Banyumas
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > JATENG DIY > Banyumas > Pesona PATAS EFISIENSI di Jalur Selatan
Total Views: 15456 Share : Facebook ShareFacebook Twitter ShareTwitter Google+ ShareGoogle+
Page 2 of 32 |  < 1 2 3 4 5 6 7 >  Last ›

edim - 29/06/2011 11:05 PM
#21

nunggu balik kampung nek pengin numpak efisiensi:mewek
paulavee - 29/06/2011 11:15 PM
#22

kpn2 coba de...

cendols
indomandiri - 29/06/2011 11:17 PM
#23

ciri khas efisiensi = suara klakson ny itu gan.. unik.. D
nashkiypg - 29/06/2011 11:17 PM
#24

tolelot matabelo:
kerangwangkal - 29/06/2011 11:18 PM
#25

memang apik kiye bis, bisa nganti ngalahna raja jogja PWT Raharja nganti sepi nek terminal..D

sayang shuttle purwokerto d ilangna...D
madya6589 - 29/06/2011 11:20 PM
#26

wah kayaknya seru tuh gan.
ane jadi mau naik patas efisiensi, penasaran, gan.
hahha
Alvatar25 - 29/06/2011 11:20 PM
#27

pancen joss bis efi,,,anyar terus armadane,,,ora mung PATASe,,,neng PARIWISATAne juga terkenal,,,coz PO2 liyane akeh sing ngadangi bekasane bis efi,,,ndisit nek bali ngumah cilacap senenge numpak CAPBAYA/PURBAYA campur munggah mudun pindah jagong ngarep mburi ben entuk gratisan malus,,,sepure alon sing penting klakon hahahaha,,,trs update info ana LOGAWA sampe cilacap,,,y numpake LOGAWA,,,mayan mandan banter tapi judule tetep golet gratisan,,,trs mandan kenal cewe seiring perkembangan jaman istilahe tengsin nek ngajak cewe numpake sepur pamaning gratisan,,,dadi y ben keton keren numpak bis lah,,,apa maning bise PATAS,,,komentare cewene y "ada bis PATAS jg y kecilacap,,,bagus lagi bisnya"(maklum cewene dudu wong cilacap dadi ra ngomong karo bhs INA,,tur karo guyon)
all of them atawa kesimpulane memang aq seneng karo armada bus Efisiensi sing nganggo karoseri adi putro...:2thumbup
codinda31 - 29/06/2011 11:36 PM
#28

Quote:
Original Posted By Alvatar25
pancen joss bis efi,,,anyar terus armadane,,,ora mung PATASe,,,neng PARIWISATAne juga terkenal,,,coz PO2 liyane akeh sing ngadangi bekasane bis efi,,,ndisit nek bali ngumah cilacap senenge numpak CAPBAYA/PURBAYA campur munggah mudun pindah jagong ngarep mburi ben entuk gratisan malus,,,sepure alon sing penting klakon hahahaha,,,trs update info ana LOGAWA sampe cilacap,,,y numpake LOGAWA,,,mayan mandan banter tapi judule tetep golet gratisan,,,trs mandan kenal cewe seiring perkembangan jaman istilahe tengsin nek ngajak cewe numpake sepur pamaning gratisan,,,dadi y ben keton keren numpak bis lah,,,apa maning bise PATAS,,,komentare cewene y "ada bis PATAS jg y kecilacap,,,bagus lagi bisnya"(maklum cewene dudu wong cilacap dadi ra ngomong karo bhs INA,,tur karo guyon)
all of them atawa kesimpulane memang aq seneng karo armada bus Efisiensi sing nganggo karoseri adi putro...:2thumbup


ngakak
demi cewek rela naik EFISIENSI..
Alvatar25 - 29/06/2011 11:46 PM
#29

Quote:
Original Posted By codinda31
ngakak
demi cewek rela naik EFISIENSI..


apa diwalik gan demi efi,,,rela naik tiiiitttttttttt ngakak
adit038 - 29/06/2011 11:51 PM
#30

Livery kuning
Pesona PATAS EFISIENSI di Jalur Selatan

interiornya gan. ga kalah sama sedan
Pesona PATAS EFISIENSI di Jalur Selatan

ayo dicoba gan Yb
jambrong86 - 30/06/2011 12:24 AM
#31

reflibgt - 30/06/2011 12:26 AM
#32

Peringkat Kenyamanan Buat Bus Purwokerto-Jogja
1. Efisiensi
2. Citra adi lancar
3. Sumber alam
4. Raharja
5. Santoso
6. Sri mulyo
7. Mulyo (kenapa terakhir?, bus ini kalo nyetok ban cadangan di bangku, bikin sempit, truss bangkunya udah jore jore....

Peringkat Kecepatan Buat Bus Purwokerto-jogja
1. Sri Mulyo
2. Mulyo
3. Raharja
4. Efisiensi
5. Sumber alam
6. Santoso

Ane setiap Minggu Biasanya naik Srimulyo / mulyo,, EDAN nang Buntu Buanter'e POOLLLL... Pwt-Buntu 10menit tok...
Jan jan gemblung Banget......
goldenstone - 30/06/2011 12:44 AM
#33

ana trit-e maning...hehehe.. D

wingi kondektur-e ana trit, kiye siki bis-e...joosss laaahhh... B-)
andrea05 - 30/06/2011 12:56 AM
#34

kpengin numpak mng jane,,tpi durung ana tujuane hammer
indomandiri - 30/06/2011 12:57 AM
#35

Quote:
Original Posted By reflibgt
Peringkat Kenyamanan Buat Bus Purwokerto-Jogja
1. Efisiensi
2. Citra adi lancar
3. Sumber alam
4. Raharja
5. Santoso
6. Sri mulyo
7. Mulyo (kenapa terakhir?, bus ini kalo nyetok ban cadangan di bangku, bikin sempit, truss bangkunya udah jore jore....

Peringkat Kecepatan Buat Bus Purwokerto-jogja
1. Sri Mulyo
2. Mulyo
3. Raharja
4. Efisiensi
5. Sumber alam
6. Santoso

Ane setiap Minggu Biasanya naik Srimulyo / mulyo,, EDAN nang Buntu Buanter'e POOLLLL... Pwt-Buntu 10menit tok...
Jan jan gemblung Banget......

barang gede kayakuwe koh ngebut jan.. nohope: sadar ora kuwe supire? capedes
ramonbenk - 30/06/2011 12:59 AM
#36

wow... efi- si -sensi cendols


padahal cilikanku mbiyen jogja-pwt ya rahardja....Yb

esih ana ora si yah siki??Yb
pangerane - 30/06/2011 01:33 AM
#37

ada yang bikin tret efi to ternyata thumbup:
codinda31 - 30/06/2011 01:49 AM
#38

Quote:
Original Posted By reflibgt
Peringkat Kenyamanan Buat Bus Purwokerto-Jogja
1. Efisiensi
2. Citra adi lancar
3. Sumber alam
4. Raharja
5. Santoso
6. Sri mulyo
7. Mulyo (kenapa terakhir?, bus ini kalo nyetok ban cadangan di bangku, bikin sempit, truss bangkunya udah jore jore....

Peringkat Kecepatan Buat Bus Purwokerto-jogja
1. Sri Mulyo
2. Mulyo
3. Raharja
4. Efisiensi
5. Sumber alam
6. Santoso

Ane setiap Minggu Biasanya naik Srimulyo / mulyo,, EDAN nang Buntu Buanter'e POOLLLL... Pwt-Buntu 10menit tok...
Jan jan gemblung Banget......


ada yg kurang gan.. masukin PRAYOGO juga,, pernah ane dri gombong ke jogja cuma 3jam. itu ja pake acara ditilang polisi di simpang5 kebumen, gara2 ngambil bahu jalan arah berlawanan pas lampu merah..

Quote:
Original Posted By ramonbenk
wow... efi- si -sensi cendols


padahal cilikanku mbiyen jogja-pwt ya rahardja....Yb

esih ana ora si yah siki??Yb


sing patas raharja pwt-jogja wis almarhum.. Yb
pusingkepalaku - 30/06/2011 02:03 AM
#39

Quote:
Original Posted By CelekZ
saya ga ketawa kk o

moh lah,ngomong dewek baen nohope:


tadi ketawa juga nohope:

tega \(

Quote:
Original Posted By codinda31
Jalur tengah bise kaya kapal pecah,, Yb
bis semarangan sing liwat kidul ya langka sing apik..


nasibe liwat tengah \(:mewek

Quote:
Original Posted By wizky
Sing Jakarta - Tegal - Pwt langka gan?o

Nusantara dong kkcool:



wis kaya kapal pecah juga kok jerene hammer:
gasuko - 30/06/2011 09:17 AM
#40

yah. Jarang ming jogja jere.
Maju makmur :2thumbupPesona PATAS EFISIENSI di Jalur Selatan
Page 2 of 32 |  < 1 2 3 4 5 6 7 >  Last ›
Home > Kaskuser Regional > INDONESIA > JATENG DIY > Banyumas > Pesona PATAS EFISIENSI di Jalur Selatan