mas ya gan ?
dhuha007 - 17/06/2011 06:06 PM
#183

Quote:
Original Posted By mathslover
udah kok gan . hehe . D ntar tak rate . wkwk . D



iya gan . tapi asik koh gan . wkwk ngakak


cie cie cie . mba'e . wkwkwk . ngakak
eh mb apa mas ya gan ?


itu mba gaan, coba aja cek sendiri hammer:

ngesuk ora mangkat laah shutup:
mathslover - 17/06/2011 06:09 PM
#184

Quote:
Original Posted By dhuha007
itu mba gaan, coba aja cek sendiri hammer:

ngesuk ora mangkat laah shutup:


ngakak , mbokan ane salah gan , jadinya tanya kaya gitu . D
ngesuk sie aku mangkat , cz kancaku ana sing arep bagi2 pizza gratis . wkwkwk ngakak thumbup:
dhuha007 - 17/06/2011 06:13 PM
#185

Quote:
Original Posted By mathslover
ngakak , mbokan ane salah gan , jadinya tanya kaya gitu . D
ngesuk sie aku mangkat , cz kancaku ana sing arep bagi2 pizza gratis . wkwkwk ngakak thumbup:


ulang tahun apa ? enak kuwe kena nggo sarapan hammer:
mathslover - 17/06/2011 06:25 PM
#186

Quote:
Original Posted By dhuha007
ulang tahun apa ? enak kuwe kena nggo sarapan hammer:


ora sie jane .
cuma tes gawe pizza dewek , terus arep dibagi2 . tapi ttp bae dikon bayar . hammer wkwkw .
ya ora lah gan . tidak setara dengan nasi . wkwk D
Necromous - 17/06/2011 06:26 PM
#187

besok ane penjurusan gan malus
doain ane masuk IPA ya malus
mathslover - 17/06/2011 06:38 PM
#188

Quote:
Original Posted By Necromous
besok ane penjurusan gan malus
doain ane masuk IPA ya malus


sep gan ! :thumbup
enak loh masuk ipa . #nada promosi# . wkwk D
Darariram - 17/06/2011 07:10 PM
#189

Spoiler for wueks
Quote:
ane aganwati asli dari sumampir.... malu malu
Darariram - 17/06/2011 07:13 PM
#190

Quote:
Original Posted By mathslover
sep gan ! :thumbup
enak loh masuk ipa . #nada promosi# . wkwk D


ya enakan mlebu IPS lah yia, ngko bisa merasakan sensasi bagai dikejar angin puting beliung pas pelajaran akuntansi (aben esuk mangkat gasik banget ngebut nyonto PR akuntansi ne kancane, urung rampung nyonto wis dinei tugas anyar ngakaks ngakaks)
Necromous - 17/06/2011 07:18 PM
#191

Quote:
Original Posted By Darariram
ya enakan mlebu IPS lah yia, ngko bisa merasakan sensasi bagai dikejar angin puting beliung pas pelajaran akuntansi (aben esuk mangkat gasik banget ngebut nyonto PR akuntansi ne kancane, urung rampung nyonto wis dinei tugas anyar ngakaks ngakaks)


wah maksa banget gan ngakaks
Darariram - 17/06/2011 07:31 PM
#192

Quote:
Original Posted By Necromous
wah maksa banget gan ngakaks


seh lah curhat colongan koh ngakaks ngakaks
mathslover - 17/06/2011 07:33 PM
#193

Quote:
Original Posted By Darariram
Spoiler for wueks


okeh mb . wkwk . D

Quote:
Original Posted By Darariram
ya enakan mlebu IPS lah yia, ngko bisa merasakan sensasi bagai dikejar angin puting beliung pas pelajaran akuntansi (aben esuk mangkat gasik banget ngebut nyonto PR akuntansi ne kancane, urung rampung nyonto wis dinei tugas anyar ngakaks ngakaks)


jar2e ipa ora kaya kuwe ya mb ? wkwk . D
ipa be iya ngrti . saben esuk pasti ana bae sing teka gasik banget ben teyeng nyonto pr kancane . wkwk . ngakak .
tapi itulah SMA . D YbYb
Darariram - 17/06/2011 07:50 PM
#194

Quote:
Original Posted By mathslover
okeh mb . wkwk . D



jar2e ipa ora kaya kuwe ya mb ? wkwk . D
ipa be iya ngrti . saben esuk pasti ana bae sing teka gasik banget ben teyeng nyonto pr kancane . wkwk . ngakak .
tapi itulah SMA . D YbYb


wakakaka ngakaks pengen dadi bocah sma maning. kadang pengen nyusup meng smadha nganggo klambi osis, awak sih isih memungkinkan malus tapi rai ne ora bisa menipu mad:

kangen radag rudug karo kancane. kon olahraga koh malah ngetep nang pojokan lapangan basket, nggosip sembari petan ngakaks

kangen karo perasaan deg-degan (ngasi picirit Yb) nek aben gebetane liwat ngarepe malus (duh gebetanku wes due gandengan urung ya? :matabelos)

kangen rebutan angkot ngasi nyincing2 rok mad:

aduh siki wis semanger banget yah smadha, kadang pengen dolan ngonoh tapi langka kancane... :mewek

ealah malah dadi curhat malus

berbahagialah kalian yang masih di SMA D
ane rela menukarkan voucher DVD gratis ane 8 lembar dengan satu kesempatan bisa kembali ke masa SMA lagi D
mathslover - 17/06/2011 07:55 PM
#195

Quote:
Original Posted By Darariram
wakakaka ngakaks pengen dadi bocah sma maning. kadang pengen nyusup meng smadha nganggo klambi osis, awak sih isih memungkinkan malus tapi rai ne ora bisa menipu mad:

kangen radag rudug karo kancane. kon olahraga koh malah ngetep nang pojokan lapangan basket, nggosip sembari petan ngakaks

kangen karo perasaan deg-degan (ngasi picirit Yb) nek aben gebetane liwat ngarepe malus (duh gebetanku wes due gandengan urung ya? :matabelos)

kangen rebutan angkot ngasi nyincing2 rok mad:

aduh siki wis semanger banget yah smadha, kadang pengen dolan ngonoh tapi langka kancane... :mewek

ealah malah dadi curhat malus

berbahagialah kalian yang masih di SMA D
ane rela menukarkan voucher DVD gratis ane 8 lembar dengan satu kesempatan bisa kembali ke masa SMA lagi D


wah pengalamannya banyak banget ya mb . wkwk D
emang asik masa2 SMA , terutama kelas 11 , walaupun akeh banget masalah . hahah ngakaks
gpp donk mb , curhat . wkwk . D
Necromous - 17/06/2011 07:57 PM
#196

Quote:
Original Posted By Darariram
wakakaka ngakaks pengen dadi bocah sma maning. kadang pengen nyusup meng smadha nganggo klambi osis, awak sih isih memungkinkan malus tapi rai ne ora bisa menipu mad:

kangen radag rudug karo kancane. kon olahraga koh malah ngetep nang pojokan lapangan basket, nggosip sembari petan ngakaks

kangen karo perasaan deg-degan (ngasi picirit Yb) nek aben gebetane liwat ngarepe malus (duh gebetanku wes due gandengan urung ya? :matabelos)

kangen rebutan angkot ngasi nyincing2 rok mad:

aduh siki wis semanger banget yah smadha, kadang pengen dolan ngonoh tapi langka kancane... :mewek

ealah malah dadi curhat malus

berbahagialah kalian yang masih di SMA D
ane rela menukarkan voucher DVD gratis ane 8 lembar dengan satu kesempatan bisa kembali ke masa SMA lagi D


buset dari ngomongnya kayaknya bukan aganwati nih bingungs
jangan-jangan ...... mahos
mathslover - 17/06/2011 08:01 PM
#197

Quote:
Original Posted By Necromous
buset dari ngomongnya kayaknya bukan aganwati nih bingungs
jangan-jangan ...... mahos


jangan2 apa hayo gan ? wkwkw ngakak
Darariram - 17/06/2011 08:12 PM
#198

Quote:
Original Posted By Necromous
buset dari ngomongnya kayaknya bukan aganwati nih bingungs
jangan-jangan ...... mahos


ebuseh dah ane dicurigain sebagai maho. ah agan bisa aja, jadi malu malu

tenang gan, ane cewek tulen D kalo ane maho suami ane kasian donk ngakak

kagak percaya ni ane kasi fb ane D

FB ANE

FB SUAMI ANE

adakah yang salah dengan bahasa ane?? :mewek :mewek
dhuha007 - 17/06/2011 08:13 PM
#199

rame matabelo:

alhamdulillah trit ku rame banget kiye D
Darariram - 17/06/2011 08:22 PM
#200

Quote:
Original Posted By dhuha007
rame matabelo:

alhamdulillah trit ku rame banget kiye D


rame semenjak kehadiranku ya D sewu ngeneh ;)


Quote:
Original Posted By Darariram
ebuseh dah ane dicurigain sebagai maho. ah agan bisa aja, jadi malu malu

tenang gan, ane cewek tulen D kalo ane maho suami ane kasian donk ngakak

kagak percaya ni ane kasi fb ane D

FB ANE

FB SUAMI ANE

adakah yang salah dengan bahasa ane?? :mewek :mewek


oiya ane yang sebelah kanan ya gan D
Page 10 of 44 | ‹ First  < 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > JATENG DIY > Banyumas > ஜ۩۞۩ஜ sman 2 purwokerto ஜ۩۞۩ஜ